kåt...

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
Skickad - Dec 30 2005 : 19:04:19
--------------------------------------------------------------------------------

älskar att min kille tittar på mig när jag smeker mig själv. så jävla härligt. blir våt av tanken. dunkar i fittan på mig, ska snart börja massera min fitta, känner hur brösten spänner och hur det rinner till där nere när jag tänker på alla härlt onanerande människor...har tagit en kudde nu som jag sitter på, gnider musen fram och tillbaka på den medan jag läser alla inlägg..
 

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
mmmm... kom igen nu alla fina killar och tjejer där ute... dela med er vad ni sysslar med nu... det är nog inte bara jag som blir glad.
 

BobbyBoy

Ny medlem
Kön
Man
Hej Kajsa.......är också kåt just nu.......smeker min styva kuk.....har surfat runt lite och börjar nu bli rejält kåt

I do like it.......
 

BobbyBoy

Ny medlem
Kön
Man
Skulle så gärna vilja titta på när dina fingrar gnider din styva klitta......älskar att se och känna den rörelsen........skulle gärna slicka lite på insidan av låren och komma så nära din fitta att jag känner doften...........och kanske jag skulle bli så sugen att jag inte kunde låta bli att fortsätta upp för dina lår med min tunga samtidigt som min hand letar sej ner till min egen styva kuk där kåtdroppar börjar komma på ollonet......mmmmmmmmm

I do like it.......
 

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
oh yeah... fantiserar om att få se en kille runka kuken, samtidigt som jag ligger bredvid och smeker min varma pulserande fitta. slickar lite under ollonet..retsamt...
 

BobbyBoy

Ny medlem
Kön
Man
Big swede:Håller med........vissa killar är lättlurade.....även tvärtom om du förstår vad jag menar.........read the signs!!!

I do like it.......
 
Toppen