Kan kuken krympa?

ellak2

Ny medlem
Kön
Man
För jag har upplevt att min gjort det! är 17 år o det senaste halvåret/året har min kuk krympt från att vara nästan 16cm till knappt 15!! Har runkat mkt senaste tiden..kanske för mkt?! krymper kuken om den andvänds för hårt!? Vad finns det annars för förklaring? för min kuk har faktiskt krympt nästan 1cm..inte så kul:(

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Ja har fått höra precis det motsamma, kuken är gjord av massa muskler och bråsk..
Muskler växer med träning.. :p

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..min har sett likadan ut sedan sena tonåren, möjligen är den mer ådrig och härdad nu,men längre eller kortare är den faan inte..

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Har du gått upp i vikt? Det är ett typiskt sätt att få kuken att bli "kortare", eftersom en del av den "sjunker in" i fettet... :(

Lena Handén - en god vän...

ellak2

Ny medlem
Kön
Man
aah helvete!! har gått upp 15kg senaste året! Började styrketräna för ca ett år sen o sen dess har ja gått upp hela tiden, mest muskler men en del fett också..satans perkele o ja som tänkt bli en riktig biff 90kg muskelberg va målet...får tänka över de nu:(

craj

Ny medlem
Kön
Man
så kan det gå! jag tackar gud varje dag för alkoholen som räddade mig från den livsfarliga idrotten...

peace.

[8]

vips

Ny medlem
Kön
Man
haha by the way runkar man mer blir kuken längre eftersom du drar ut sväll "musklerna" vet ente exakt vad det heter i kuken

Nils Nilsson

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Xeraph´, Penis är inte uppbygt av muskler, den äruppbygt av blodkärl brosk och vävnader. Det spelar ingen roll hur mycket eller lite man runkar den verken växer eller krymper... Så ellak2
Runka på du bara så länge det käns bra och skönt för dig.. Lycka till! ; )

Oj oj :)

Toppen