Kärvt läge i Thailand....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har nyligen slagit ihäl några veckor på ett par mycket fina öar. Hittar lätt till bra ställen där en internationell vuxen publik rör sej - inte sönderkörda ställen med barnfamiljer och "chartertrash".

Sydeuropeiska kvinnor i 25-30 års åldern har man ju sett förut.... dvs innan de börjar likna sin mor. Det fanns en del sådana och jag tycker att bikinastorleken har krympt ändå mera i år....

Nu liknar det två ölkapsyler där uppe och en ögonlapp där ner. Brösten är fylliga och står rakt ut...... Funderade en del över hur mycket inåt kroppens medianlinje man kan raka bikinilinjen.... eller kör alla brasilianskt numera??


Ett nytt intryck mycket uppkåtande inslag var kinesiska kvinnor som uppbarligen är "wannabe europeer". Håller sej helst i skuggan och bleker sej med smink (tror jag i alla fall...) i ansikte och på armarna för att förbli bleka.
Det var extremt mode som gällde (lite nyrik look ungefär som ryssar för några år sedan...) och smärta kroppar med stora bröst. Det flesta var en smula överdimensionerade till resten avkroppen och dom stod rakt upp även i ryggläge...... Mej lurar man inte så enkelt!!

Grupper av skitläckra kvinnor med otroliga kroppar...... Tur att bungalow'n låg nära till. Utan att runka under dagen hade jag inte klarat av detta. I ett land där man inte solar topless - fungerar det förmodligen inte heller med en rejäl ståkuk....?!

Det blev en del runkande kan jag säga!

/ I
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Thnxs, har nog lite fler detaljer att bjuda på om intresse finnes..... det tidigare var ngt av en Executive summary.....

/ I
 
Toppen