Kåtast av.

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blir kåt av mycket. En sak som jag gillar är att titta på filmer med bukkake eller gangbangs. Härligt att se alla kukar spruta kvinnans ansikte fullt med kladdig sperma.

Filmer med mogna, mulliga kvinnor med stora bröst är alltid ett säkert kort om jag vill få utlösning snabbt.

En annan sak som jag tycker är otroligt upphetsande är filmer där en, till en början ovillig och reserverad, kvinna blir förförd av en annan kvinna. Upphetsande att se hur hon efter ett tag ger sig hän och blir helt vild av kåthet. Det finns en del sådana filmer på Internet men tyvärr klipps ofta förföringsavsnittet bort vilket är ganska irriterande.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kollar enbart amatör. Gärna dogging, swingersorgy eller gloryholes. Helst med en massa sprut som avlöser varandra. Avgörande för hur kåt jag blir är hur skönt männen låter.

Kollar även gärna lite halvdominanta kvinnor som bestämmer över när kåta kukar får spruta genom runk, sug, anal stimulans.

Oj, när man tänker efter finns det en hel del som man blir kåt av :)

Gillar också kåta gubbar som älskar våta fittor. Svårt att förklara men en del ser så sjukt kåta och sugna ut. Älskar när de måååste pulla och slicka och sen stönar högt när de trycker in kuken i en våt fitta. Allra helst ska de inte kunna hålla tillbaka utan spruta henne full ganska snabbt. Kommer det sen en till kåt gubbkuk som är redo att tömma sig blir det svårt för icka att inte komma...

Hm... Gillar också creampies, speciellt när en kvinna slickar saggig fitta som blir knullad och det är så mycket sperma att det rinner ur henne. Hade ääälskat att få va den där som slickar kukskaftet, kulorna, sperman och kåt fittsaft.
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollar enbart amatör. Gärna dogging, swingersorgy eller gloryholes. Helst med en massa sprut som avlöser varandra. Avgörande för hur kåt jag blir är hur skönt männen låter.

Kollar även gärna lite halvdominanta kvinnor som bestämmer över när kåta kukar får spruta genom runk, sug, anal stimulans.

Oj, när man tänker efter finns det en hel del som man blir kåt av :)

Gillar också kåta gubbar som älskar våta fittor. Svårt att förklara men en del ser så sjukt kåta och sugna ut. Älskar när de måååste pulla och slicka och sen stönar högt när de trycker in kuken i en våt fitta. Allra helst ska de inte kunna hålla tillbaka utan spruta henne full ganska snabbt. Kommer det sen en till kåt gubbkuk som är redo att tömma sig blir det svårt för icka att inte komma...

Hm... Gillar också creampies, speciellt när en kvinna slickar saggig fitta som blir knullad och det är så mycket sperma att det rinner ur henne. Hade ääälskat att få va den där som slickar kukskaftet, kulorna, sperman och kåt fittsaft.

Sammanfattningsvis verkar du bli kåt på sperma : )
Fler tjejer som tänder på just sperman tro?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well, unga killar i 25-35 års åldern i gay-light filmer. Påminner mej om den tiden när kuken var som fjäderstål. Kuklekar gör mej kåt - däremot analknull lämnar mej kall.
Unga tjejer som masturberar ihop funkar också jättebra. Extra bonus om dom jobbar med varandra också.
På min profil på xhamster.com har jag samlat ett 25-tal filmer av mycket hög klass. Nick Indulgence....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är rätt blandat för mig, men gillar framförallt lite hårdare saker som gang bangs där tjejen verkligen blir genomknullad. Sen amatörklipp från dogging, porrbios eller gloryhole är hett. Gillar när det är ett rejält sprut av eller flera personer i slutet, tjejen får gärna bli rejält nedkladdad. En kvinna på knä väntandes på att ta såsen i ansiktet får mig oftast att spruta själv.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Well, unga killar i 25-35 års åldern i gay-light filmer. Påminner mej om den tiden när kuken var som fjäderstål. Kuklekar gör mej kåt - däremot analknull lämnar mej kall.
Unga tjejer som masturberar ihop funkar också jättebra. Extra bonus om dom jobbar med varandra också.
På min profil på xhamster.com har jag samlat ett 25-tal filmer av mycket hög klass. Nick Indulgence....

Jag får kolla in din profil där, det är rätt skönt skönt och dela länkar med andra och titta på det dom blir kåta på
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kollar enbart amatör. Gärna dogging, swingersorgy eller gloryholes. Helst med en massa sprut som avlöser varandra. Avgörande för hur kåt jag blir är hur skönt männen låter.

Kollar även gärna lite halvdominanta kvinnor som bestämmer över när kåta kukar får spruta genom runk, sug, anal stimulans.

Oj, när man tänker efter finns det en hel del som man blir kåt av :)

Gillar också kåta gubbar som älskar våta fittor. Svårt att förklara men en del ser så sjukt kåta och sugna ut. Älskar när de måååste pulla och slicka och sen stönar högt när de trycker in kuken i en våt fitta. Allra helst ska de inte kunna hålla tillbaka utan spruta henne full ganska snabbt. Kommer det sen en till kåt gubbkuk som är redo att tömma sig blir det svårt för icka att inte komma...

Hm... Gillar också creampies, speciellt när en kvinna slickar saggig fitta som blir knullad och det är så mycket sperma att det rinner ur henne. Hade ääälskat att få va den där som slickar kukskaftet, kulorna, sperman och kåt fittsaft.


Mmm.. Det är en väldans massa man går igång på när man tänker efter som du säger. Men äkta kåthet, njutning och mycket kladd.. Helt underbart ju. Och det är ju märkligt hur kåt man kan bli av sperma som sprutar.

Brukar kolla in ungefär samma typ av filmer , sen blir det mycket beach, public och wife with strangers..typ.
Och killar som kommer för tidigt, det gillar jag också, kanske för att man kan relatera till att det är sååå skönt att det helt enkelt inte går att hålla igen.

Minns en film jag såg för länge sen, det var två porrtjejer och en kille med kamera som raggade upp en snubbe på en parkering.
Han fick knulla båda tjejerna om dom fick filma samtidigt. Ena tjejen knullade han direkt ute bland bilarna och sprutade nog på en minut ungefär. Sen gick dom in på rummet där fick han knulla dom båda och han sprutade två gånger till på under en kvart.
Det var första gången jag blev kåt av en annan killes njutning.
Och det var inget klippt i filmen heller, han lär väl knappast varit med om nåt skönare vare sig före eller efter.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
En annan sak som jag tycker är otroligt upphetsande är filmer där en, till en början ovillig och reserverad, kvinna blir förförd av en annan kvinna. Upphetsande att se hur hon efter ett tag ger sig hän och blir helt vild av kåthet. Det finns en del sådana filmer på Internet men tyvärr klipps ofta förföringsavsnittet bort vilket är ganska irriterande.

Här är ett bra exempel även om de klippt bort det mesta av förföringsdelen.

https://xhamster.com/videos/doctor-please-all-i-think-about-is-pussy-12312124
 
Toppen