Kåt på morgonsex

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Vaknar åter en morgon med ett dunkande stånd, önskar att få ge sig hän i morgonsex bara för att få blåsa ur sig och få kliva upp nöjd och glad, eller att en hand , en mun ger mig det jag behöver ... Älskar morgonsex, det fans en tid då man alltid fick det kroppen krävde,men tyvärr så gör inte fler i mitt hus det längre, jag drömmer om en älskarinna/ älskare i ett annat rum där man kunde krypa ner och mysa.... Berätta om ert bästa morgonsex eller varför inte ert sämsta... Det kan ju oxå vara skojigt att läsa
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Kan väl berätta lite om förra helgens morgonsex.. Detta är varken det bästa eller det sämsta.
Började med att jag och min "kompis" vaknade på hotellet efter att ha varit ute på party kvällen innan. Vi låg båda två nakna och kuken var stor och hård som vanligt på morgonen.
Vi bestämde för att gå ner till restaurangen och äta frukost. Väl uppe på rummet igen klev vi ner i sängen nakna började smeka lite på varann, det som händer vidare är som en självklarhet det fanns bara ett mål i detta nu…
Vi knullade länge tills vi kom tillsammans i en grymt skön morgonorgasm… Efter att vi vilat ett tag och innan det är dags att checka ut föll lusten på igen, det blev ett ytterligare knull med en skön gemensam orgasm…
 
G

Grisham3

Gäst
Kan väl berätta lite om förra helgens morgonsex.. Detta är varken det bästa eller det sämsta.
Började med att jag och min "kompis" vaknade på hotellet efter att ha varit ute på party kvällen innan. Vi låg båda två nakna och kuken var stor och hård som vanligt på morgonen.
Vi bestämde för att gå ner till restaurangen och äta frukost. Väl uppe på rummet igen klev vi ner i sängen nakna började smeka lite på varann, det som händer vidare är som en självklarhet det fanns bara ett mål i detta nu…
Vi knullade länge tills vi kom tillsammans i en grymt skön morgonorgasm… Efter att vi vilat ett tag och innan det är dags att checka ut föll lusten på igen, det blev ett ytterligare knull med en skön gemensam orgasm…

Berätta gärna lite mer om vad ni gjorde
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Morgonsex är bästa målet på dagen
Försöker att få till det så ofta det går
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Berätta gärna lite mer om vad ni gjorde

Vi hade ett lång förspel med att jag slickade henne och hon fick suga mig en stund innan hon satte sig på min hårda kuk.. Efter en hård och snabb ritt vände så jag tog henne bakifrån i ett högt tempo. Slutligen blev det missionären tills det gick för henne som måste hörts i halva hotellet som hon skrek… Därefter avfyrade jag min sats lång ini henne…
 
Toppen