kåt på min

jolita

Ny medlem
Kön
Man
Hej det här är första gången jag skriver.Jag har ett problem ,jag är super kåt på min styvpappa jag onanerar minst e ggr om dan o försöker då göra så att han kan komma på mig. En gång så komma jag på min mamma och han när dom knullade jag stå vid dörren till bastun och såg på jag vart så kåt att jag tänkte gå in o fråga om jag fick vara med . Anda sedan dess så är det det ända jag tänker på ,att få vara med dom.knäppt va

hej , första gången jag skriver.jag undrar om det är ok att bli så kåt som jag blir på min styvis .jag brukar ligga o onanera så att han av misstag kan komma på mig.en gång så såg jag han och mamma knulla han tog henne bakifrån o jag stå o såg allt i smyg . jag vart så kåt att jag var på väg in o fråga om jag fick va med .. knäppt va
 

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
Ja jag tycker att det är helt ok att vara kåt på sin styvpappa så länge du inte går för långt....men om han nu sedan skulle upptäcka dig onanera så är det ju han som "gjort bort sig".....så sätt igång att onanera mera.....:)
Du får berätta sedan ifall han har kommer på dig onanera....:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jolita varför har du ett manligt e-post??
ante0159??? en hoax??

släng ut honom! kära moderatorer



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

pleassure4u2

Ny medlem
Kön
Man
Typiskt exempelpå kille som leker tjej eller? Tänkte bara på din email adress....men jag kan ju ha fel Ante!?:)

Maila eller adda mig gärna på MSN, & då menar jag er tjejer. :)
 

joakims6

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by pleassure4u2

Typiskt exempelpå kille som leker tjej eller? Tänkte bara på din email adress....men jag kan ju ha fel Ante!?:)
Vem har sagt att han leker tjej?
Han kan likaväl vara en kille som är kåt på sin styvpappa ;)
 
Toppen