Köper ni porrtidningar?

sexorcist

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan tänka mig att den äldre generationen som saknar internet gör det men hur ser det ut för er andra?

Själv så stillar jag mitt porrbegär via nätet nuförtiden men köpte några ibland när jag var i tonåren eller så lånade/fick/hittade man nån ihoprullad tidning hos någon polare eller i farsans garage... (innan dator och internet fanns i var mans hem)

Skulle kännas som slöseri med pengar att idag knalla in och köpa ett nr av t.ex Cats eller "Fibban" idag även om jag ibland saknar känslan av att ligga i sängen och runka med en sladdrig porrblaska att bläddra i :D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag var yngre så köpte jag en del porrtidningar, främst Aktuell Rapport. Men även Cats, Fib Aktuellt och Lektyr. Ibland följde det med en porr-VHS, numera brukar det följa med en porr-DVD. Jag har sparat en del tidningar, så man bläddrar ibland i dem.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Har inte köpt en på väldigt väldigt länge. Kikar nästan bara på porr via datorn nuförtiden. Men kommer fortfarande ihåg gångerna jag köpte porrtidningar och kände mig generad ifall det var en tjej /kvinna som satt i kassan.
Men det var grymt spännade när man hade köpt en tidning och var på väg hem kåt av bara tanken på all snusk man skulle runka till :)
 

higo

Medlem
Kön
Man
Har inte köpt en på väldigt väldigt länge. Kikar nästan bara på porr via datorn nuförtiden. Men kommer fortfarande ihåg gångerna jag köpte porrtidningar och kände mig generad ifall det var en tjej /kvinna som satt i kassan.
Men det var grymt spännade när man hade köpt en tidning och var på väg hem kåt av bara tanken på all snusk man skulle runka till :)
He he, ja hela den spännande kringhanteringen går man ju numera miste om, när allt finns bara ett musklick bort
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte köpt en på väldigt väldigt länge. Kikar nästan bara på porr via datorn nuförtiden. Men kommer fortfarande ihåg gångerna jag köpte porrtidningar och kände mig generad ifall det var en tjej /kvinna som satt i kassan.
Men det var grymt spännade när man hade köpt en tidning och var på väg hem kåt av bara tanken på all snusk man skulle runka till :)

Man kunde ibland köpa dem i automat också. Då fick man visserligen flera år gamla tidningar men fittor. kukar och sperma ändrar ju inte utseende med tiden. På något sätt var det mer spännande med porrtidningar som man kunde ligga i sängen och titta i och samtidigt onanera. Det är inte lika tändande att ha datorn med sig i sängen. Sedan ville man ju alltid spruta till en bild på favoritbruden (hon med liten fitta, lagom stora bröst och kåt blick) och när man då kände att sperman var på väg så bläddrade man fram till den sidan. Det hinner man aldrig med datorn.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade på en större industri för en 25 år sedan och där var det mer en regel än ett undantag med gömda porrtidningar på muggen, trevlig läsning och det blev ofta en runkstund där också, nackdelen var att vissa sidor ibland var välldigt svåra att få upp.....men de var gratis *L*
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var tonåring så brukade min bästa kompis och jag smygläsa porr som vi "lånat" från hans pappas tobaksaffär, men nu har jag inte sett en porrtidning på flera år.
 

Corky

Medlem
Kön
Man
När jag gick gymnasiet köpte jag en hel del Cats. Det var en favorit som jag köpte under en period.

Nuförtiden varken köper jag eller läser, men det var härligt att runka till dessa tidningar. Visst skämdes man när man skulle betala, speciellt om det var en kvinna som stod i kasan på kiosken där jag brukade handla :oops:
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, numer blir det aldrig något sådant. Inte sedan man skaffade internet. Men som sagt i tonåren vart det en hel del sådant :).
Fibban och Lektyr och sedan Aktuell Rapport, blev ju en favorit. Lite grövre porr än de andra.
Visst var det skämmigt som Corky skriver,ibland att handla sådana tidningar..
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte var man får tag på porrtidningar idag. Köpte massor under 1970 - 1990 talen. Ni som gillar vintage runktidningar t ex Piff, Raff, Color Climax och Rodox kan hitta inscannade hos "hamstern". Här kommer några smakprov på mina runkfavoriter från den tiden.



Runkmotivet var favoritläsningen i Piff. Här berättar en erfaren runkare utförligt om sitt runkande. Läs och njut.
https://sv.xhamster.com/photos/gallery/10525330/214980200


Tiderna förändras..
I det här numret kunde man läsa annonser där 15-åringar söker kontakt och läsa noveller med både hund å barn...

Ja, jag säger då det...
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Köper ibland när jag bor på hotell. Kan vara trevligt att ligga och runka med en tidning.

Lämnar du kvar dem efter?
Det är förvånande vad mycket porrtidningar som gömts på hotell tycker jag. .
Under sängen, bakom element och i innertak.
Jag har för vana att scanna av rummen jag får. :X3:

Men det hittas allt mer sällan. Det beror antagligen på bättre städning och minskad användning av tidningar...men jag ger inte upp.

Så lämna gärna..:LOL:
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Lämnar du kvar dem efter?
Det är förvånande vad mycket porrtidningar som gömts på hotell tycker jag. .
Under sängen, bakom element och i innertak.
Jag har för vana att scanna av rummen jag får. :X3:

Men det hittas allt mer sällan. Det beror antagligen på bättre städning och minskad användning av tidningar...men jag ger inte upp.

Så lämna gärna..:LOL:
Coolt, jag har aldrig hittat någon tidning på hotellrum, men nu kommer jag att börja söka av det noggrannare! Och ja, jag köper tidningar ibland på resa, en läcker bild eller berättelse kan bli en mycket mer upphetsande fantasi än en halvbra porrfilm.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns formatet den lyxiga kvalitén på Private Pirate TripleX.. Känslan med en stenhård tonårskuk i ena handen ett porrmagasin i andra.
Jag gillade också Aktuell Rapport pocket. Med uppkåtande berättelser.
Idag konsumerar jag porr enbart med mobilen.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Längesen sist, men saknar riktigt mycket att ligga o bläddra o smårunka till en porrtidning
Händer ibland att man hittar en gammal blaska när man lyfter på en undertaksplatta i jobbets vägnar
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Längesen sist, men saknar riktigt mycket att ligga o bläddra o smårunka till en porrtidning
Händer ibland att man hittar en gammal blaska när man lyfter på en undertaksplatta i jobbets vägnar

Ligger och smårunkar till en nu.En aktuell rapport.Finns inte längre..Men fina tjejer är det
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Skulle vilja köpa porrmagasin. Kom ihåg den speciella lukten de hade. Köpte trans magasin när man kunde besöka butikerna på andra lång i gbg.

Var köper man sånt idag?
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Lånade min kusins porrtidningar -han var 5 år äldre än mig när man var på landet.Kommer ihåg sexrepotaget med bilder som var långt bak i tidningen på Aktuellt Rapport där man visade hårda kukar,knull i närbild med kåta killar och tjejer.Runkade kuken ihärdigt till dessa !
 
Toppen