Kåt av träning

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har en fråga till andra tjejer.
Jag kan bli små kåt av att träna på gymmer, springa på "träningsspåret" eller andra fysiska aktiviteter.
Ju mer jag får slita, ju mer vill jag när jag kommer hem.
Jag och mitt ex hade "alltid" sex efter vi varit och tränat, men nu får jag fixa det på egen hand.
Är det fler som är som jag?

Lina
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag känner mig också sugen ganska ofta. Tror det beror på alla endorfiner som får fart runt om i kroppen plus att man, i alla fall i gymmet, träffar andra svettiga människor. Många har ju ytterst lite kläder på sig och synnerligen tajta. Det i sig kan vara uppeggande, om inte medvetet så undermedvetet.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Garimax

Ny medlem
Kön
Man
Jag fick ribba en gång på gymmet när en brud i personalen tvättade av maskinerna. Hon satt på hum och man såg hennes string...så himla sexigt.

Jag får även skönare orgasmer efter ett styrkepass då kroppen är varm och ådrorna är sprängfyllda med det pumpande blodet. Alla musklerna spänner sig lite extra när det går.
:)

Gud skapade inte Eva för att Adam var ensam. Gud skapade Eva för att Adam fick kramp i handen.
 

tarotkort

Ny medlem
Kön
Man
Ciao!

Träning gör så att kroppen känns fräschare och det adrenalin som produceras vid träning och sätts igång, sätter igång lusten mer än vi tror. I o f ska det definitivt inte träning till för att jag ska bli kåt men jag har upplevt det många gågner och ibland efter en träning kunde jag onanera flera ggr den dagen/kvällen.

I nu läget kör jag andra ting, jag är ute och promenerar väldigt mycket och då tömmer jag hjärnan på tankar som gör att jag alltid tänker på sex och onani. Så väl hemma är jag genom blöt och det tar inte många sekunder.

Men när jag "sliter" extra mycket med något arbetar min kropp och mina lustar blir extra starka. Kan säga att jag onanerar i stort sett varje dag. Anser att det är lika naturligt som att äta och sova och dessutom så är det så ofantligt skönt att få släppa loss.

Det är nästan skönare än att ha sex med ngn, beror på.

Sommarvärme gör mig kåt.:love:
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tarotkort

Det är nästan skönare än att ha sex med ngn, beror på.

Så tror jag nog de flesta känner, hämningarna släpper och man slipper ha presationsångest för den andra, att det ska vara skönt för honom/henne också.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
...ja brukar bli kåt av alla sexiga tjejer på gymet! :))

There's only one way in life... and that's your own!
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
jag är också en som hellre tränar än att ha sex. Sex är skönt för stunden medans träning faktiskt är konstruktivt och man känner av det även efteråt.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Gillar träning och fitness speciellt. Kör flera ggr i veckan som Body Pump och spinning. Mysigt att träna med tjejer. Och visst blir jag också kåt av träning. Vältränade kroppar med fasta rumpor och fasta tuttar är fint. Många tjejer på gymmet har tighta kläder, urringat och har bara superläckra tuttar och fina rumpor. Mums!!!
Gissa om blodet pulserar när man står och lyfter skrot bakom en tjej. Dopaminer och endorfiner strömmar till och kroppen blir bara så där underbart varm. Då är det skönt att smeka varandra efter träning eller onanera i duschen...

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
Jag orkar varken med onani eller sex efter att jag har tränat hårt...
för övrigt så är det under dom perioder som jag har gått upp mest i vikt som jag har onanerat som minst.
 

Hella

Ny medlem
Kön
Man
Håller med solanaken ... jag blir kåt av all träning från simning till bodypump till styrka. Lukten av klor i simhallen, torrt varmt trä i bastun, vältränade kroppar i snygga tighta kläder med fasta rumpor och superläckra fasta tuttar och att stå naken i duschen och att snegla på nån annans rakade, whatever ... brukar i princip alltid onanera när jag kommit hem. skönt att man blir kåt av sånt här så man inte behöver hålla på med en massa handbojor och invecklade lekar och tjaffs ;)
 

Marse

Ny medlem
Kön
Man
Kan bli jäkligt kåt på gymmet om jag ser nån snygg brud i tajta kläder.. eller om jag käner hur en tjej spanar på mig. Träffade en tjej där.. det kom in en tjej som såg lite bortkommen ut, hon var grymt läcker så jag pratade lite med henne och frågade om hon behövde hjälp. Efter träning tog vi en fika på stan för att sedan fortsätta hem till mig.. Skönare träningspartner har jag aldrig haft...
 

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt, jag är man.

Kan inte låta bli att kommentera denna tråd. Har själv alltid blivit kåt av att se svettig hud, svettdroppar som täcker vacker, het och pulserande hud. Har dock alltid känt mig väldigt ensam om denna böjelse.

Kommentarer?
 
Toppen