Kåt

Kön
Man
ja finns det något skönare en en mjuk, len, varm och lätt fuktig fitta..?? kommer ni upp med något: SJUNG UT!! :oops:

Är så hård så det värker ...
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
om man inte ar sovit på typ 3 dagar så e nog sängen skönare:p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Om man inte sovit på några dagar är sömn en höjdare, och om man inte ätit på några dagor så är nog mat skönare... ;)

... fast annars kan jag inte komma på något skönare än en varm och fuktig, lite svullen fitta.. det är det absolut finaste som finns... :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
pillerillan, på henne igen! Ge henne en omgång... pulla och gnid... är det skönt? ;) Själv runkar jag min hårda kuk... har varit så kåt senaste tiden... måste runka igen...
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Haha, sikken mysko tråd. ^^ .. Men, jovisst är det göttans med vaginor, i ren allmänhet.
Men, om det är det absolut bästa, vet jag inte. Finns så många andra ting.. Men, däremot finns det inget som uppnår samma känsla inom samma känslo-område.
T.ex. att köra motorcykel i hög hög hastighet, ger en otroligt skön känsla. Men, det är inte i samma område som att ha sex eller att ta eller titta på det motsatta könet.
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Jag har nyss hittat den här sidan och jag måste säga att den är helt underbar. Man kan ju inte sluta läsa alla inlägg. Jösses vad fantasin sätter fart.

Den här tråden och många andra trådar gör mig så härligt kåt.

Nu måste jag släppa fram min styva stake och ha det skönt....:p
 
Toppen