Kåta tjejer, se hit! Ungkukens egna kåta frågetråd.

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Hejsan! inspirerad av min egen kåthet och tjejernas ”fråga mig/skamlösa förslag” trådar så vore det kul att ha en egen sån tråd.:oops:

För att göra det hela lite mer intressant; vem är jag? Jag är en 18 årig ung kåt grabb, jag är lagom lång och är enligt mig själv hyfsat vältränad, min kuk är normalstor och har ett stort fint sugvänligt ollon ;).

Trådens syfte: Ställ de frågor ni vill/ kom med snuskiga förslag som ni vill göra med min unga kropp och lem eller vad Ni vill att Vi ska göra i sänghalmen (Allting stannar här på Onanera.se dvs. inget IRL så det är bara att släppa er vildaste/kåtaste fantasi lös). Jag är väldigt liberal så tveka in om det är ”för dirty”, ju snuskigare desto bättre :love: Det enda jag Inte tänder på är avföring, usch.

Jag tänder oerhört på att svara på frågor och blir extremt kåt när jag får höra vad totalt okända människor vill göra med mig ;) Och mina svar kommer vara så ärliga upp kåta som möjligt!

Jag börjar själv med två ledfrågor så hoppas jag att Ni tjejer,kvinnor,damer känner er manade att ta över sen. Alla är välkomna att skriva snuskiga frågor/förslag bara ni är kåta! Jag svarar på alla frågor/förslag så fort jag kan.

//Kåta hällsningar Ungkuken
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Hejsan! inspirerad av min egen kåthet och tjejernas ”fråga
Jag börjar själv med två ledfrågor så hoppas jag att Ni tjejer,kvinnor,damer känner er manade att ta över sen. Alla är välkomna att skriva snuskiga frågor/förslag bara ni är kåta! Jag svarar på alla frågor/förslag så fort jag kan.

//Kåta hällsningar Ungkuken
1.1 Tänder du på att ha sex med äldre kvinnor?

1.2 Självklart, jag brukar leka med tanken att bli ”upplärd” av en lite äldre dominant madam med hård disciplin som tuktar min ungdomliga kåthet och lär mig njuta på riktigt. I mina fantasier har alla en plats.

2.1 Vad är det mest kinky du varit med om?

2.2 Jag har inte varit med om nåt så jätte kinky än, men det kommer. Det enda som är i närheten av kinky men kanske borde gå under kategorin ”dumma grejer” är när jag blev av med oskulden på konfirmationslägret. Jag och en annan ”sjuk tjej” hade en vild förmiddag i syndens tecken i en liten friggebo, de vi sov i, en förmiddag. Helt klart udda och en skum känsla efteråt ;)

Let the show begin... :):love::oops:
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Yes! Om att du sitter i en T-banevagn som är fullsmockad med folk på morgonen.
Jag kommer och sätter mig i ditt knä och gnider rumpan mot din kuk så att du får stånd.
Om jag vill att du skall dra ner gylfen, lirka upp min kjol och skjuta mina trosor åt sidan och köra in kuken i min fitta just då. Skulle du göra det?
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Yes! Om att du sitter i en T-banevagn som är fullsmockad med folk på morgonen. Jag kommer och sätter mig i ditt knä och gnider rumpan mot din kuk så att du får stånd. Om jag vill att du skall dra ner gylfen, lirka upp min kjol och skjuta mina trosor åt sidan och köra in kuken i min fitta just då. Skulle du göra det?

Hmm, good one. Men jo det är störst troligt att jag hade på nåt smidigt sätt försökt lirka upp kjolen och på nåt vänster få ur kuken i gylfen för att köra in den i din förhoppningsvis är din våta fitta redo för min hårda kuk. :oops: Det hade väl inte blivit nåt direkt avancerat men lite mjukt sex så att de andra inte märker nåt hade man nog kunnat ha. ;)
Frågan egentligen är väl vad som hade hänt efter det? Hade vi både struntat i våra dagliga göromål och åkt hem till mig eller dig eller hade det slutat som en skön liten snabbis på vagnen?

Varför hade jag gjort det? Nöden har ingen lag, speciellt inte kåtheten. Dessutom är det spännande med en främling som kommer och kåtar upp en, klart man e på! Rädd för att de andra ska märka nåt? Inte egentligen... folk är fortfarande trötta under rusningen och det är trångt så de hade förhoppningsvis inte märkt nåt. Men om de hade gjort det så hade det väl inte gjort nåt... men ser ju aldrig dem igen. :oops:

tack!
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Hur skulle du vilja bli förförd:)

Svårt.Men hade jag faktiskt inte haft något emot om tjejen kommer fram på t-banan/spårvagnen/kommunalt fortskaffningsmedel och satte sig i knät och gnide rumpan mot härligheten, som Snacksalig fråga.Lite ovanligt/osannolikt kanske men jag hade lätt gått igång på det... (off topic,gissa va jag tänkte på när jag satt på spårvagnen idag [|)])

Men jag är nog den lugnare typen... så jag hade nog föredragit lite myspys hemma i soffan framför att bli förförd på toaletten på krogen. Om inte det så hade jag gärna velat bli förförd när det är helt oväntat, när jag gör nåt annat helt osexigt.

Hur som helst så har jag lite svårt att sätta fingret på just Hur jag vill bli förförd, det finns ju en mängd olika sätt, de flesta är bra sätt. ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Frågade under "Kul lek" och frågar dig också...


Hur ser din mest upphetsande fantasi ut?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det retar mig lite, om du skulle få rätt i dina förutfattade meningar, om att tjejer inte skulle vara intresserade av hur killar känner[}:)]

Kom igen tjejer - en ung kåt kille som vill berätta hur han vill ha det...

Eller varför inte ni som blir triggade av att binda någon och överta makten:oops:

Killen är väldigt ung - men det är ju de riktigt unga som är vår framtid eller hur:love::D
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Det retar mig lite, om du skulle få rätt i dina förutfattade meningar, om att tjejer inte skulle vara intresserade av hur killar känner[}:)]

Kom igen tjejer - en ung kåt kille som vill berätta hur han vill ha det...

Eller varför inte ni som blir triggade av att binda någon och överta makten:oops:

Killen är väldigt ung - men det är ju de riktigt unga som är vår framtid eller hur:love::D

Muahaha... jag förstår inte vad du pratar om. [B)]Men nu tycker jag faktiskt att du fuskar. :p Dessutom e jag inte väldigt ung, jag e ju vuxen ff.[:eek:)]

Hur ser din mest upphetsande fantasi ut?
Jag har faktiskt skrivit ett ganska långt inlägg, men jag hann inte bli riktigt klar med det innan det hände en dum grej mellan mig och tjejen så nu tappa ja gnistan totalt. Jag ska skriva klart det när jag känner mig på G igen, ha tålamod. [|)]
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Måste bara säga en sak som jag reflekterade över direkt här, när jag läser denna tråden.
Jag får känslan av att du, ungkuken, är betydligt äldre än 18 år som du säger :sleep:
Det "hörs" på ditt sätt att skriva , tycker jag :)
Kanske har jag fel....det var bara min första tanke här............;)
 
Toppen