kåtare

biff

Medlem
Kön
Man
undrar bara om det är vanligt om ni tjejer blir kåtare under eran mens.
om ni blir det hur kommer det sig då?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Japp, det stämmer bra det biffen, jag blir det i varje fall, kan väl tänka mig att det har med hormonomställningen i kroppen, eftersom man får hormonomställning i kroppen vid mens.
 

bulliga

Ny medlem
Kön
Man
Jepp... jag kan bli det med..
strax innan är man mer svullen och retlig.. att ha sex då känns befriande skönt.
Sedan har jag läst någonstans att kvinnor tycker det är skönt med sex under mens för att man inte är rädd för att bli gravid då, man slappnar av.. sedan är man ju våtare, eller våt..
(är man ju annars med)
I alla fall, skönt med sex då man har mens!!!! jaa.. inget som hindrar att man har det då.
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Samma för mig när jag hade den...Käkar minipiller som gör att jag inte får mens längre o det har blivit så att jag är kåt hela tiden nu
Inget fel på det :D får ju mycket mer nu varje gång i stället
 

biff

Medlem
Kön
Man
vad skönt om alla tjejer vore lika kåta i vanliga fall som dom är under mensen då skulle man kanske inte behöva tjata så mycket?
 
Kön
Man
Jag blir inte kåtar just under menstiden, men i slutet av perioden så brukar det rusa till i kroppen. Då längtar jag efter sex och att få knulla ;).

I mitt fall tror jag att det är för att jag inte alls har lust för sex i början av perioden, men efter några dagar så saknar man det väldigt mycket...

Kanske det är därför, kanske pecis som någon skrev innan att det beror på hormonerna...
 
Toppen