kan man se om någon är välutrustad

andy833

Medlem
Kön
Man
Det finns ju lite olika teorier om hurvida man kan se om folk är välutrustade... stora händer=stor kuk... fylliga läppar=fylliga blygdläppar eller liknande.
Funderar på hur många sådana teorier det finns och om någon verkligen verkar stämma...
Det stämmer ju ganska bra att man har en underarm (handled-armveck) som är som foten... men för könet verkar teorierna skjuta vilt... har du något du tror på och som kanske kan stämma... kanske kan andra bekräfta eller avfärda [^]

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Sådana analogier stämmer inte vetenskapligt inom medicin. Det spelar ingen roll vad folk säger, men ingen läkare, anthropolog, eller fysiolog kommer att stödja dessa "teorier".

myseli

Medlem
Kön
Man
Det måste väl bero på om det hela har undersökts eller ej?

Om teorin vederlagts med en vetenskapligt korrekt metod en eller flera gånger så lär väl saken vara avgjord men om ingen undersökning finns så kan ingen seriös vetenskapsman påstå att teorin är felaktig?

FALLOS

Medlem
Kön
Man
Programmet Brainiac på Discovery gjorde faktiskt en undersökning på det :D
Dom jämförde med händer,fötter och näsa har jag för mig.
Och det visade inget samband
:cool:

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Huvud, näsor, fötter och händer analogier (men ingen kön) har används i 2:a världskriget av nazisterna för att basera deras religionistika teorier om underlägsna människoraser och arier. Det var som dagens vetenskapsmän. Medicinsk medeltid häxjakt.

So nej... Det finns inget vetenskapligt i det. Om du krockar med bilen och slår näsan, kommer din kuk att minska i storlek också?

Dexterz

Medlem
Kön
Man
de var inte som dagens vetenskapsmän... felstavat. Synd att man inte kan rätta till inlägg efter att man har sparat dem.

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
min högst ovetenskapliga undersökning visar på noll samband mellan hand/fot/kukstorlek. Men å andra sidan har det något mindre betydelse i hela sammanhanget, man blir ju inte förälskat/åtrår nån endast för 1 egenskap..

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
för att svara på trådens fråga: "kan man se om någon är välutrustad"

svar: ja. lättast görs detta genom att klä av vederbörande helt naken (viss upphetsning kan behövas).

:)

myseli

Medlem
Kön
Man
Om du krockar med bilen och slår näsan, kommer din kuk att minska i storlek också?

Det argumentet håller inte. Högerhanden och vänsterhandens storlek samvarierar till exempel. Det betyder ju inte att högerhandens tumme trillar av för att vänsterhandens blir avhuggen.

Men om det är som ni säger att det hela undersökts så ger jag mig. Då är det inget att snacka om.

Finns det alltså inte ens ett samband mellan fot och handstorlek?

andy833

Medlem
Kön
Man
Alla verkar rörande överens... finns det några andra icke stämmande "teorier" som det pratas om motsvarande... stora bröst får man om... ;)

friherren

Ny medlem
Kön
Man
Har inte hört om något speciellt samband typ fötter mm. Men generellt så brukar en större ha större. Det gäller allt. Men eftersom "normal" stor är väldigt varierande, 13-18 cm så är det svårt att mäta. [^]

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
Har inte hört om något speciellt samband typ fötter mm. Men generellt så brukar en större ha större. Det gäller allt. Men eftersom "normal" stor är väldigt varierande, 13-18 cm så är det svårt att mäta. [^]

det finns inge samband, jag har sett en hel del
grabbar med 45:eek:r o upp till 52 i skostorlek, de flesta har "normal" ,typ 14-17cm,
(vid erection alltså,fråga mig inte , DET ÄR så !)

Händer: det finns killar som har typ dasslock till händer....
inte har de stor kuk för det...,

bara för att slå hål på diskussionen bastade/badade jag samtidigt som en kille,
vanlig kille, typ 180 lång, smal, vanliga fötter o händer (ja kollade )..

men han hade STOR o var välhängd, o hela "paketet" dinglade när han gick !! Det var rätt många som kollade, kan ja säga...han hade en större än alla oss andra, undrar om han får mer sex för det, för storleken alltså ?
Kul som fan att kolla iofs....!

:D

Toppen