Kåta erfarenheter på nakenbad?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig runkat eller haft sex på ett nakenbad, är där för att sola och bada, tycker att bara för att man är naken tex på en badstrand eller en mix bastu för både könen måste man ju inte ha sex. Kan man inte vara naken utan att bli upphetsad av andra nakna personer har man inget där att göra. Har man en privat strand eller bastu är det en sak men inte på andra gemensamma ställen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är de diskret är det väl okey men det är långt ifrån alla, finns nog några inte så många som anser att eftersom alla är nakna är det fritt fram att ha sex.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag har varit mycket på nakenbad och varit med om en hel del i sexväg. Blivit inbjuden av par att vara med och knulla, hånglat med ensamma kvinnor, visat upp mig för kvinnor, haft kvinna med för gangbang, haft trekant när kompis haft med tjej, kollat på par som knullat, runkat och sugit med män plus lite annat smått och gott. Jag har en känsla att det hände lite mera för några år sedan, de senaste åren har det varit lugnare på sexfronten på baden, men det kan ju vara tillfälligheter förstås.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Ojdå, det finns flera o bjuda på:).

En underbar upplevelse, det var en eftermiddag o inte så mkt folk. Det var på den delen där det förekommer sex(där jag ofta är, är det uppdelat mellan bussidan och endast nakenbad).
Så jag var alltså på bussidan.
Ett härligt par ligger o solar, jag spanar lite på dom då o då. Ser att dom verkar mer intima. Så jag flyttar mig, för o se bättre och även närmare. Så nu är jag kanske 20m ifrån dom.
Dom smeker varandra, han slickar henne lite o sen börjar hon suga han. Då ser jag att hon kollar mot mig o vi får ögonkontakt.
Det för att jag känner jag vill närma mig mera. Så när jag är 4-5m ifrån dom, hon suger han fortfarande. Så frågar jag om det är ok att jag sitter här o kollar. Ja absolut säger hon, men inte närmare.
Jag njuter av er här, säger jag. Är det ok om jag runkar också, lite öppet så du se, frågar jag då.
Ja gör gärna det, jag blir bara kåt av att se en kille runka o njuta av oss.
Paret fortsätter sin sköna stund, jag njuter o runkar kuken. Då o då, så kollar hon mot mig, ibland ser jag hur hon njute ro ler av att jag e kåt på dom.
Runt oss/dom, så smyger det flera män. Men lite gömda, av någon anledning så vågar dom sig inte fram, så som jag gör.
Efter kanske 5-10min, så tittar hon mot mig, vinkar att jag ska komma. Jag tar mig fram dom sista metrarna.
Hon frågar då, om jag vill göra dom sällskap. Slicka henne o få min kuk avsugen, men inget knullande.
Ja gärna, det tackar man inte nej till.
Så nu är vi igång alla tre.
Dock tar det inte lång tid innan jag kommer i henne mun, galet skönt.
När jag sen kollar upp o runt oss, då är det några killar som sitter den bit bort o runkar.
Galen upplevelse.

Vill ni höra flera upplevelser, så berättar jag gärna:)
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Kvinna
Är man på "rätt typ" av nakenbad så tycker jag att det är ok med sexuella aktiviteter, typ på Kärsön alternativt om man hittar någon spontan badklippa. På de officiella baden tycker jag inte det hör hemma. Kan tillägga att jag oftast åker till de inofficiella:rolleyes:
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är främst på inofficiella nakenbad där det finns möjlighet till sex.
Fördelen som tjej på nakenbad, är väl att det är gott om kåta killar☺️, dock långt ifrån alla killar som är attraktiva.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag är främst på inofficiella nakenbad där det finns möjlighet till sex.
Fördelen som tjej på nakenbad, är väl att det är gott om kåta killar☺️, dock långt ifrån alla killar som är attraktiva.
Trevligt. Var i landet besöker du nakenbad? Jag har själv sexat loss rätt mycket på några bad i Stockholmstrakten.
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Ojdå, det finns flera o bjuda på:).

En underbar upplevelse, det var en eftermiddag o inte så mkt folk. Det var på den delen där det förekommer sex(där jag ofta är, är det uppdelat mellan bussidan och endast nakenbad).
Så jag var alltså på bussidan.
Ett härligt par ligger o solar, jag spanar lite på dom då o då. Ser att dom verkar mer intima. Så jag flyttar mig, för o se bättre och även närmare. Så nu är jag kanske 20m ifrån dom.
Dom smeker varandra, han slickar henne lite o sen börjar hon suga han. Då ser jag att hon kollar mot mig o vi får ögonkontakt.
Det för att jag känner jag vill närma mig mera. Så när jag är 4-5m ifrån dom, hon suger han fortfarande. Så frågar jag om det är ok att jag sitter här o kollar. Ja absolut säger hon, men inte närmare.
Jag njuter av er här, säger jag. Är det ok om jag runkar också, lite öppet så du se, frågar jag då.
Ja gör gärna det, jag blir bara kåt av att se en kille runka o njuta av oss.
Paret fortsätter sin sköna stund, jag njuter o runkar kuken. Då o då, så kollar hon mot mig, ibland ser jag hur hon njute ro ler av att jag e kåt på dom.
Runt oss/dom, så smyger det flera män. Men lite gömda, av någon anledning så vågar dom sig inte fram, så som jag gör.
Efter kanske 5-10min, så tittar hon mot mig, vinkar att jag ska komma. Jag tar mig fram dom sista metrarna.
Hon frågar då, om jag vill göra dom sällskap. Slicka henne o få min kuk avsugen, men inget knullande.
Ja gärna, det tackar man inte nej till.
Så nu är vi igång alla tre.
Dock tar det inte lång tid innan jag kommer i henne mun, galet skönt.
När jag sen kollar upp o runt oss, då är det några killar som sitter den bit bort o runkar.
Galen upplevelse.

Vill ni höra flera upplevelser, så berättar jag gärna:)
Vilket ställe var du på?
 
Toppen