Kamerasession vid sjön

K

KjellKåt

Gäst
Jag skrev mycket noveller tidigare men en del rakt på sak och en del alldeles för lång dragna.
Dom flesta var fantasier från vad jag skulle uppleva, en del blev mer killsex.
Här är en utan någon omväg.


Vaknade denna dag med ett skönt hårt morgonstånd, solen sken in och såg att det blänkte i mynningen på ollonet. Låter fingret smeka över ollonet och smeta omkring försatsen. Runkar lite försiktigt.
Ligger en stund och njuter tills jag bestämmer mig för att gå upp. Pissar och går sedan och sätter på kaffet, känner hur det pirrar i kuken när en försats tränger fram, står och njuter av det tills det avtar. Nakenfrukost på balkongen sedan en snabb dusch och tandvård.

Drar på mig mina kortbyxor och en tröja, tar med min lilla kamera och går ut. Går ner till badet, en promenad på ett par km. Väl nere åker byxor och tröja av, hoppar i det något kalla vattnet. Ligger i vattnet och njuter av svalkan när jag ser ett äldre part komma gående. Skyndar mig upp ur vattnet. Paret stannar upp, hejar och säger, är det kallt i vattnet? Ser att de tittar på min lilla kuk som dragit sig samman så inte ens ollonet syns på min omskurna kuk.
Paret fortsätter prata, frågar om det finns något allmänt naken bad i närkommun.
Där står jag och börjar bli varm i solstrålarna, känner kuken börjar sträcka på sig. Förhuden glider sakat över ollonet när det blottas, kuken sträcker sig lite extra.
Ser hur gubbens sommarbyxor putar lite extra och en lite fuktfläck syns på ena sidan, då går paret raskt iväg.
Jag klär på mig mina byxor och låter tröjan hänga fritt, fortsätter stigen framåt utmed vattnet. Stoppar handen i fickan och smeker mitt ollon som reagerar direkt med att svälla lite extra.
Har ett ställe lite längre fram där jag brukar ta lite nakenfoton på mig själv, är lite avskilt vid vattnet. Går och smårunkar lite genom fickan så kuken står så fint.

Stannar till i en skogsglänta tar av mig kläderna och riggar kameran. Sätter kameran att ta en serie bilder medans jag poserar med vattnet som bakgrund.
Runkar kuken under tiden och känner utlösningen närma sig, klämmer till vid roten på kuken och avbryter. Kommer några droppar sperma som sakta faller ner i gräset.
Klär mig och knallar vidare.

Kommer fram till min lilla vik, hör något ljud så smyger försiktigt ner.
Där står gubben och knullar gumman, bakifrån, hon har rätt fasta bröst som gungar i takt med att han kör kuken i fittan på henne. Han juckar på fortare och fortare, kuken hans far ur fittan in i stjärtskåran och skjuter en sperma stråle samtidigt som han stönar högt.
Han trycker snabbt in sin sperma kladdiga kuk i rumpan på henne hon stönar högt.
Jag smyger mig iväg, hör hur det plaskar medan han knullar henne.
Känner hur kuken kletet fast i fickan av all försats, pillar fram ollonet över linningen. Låter den sitta så tills den slaknat av och glider själv ner i byxan. Pirrar lite hela tiden i den när en del försats tränger fram, är så jävla kåt.
Kommer fram till bebyggelse så måste försöka hejda min kåthet.
Ganska mycket folk ute och går, vilket får kuken att sträcka på sig av spänning. Vet inte hur väl det syns att jag har stånd men låter det förbli så. Folk jag möter ser så glada ut och heja så är väl ok.
Jag går tillbaks till badet, där lägger jag mig ner och somnar nog en stund. För när jag tittar upp så är det fullt ed folk där och mina byxor står rakt upp. En tydlig fuktfläck i toppen på byxorna skvallrar om att här står en styv kuk. Är även pissnödig, skyndar upp till toan, där står att nyckel finns i kiosken.
Går bort till kiosken, ställer mig i kön. Före mig står en dam med alldeles för liten bikini, syns knappt att hon har något på sig i rumpan.
Står och blir bara kåtare och kåtare då backar hon och trycker sig mot mig. Då kan jag inte hålla mig, känner hur ollonet sväller, pungen drar sig samman och kroppen krampar.
Jag kan inte låta bli att sucka när första sperma strålen träffar mitt lår, detta upprepar sig när jag försöker skynda i väg. Men kroppen vill inte utan jag står som förstenad när nästa sammandragning kommer. Kuken sväller en bit till, det pirrar i ollonet och magmusklerna drar sig samman. En kramp fortplantar sig från ändan upp i pungen och ut i kuken när den pumpar ut sin sperma i mina byxor.
Börjar komma till sans, det rycker än i kuken när jag små springer därifrån.
Kuken som sitter som klistrad i sperman som rinner utmed mitt ben.
Pirrar lite i ollonet så stannar upp och hämtar mig, då ser jag att urin rinner utmed mitt ben tillsammans med sperman. Gav en konstigt skön känsla så lät det rinna klart.
Blev att försöka dölja vad som hänt och gå ner till min lilla vik.
Där sitter gubben på bänken själv, jag frågar vart frugan är.
Frugan säger han, jag vet inte vem hon är.
Men jag såg er………….., nu gjorde jag bort mig.
Såg du när vi knullade säger han, jag nickar till svar.
Vi träffades på parkeringen och jag blev kåt när jag såg dig naken, hon med så det gick som det gick.
Men vad har du gjort, säger han och pekar på mina byxor.

Jag berättar vad som hänt och säger tänkte tvätta av mig nu. Då gör vi det säger han och tar av sig kläderna. Jag gör det samma och vi badar båda två.
Väl uppe och lite renare så sitter vi nakna och småpratar.
Han berättar att han träffat henne han knullade här förr, hon sög av honom sist.

Han fortsätter ingående berätta hur han knullade henne, hur han drog ut kuken och lät sperman smörja bakhålet innan han knulla henne där. Då kom hon med i en sprutande orgasm sa han.
Ser hur hans kuk växer ju mer han berättar, den är säkert 20 cm och har ett stort ollon som glänser i solskenet.
Den reser sig sakta när han tar den i handen, tittar på mig, jag nickar till svar.
Han börjar runka kuken, ser hur en försats rinner utmed ollonet på honom. Lite pirrande se en man runka. Tar inte lång stund innan han stönar, kuken sväller en bit och små kaskader av vit sperma rinner utmed hans ollon och över hans hand.
Då kan jag inte hålla mig, runkar min nu styva kuk tills sperman sprutar en stråle ut i det fria.

Vi tittar på varandra, ler, klär oss och går därifrån, jag i mina spermakladdiga byxor.
 
Toppen