Kåt kvinna träder in

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Hmmm.
Jag hänger på Onanera.se för att det ibland är uppkåtande och sexigt.
Att få kontakt och snacka sex och kåtehet med tjejer/kvinnor är ju en del av trevligheten/upphetsningen/njutningen, eller hur man nu vill uttrycka sig.
Att bara säga att man vill "knulla" någon kan ju vara "tufft/fränt", men det finns ju mer bakom det, det är ju en ömsesidig kåthet/attraktion som krävs om det skall vara något värt..
Där fick du mina tankar kring din fråga ;)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hmmm.
Jag hänger på Onanera.se för att det ibland är uppkåtande och sexigt.
Att få kontakt och snacka sex och kåtehet med tjejer/kvinnor är ju en del av trevligheten/upphetsningen/njutningen, eller hur man nu vill uttrycka sig.
Att bara säga att man vill "knulla" någon kan ju vara "tufft/fränt", men det finns ju mer bakom det, det är ju en ömsesidig kåthet/attraktion som krävs om det skall vara något värt..
Där fick du mina tankar kring din fråga ;)
Du svarade inte på en enda av mina frågor! Lyhörherd ger minuspoäng
 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Du svarade inte på en enda av mina frågor! Lyhörherd ger minuspoäng
Haha, det var då riktigt illa.
Jag knullar inte vem som hest/random.

Så svaret om jag vill knulla dig är : Ja och Nej

Jag gillar att vara trevlig, men inte bara:
Så svaret på den frågan är: Ja och Nej

Om jag är just den du vill ha:
Svaret på sista frågan är: oj... Vet inte.
(Bättre?)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Haha, det var då riktigt illa.
Jag knullar inte vem som hest/random.

Så svaret om jag vill knulla dig är : Ja och Nej

Jag gillar att vara trevlig, men inte bara:
Så svaret på den frågan är: Ja och Nej

Om jag är just den du vill ha:
Svaret på sista frågan är: oj... Vet inte.
(Bättre?)
Humor och självdistans ger pluspoäng så du hamnar på plus
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Du Grottan trasslar till det, visst vill du bli knullad så gör jag så klart det.
Men har nog aldrig i mitt liv sett en kvinna som en sex symbol, lekte med flickor som barn och hade flera tjej vänner men var inte sexet som drog i första hand.
Vill nog mer se en kvinna som en vän och om det leder till att vi knullar så klart det är mysigt.
Att jag skulle vara den du vill ha låter lite för själviskt så det tror jag inte, kan vara din vän men inte bara för att få knulla dig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag svarar 'ja' på de två första frågorna. Eller kanske....
Alla vi som hänger på det här forumet är ju inte så lite sexfixerade. Vi är en mycket liten del av svenska vuxna folket, så vi skulle inte vara sanningsenliga om vi inte svarar ja. Men.... för mig ska sex vara ömsesidigt. Ge o ta. Det ska inte bara vara jag som vill knulla dig, utan du ska också vilja knulla med mig för att det ska ge full njutning åt oss båda. Det är stor åldersskillnad mellan oss, men det är många som triggas av just det. Och jag skulle gärna känna en yngre kvinnas kropp intill mig igen. Det sticker jag inte under stolen med.
Men nästan lika trevligt som sex är att vara vän med någon.... Så blir det inte sex, så vill jag ändå vara vän, även om vi haft några dispyter mellan oss tidigare. Det ligger bakom nu. Puss i ljumsken!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan ju börja att vara trevlig sedan kanske det leder till älskog, att jag vill knulla dig så skulle inte jag utrycka mig men svaret är inte förvarande ja. Sedan hoppas jag så klart jag är den du vill ha.
 

Mattis68

Medlem
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
På frågorna hur många som vill knulla dig å så vidare, det vet jag inte.
Men om jag vill knulla dig... det korta svaret är nej, vet ju inte vem du är... men svaret kan ändras :)
Jag försöker alltid vara trevlig, oavsett person.
Jag är inte som dom andra, jag är bara den jag är och vad du vill ha kan bara du avgöra.

Må bäst.
 

Carl.swe

Medlem
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Svårt att ge exakt svar på frågorna, det bekommer ju på flera saker.
Men första svaret skulle vara mer än 50% iaf ;) Av din bild att döma skulle jag vara en av dom, om jag får vara ytlig.
Andra svaret är nog baserat på första, så färre än 50%
Tredje svaret är komplicerat beroende på frågans karaktär. Jag kan inte tala för andra, men ser mig inte som alla andra. Just nu skulle jag vilja kommunicera mera för att du skulle få en bättre bild, du får sedan avgöra vad du vill ;)

Kram på dig...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På frågorna hur många som vill knulla dig å så vidare, det vet jag inte.
Men om jag vill knulla dig... det korta svaret är nej, vet ju inte vem du är... men svaret kan ändras :)
Jag försöker alltid vara trevlig, oavsett person.
Jag är inte som dom andra, jag är bara den jag är och vad du vill ha kan bara du avgöra.

Må bäst.
Förstår hur du tänker, men jag som är medlem i swingklubb har inte en aning om vem jag har sex med. Lite av det som är spännande, men på swingklubben är man för att man vill ha sex. Alltså båda/alla är där för sex. Vill man inte med någon så är ett nej alltid ett nej...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott


Alltid nice att vara trevligt och snacka lite:)
Och kemin hade stämt hade jag mer än gärna knullar dig <3
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Är nog en rätt random liten sexhungrig gubbe som gärna skulle knulla dig om vi hade skoj tillsammans !
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Hänger mest här för att få nya idéer och byta erfarenheter. Hitta sällskap finns andra vägar till.
 
Toppen