Kåt av sexbutik

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har ju varit på sexbutiker i snart 15 år men trots det så blir jag fortfarande sjukt kåt och pirrig innan. Det är nästan så att jag vill säga att det är roligare än vad jag kommer därifrån med. Någon som känner igen sig? Uppbyggnaden innan? Besöket? Känslan efter?
Jag tycker det mesta pirret infaller när man ska rådfråga någon i peronalen. Ofta är det relativt unga kvinnor som jobbar där. Senast köpte jag en kukring silikongummi, men tyvärr hade butiken inte en sådan jag letade efter. Så jag fick hjälp av tjejen i butiken. Spännande att berätta för henne vad man önskar få ut av ringen. Tyvärr gick den sönder efter bara någon vecka. Då gick jag till en annan butik för att köpa en kraftigare, mer hållbar. Fick förklara problemet för tjejen och om hur jag gör för att trä den över både kuk och pung. Lite upphetsande att stå och prata om mina kulor och ollon med henne.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
På Läderverkstaden på Rosenlundsgatan i Stockholm, som visserligen har gayprofil, blev jag erbjuden att prova de olika kukprodukterna i provrummet....
Utgår från att personlig betjäning ingått....

Vågade inte riktigt utan ögonmått och kända storlekar fick räcka i urvalet av runkhjälpmedel.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På Läderverkstaden på Rosenlundsgatan i Stockholm, som visserligen har gayprofil, blev jag erbjuden att prova de olika kukprodukterna i provrummet....
Utgår från att personlig betjäning ingått....

Vågade inte riktigt utan ögonmått och kända storlekar fick räcka i urvalet av runkhjälpmedel.
Jag hade inte tackat nej till personlig hjälp av utprovning...
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är 5 år sen sist ja va och handlade i butik, men jag blev också väldigt upphetsad innan jag gick dit. Köper nu förtiden allt över nätet, men även där blir jag upphetsad när ja surfar runt och letar. Dom gångerna ja köpt i butik, så har jag fått otroligt bra hjälp, tyckte inte alls det var pinsamt att fråga.
 

Dreamzone

Medlem
Fick ganska osexig känsla i butiken på Östgötagatan i Stockholm men,
tjejen som arbetade där hade full koll på varorna.
Utförligt beskrev hon vilket glid som användes med t.ex silicon osv.
Även när jag köpte vibrator tidigare fick jag kunnig och bra service.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Fick ganska osexig känsla i butiken på Östgötagatan i Stockholm men,
tjejen som arbetade där hade full koll på varorna.
Utförligt beskrev hon vilket glid som användes med t.ex silicon osv.
Även när jag köpte vibrator tidigare fick jag kunnig och bra service.
Hmm... vilket nummer på Östgötagatan??
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har ju varit på sexbutiker i snart 15 år men trots det så blir jag fortfarande sjukt kåt och pirrig innan. Det är nästan så att jag vill säga att det är roligare än vad jag kommer därifrån med. Någon som känner igen sig? Uppbyggnaden innan? Besöket? Känslan efter?
Ja den känslan känns igen, lika är det innan jag kliver in på nån porrbio, uppbyggnaden innan, spänningen och upphetsningen som byggs på, känner lika inför mina bilcruisningar till olika träffställen för likasinnade :)
 

Johankreativ

Medlem
Kön
Man
Jag va inte ensam om detta. Skönt. För mig är det halva grejen att gå till en butik. Blir helt klart kåt av online-köp också men inte i närheten lika kåt som butiksbesök. Hämningar släpper. Och visst har det minst sagt något att prata med en snygg tjej om hur rudeboi funkar som prostatadildo❤️
 
Toppen