Köper ni porr?

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Sen internet tog sig in i hemmen, är det någon som köper porrtidningar och porrfilmer längre?

För egen del händer det inte så ofta längre. Men köpte en tidning för ett par veckor sen vid en hotellvistelse.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har vid ett antal tillfällen köpt porr just över internet. Det finns ett par tre sajter som producerar porr av sådan kvalitet att det är värt att stödja dem finansiellt om man vill se filmerna.

Sen har det hänt att jag köpt porrtidningar, oftast då när jag varit på resande fot och inte haft tillgång till internet där jag ska vara, men det handlar om ett fåtal gånger bara.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag var yngre köpte jag ofta porrtidningar, t.ex. Aktuell Rapport, Cats, Fib Aktuellt och Lektyr. Ibland följde det med en porrvideo.

När det gäller DVD, så köper jag ibland, mest Private.
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag köpte en hel del porrtidningar när jag gick i gymnasiet. Vad jag minns var det bara Cats som jag handlade i en kiosk. Sen köpte jag en del porrfilmer i den erotiska butiken som finns där jag bor. Då var det fortfarande VHS som gällde. De senaste åren har man ju beställt DVD från nätet. Nu köper jag ingen porr för jag har så mycket filmer så jag klarar mig... :D
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Köpte faktiskt en pocket med porrnoveller för säkert mindre än 1 år sedan:oops:, trevlig läsning i sängen.
sambon köpte ett par dvd-porrfilmer till mig i present senast jag fyllde år :)
 
K

knakille

Gäst
Köpte faktiskt en pocket med porrnoveller för säkert mindre än 1 år sedan:oops:, trevlig läsning i sängen.
sambon köpte ett par dvd-porrfilmer till mig i present senast jag fyllde år :)
kollar hon med på dem?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, köper inte porr, ska jag se porr så använder jag Internet, finns ju massvis med gratisporr.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag köper inte heller porr, men när jag läste sambokilles inlägg kom jag att tänka på när man var 12-13 år och jag och kompisen käpte tantsnusk-böcker för 2 kr styck på Varubörsen och sedan läste och läste och läste (och kanske smekte lite emellanåt också).
 

Duel

Medlem
Kön
Man
Förekommer sällan att jag köper porr idag, då skulle det vara att jag vill ha tag på en speciell film som jag inte har hittat på nätet. Kan vara att jag har sett bara en snutt ur en p-rulle och vill se mer av just den filmen.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har aldrig betalat för porr, varken förr eller nu.

Förr hade jag knappt tid eller intresse och nu finns ju "allt" gratis på nätet...
 
Toppen