Känner ni sprutet kvinnor

G

Guest

Gäst
Mitt X hävdade att hon kände det iaf för det mesta. Men inte av att det var något som sprutade upp utan att det blev extra varmt. Hon märkte det ju också på att jag blev väldigt avslappnad efteråt...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
För det mesta...det kan liksom "kittla till" :oops: men det blir alltid hett när satsen kommer.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kombinationen mellan att det blir mer "aktivitet" från mannen ifråga - han juckar hårdare och snabbare, hans andning ökar och värmen som fyller lilla musslan, känns och märks:p

Men själva sprutet, i form av en stråle som kommer, har jag inte känt. Men det kan ju bero på att man själv är uppfylld av annat just då:p;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har man gummi är det svårt att känna ngt sprut! Hihi! Men som Snäckan_sugen sa så brukar det märkas på annat...
 

GrandLady

Ny medlem
Kön
Kvinna
Med en kille som jag var tillsammans med i några år kände jag när han ökade i storlek och när han pumpade och själva strålen. Något som jag SAKNAR enormt, för gud vilken härlig känsla att få känna killens heligaste och käraste "ägodel" :p Det blev varmt och dom svaga nuddningarna av strålen som kom i omgångar!

Jag är skadad :unsure: Törs aldrig säga till min nuvarande men han känns fjuttig! Inte känner jag när han pumpar eller sprutar ... :( Men han är snäll o go´ :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Enligt en tjejkompis känns inte sprutet utan det som känns är att det blir varmare och att kuken pulserar
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Pratade om detta med ett ex för ett tag sedan, hon kände både när man sprutade i musen och i rumpan! Men sprutet i rumpan kändes mest, tog jag henne bakifrån kunde hon nästan känna hur värmen "rann" in i henne...! ;)
 

Helsingborgaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag har fått veta att det känns att min kuk blir större och pulserar vid utlösningen. Jag får ganska kraftiga utlösningar...då menar jag inte mängden sperma utan att kroppen...ja allt reagerar...vilket uppskattas.:oops:
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Känner det inte om han har kondom, men annars känns de varma hårda strålarna ganska tydligt... Allra tydligast känns det förstås om man får spruten i munnen! :oops:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, där sa du nått icka! Tydligast är det helt klart i munnen, och då känner man strålen och allt. Men i fittan är det mest bara värmen av den man känner. Och har man kondom känner man den inte alls, annat än att men märker hur killen helt plötsligt är klar :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
haha, där sa du nått icka! Tydligast är det helt klart i munnen, och då känner man strålen och allt. Men i fittan är det mest bara värmen av den man känner. Och har man kondom känner man den inte alls, annat än att men märker hur killen helt plötsligt är klar :p

:love: Haha...

Ja sex med kondom är ju faktiskt ingen höjdare...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Beror nog på vad man anser är höjdare, är ju ingen direkt höjdare att få nån sjukdom :p
 
Toppen