Kåta upp sig på jobbet...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är inne i en period av snuskiga tankar & går omkring på jobb & har sköna fantasier...

jag vet att jag inte är ensam, berätta lite om er fantasier ni har på arbetstid:p
gör ni nåt dem på arbetstid?
 

Sixty

Ny medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jaa du, jag är ofta kåt på jobbet och jag gör oftast något åt dem också :)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jodå, det kan man nog skriva under på...! ;) Man har en dela fina arbetskollegor som klär sig ganska så utmanande ibland, så då måste man dra sig undan och göra något åt det...! :p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kan ibland vara ensam på jobbet och kan då surfa runt och kolla på fräcka saker... :p Brukar inte göra något åt kåtheten förrän jag kommer hem från jobbet - men jag har provat att camma från kontoret.

Gillar att ha en avslappnad miljö där jag inte blir störd!! / I
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Håller med Nightdriver, vissa arbetskollegor får det att pirra till så där förbjudet skönt ibland. Då är det svårt att inte göra något åt det måste jag erkänna.

Ibland har jag gjort något åt det också, sen fortsatt dagen som vanligt. :oops:
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Brukar gå till jobbet ibland, då dushar jag där,
och det händer att man drar ett par tag, och lägger en sats. :p

F
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Händer då och då..men gör inget åt det då. Men känslan kan sitta i fram till kvällen, och då..!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är väl förmodligen fruktansvärt tråkig men på mitt jobb finns varken tid eller situationer som jag kan bli kåt av...och lika bra är väl det för jag hade inte haft tid eller möjlighet att göra nåt åt det ändå....
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Jag jobbar i en butik, och nu när det är vår och hela sommaren är folk såklart mycket mer lättklädda än annars. Man får därmed se en hel del schyssta urringningar samt rumpor när tjejer böjer sig ner för att plocka något från de lägsta hyllorna i butiken. Vanligtvis brukar jag njuta av alla dessa små views under dagen och sedan göra något åt det när jag kommer hem, men det har även hänt att det blivit för mycket så att man blivit tvungen att göra något åt det på toan under lunchpausen... ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag jobbar i produktionen
men jag har en kvinna som skickar blickar & vill snacka en del
hon gör mig tokig, vill bara göra saker med henne....

:p
 

Mia69

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är inne i en period av snuskiga tankar & går omkring på jobb & har sköna fantasier...

jag vet att jag inte är ensam, berätta lite om er fantasier ni har på arbetstid:p
gör ni nåt dem på arbetstid?

Jodå det händer att jag onanerar på toaletten på jobbet. Ibland far ju tankarna iväg under arbetstid och det är lång tid innan man kommer hem. Dessutom är det extra tändande att göra det på toan :p
 
R

Rollo1

Gäst
Jepp! Många gånger. Har skypat på muggen en gång med sprut å allt..galet men nödvändigt just då ;)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är inne i en period av snuskiga tankar & går omkring på jobb & har sköna fantasier...

jag vet att jag inte är ensam, berätta lite om er fantasier ni har på arbetstid:p
gör ni nåt dem på arbetstid?

Jodå det händer att jag onanerar på toaletten på jobbet. Ibland far ju tankarna iväg under arbetstid och det är lång tid innan man kommer hem. Dessutom är det extra tändande att göra det på toan :p

Det är du inte ensam om. Vore trevligt att göra det samtidigt nån gång... på var sin toa. ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har fått & gett trevliga mess till en kvinnlig medarbetare.... hon gör mig så himla k.t!
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Få kollegor som kåtar upp mig. Men dock så gillar jag att runka lite på kontoret när de andra är ute och man är ensam. Har runkat på min egna plats och på chefens plats och kommit ett par gånger i konferansrummet.
 
N

nyfiken20

Gäst
Jobbar i kiosk så har månnga fina kunder i bland undtrt man hur e ser ut nakna, hur stora de har eller om tjejer är rakade
 

kille_70a

Aktiv medlem
Kön
Man
Jodå, kåt på jobbet blir man ju ibland, tyvärr inte alltid så lätt att göra nåt åt det.

Men de dagar som man åker runt på jobb så är det ju lätt att stanna till och dra en runk.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Klart att man kan bli kåt på jobbet. Vi har en vacker danska som satt min fantasi i rörelse rätt rejält. Hon är vacker, sexig, smart och rolig. Det får dock stanna vid en fantasi. Jag är lyckligt gift, men även om jag är det betyder det inte att jag inte hajar till för en vacker kvinna.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Klart att man kan bli kåt på jobbet. Vi har en vacker danska som satt min fantasi i rörelse rätt rejält. Hon är vacker, sexig, smart och rolig. Det får dock stanna vid en fantasi. Jag är lyckligt gift, men även om jag är det betyder det inte att jag inte hajar till för en vacker kvinna.


var går gränsen för otrohet ??
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
var går gränsen för otrohet ??

För min del går det när jag gör något min hustru skulle bli ledsen av. Om vi har överenskommelsen att det är OK att ligga med andra eller att ta med någon annan i våra lekar är det inte otrohet. Det handlar om kontrakt om vad som är OK och inte och jag vill inte bryta vårt kontrakt. Vi fantiserar gemensamt om sex på flera men jag skulle inte gå bakom ryggen på henne.
 
Toppen