Kärringar över 40

vito

Medlem
Kön
Man
Bara vända upp och ner på dem och använda dem som sparbössa
Gammalt Lars Ekborg skämt
Men ligger det något i det eller...
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om det nu är så (vilket jag med näbbar och klor bestrider) så är de ialla fall bra mycket mer användbara än en finnig liten pojke som irrar runt i cuberrymden sökandes sin egen identitet, önskar dig lycka till men tror du ska byta atettyd för att nå framgång! ;)

Passar även på att skicka en varm kram till alla underbara tjejer/kvinnor här på onna oavsett ålder eller läggning denna alla hjärtans dag!

Kram /TG
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....

Det finns garanterat många 40-taggare som står på kö, för att du skall vända dem upp och ner och fylla dem med annat än pengar;)
 

vito

Medlem
Kön
Man
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....

Instämmer till fullo;)
Förlåt för en dum rubrik, men det var uttalandet som var klassiskt.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....

Instämmer till fullo;)
Förlåt för en dum rubrik, men det var uttalandet som var klassiskt.


Du är förlåten;) Du bjöd ju på ett gott skratt:cool:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....

Instämmer till fullo;)
Förlåt för en dum rubrik, men det var uttalandet som var klassiskt.

-------------------------------------
Ja han som sa så är ju från samma stad som jag så det är klart du är förlåten *L*
Hihi sen får du vara försiktig för du vet ju att ju fler "taggar" de har ju lättare sticker man sig på dem ;)
Fast i ärlighetens namn så föredrar jag lite äldre "flickor" med den erfarenhet de har och den trygghet de känner i sig själva, de är sällan tillgjorda utan naturliga och underbart trevliga! ja ja det fins trevliga yngre med! *L*
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om någon 40-taggare frivilligt vänder sig upp och ner för mig tänker jag definitivt inte använda henne som sparbössa...;)

det finns gott om läckra 40-taggare... jag kan tänka mig att vända upp&ner på en del av dem & inte använda dem mer än till att ge dem njutning....

Instämmer till fullo;)
Förlåt för en dum rubrik, men det var uttalandet som var klassiskt.

-------------------------------------
Ja han som sa så är ju från samma stad som jag så det är klart du är förlåten *L*
Hihi sen får du vara försiktig för du vet ju att ju fler "taggar" de har ju lättare sticker man sig på dem ;)
Fast i ärlighetens namn så föredrar jag lite äldre "flickor" med den erfarenhet de har och den trygghet de känner i sig själva, de är sällan tillgjorda utan naturliga och underbart trevliga! ja ja det fins trevliga yngre med! *L*

:D:D:DDen var bra! Ju fler taggar de har, ju lättare...[}:)];):cool:
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad vill man ha. Lammkött som är snyggt att titta på och kanske lite fast att hålla i. Eller någon som har en fitta som är skön att knulla i. Chansen för det senare är betydligt större om en väljer en lite mer mogen kvinna.
Fast det kanske är lite bättre att fantisera om en tonåring med ljuvliga fasta bröst och en liten rakad fitta när man onanerar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vad vill man ha. Lammkött som är snyggt att titta på och kanske lite fast att hålla i. Eller någon som har en fitta som är skön att knulla i. Chansen för det senare är betydligt större om en väljer en lite mer mogen kvinna.
Fast det kanske är lite bättre att fantisera om en tonåring med ljuvliga fasta bröst och en liten rakad fitta när man onanerar.

OK! Ditt inlägg var inte ens roligt. Men det var säkert ärligt...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kärringar över fyrtio får inte vara med & leka kurragömma

ingen letar efter dem..


haha

jag känner en del läckra fyrtioplusare :p
en sak har jag lärt mig, de finns många som inte är direkt blyga...
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Jag fantiserar nästan alltid om kvinnor runt 40 när jag onanerar. Finns inget härligare än mogna kvinnor som vet vad dom vill! ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Haha, jag är en kärring över 40 och jag har nog aldrig haft så bra sex som jag har nu - men det beror förmodligen på att jag numera har det med en man som är vuxen både åldersmässigt, mentalt och sexuellt och inte har stannat i utvecklingen på fjortisnivå :D
 
Toppen