Kan man?

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tror bestämt att jag gått och blivit lite småförtjust i min frisör, kanske inte så lite heller :oops:.

Det är ju hennes jobb att vara trevlig, så det är ju svårt att säga var hon står. Det känns ju knivigt, hur rättfram kan man vara mot folk man aldrig träffat utanför deras yrkesroll egentligen?
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Visst, det kan mycket väl vara så att hon bara är trevlig mot dig för att du ska komma tillbaka näst gång du behöver klippa håret. Det går inte att veta.

Funderar du på att bjuda ut henne på en fika eller så? Gör det i så fall! Det värsta som kan hända är att hon säger nej och det är väl inte hela världen?

En dejt är ju bara ett sätt att träffas, ha kul tillsammans och känna efter hur man trivs ihop. Det ska inte vara så allvarligt. Det är ju kul att dejta. Det borde man göra mycket mer...

Och en liten hemlighet: För varje gång man vågar göra något läskigt växer man lite, blir lite tuffare och vågar slappna av lite mer. Då kan man ha roligt istället för att vara rädd...
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Hon kommer förmodligen känna sig smickrad över en sådan förfrågan .
Oavsett vilket svar hon ger dig, men skam den som ger sig.
;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jupp, fika får det bli, det är ju ingen hemlighet vilka tider hon inte jobbar. Och det är så dags att jag provar att ta första steget nån gång i mitt liv med...
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
:D

... vilket inte skulle vara hela världen, men jag håller tummarna på att hon hänger på! Och det behöver ju inte sluta så även om hon säger nej...

Lycka till! :)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Kom igen Flow!

Känner igen känslan. Har själv blivit lite småförtjust i en av tjejerna som jobbar där jag käkar lunch. Jag är ju dock stadgad, så jag får låta bli...
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Måste ju passa på att fråga bara;

Du är väl rätt korthårig vid det här laget Flow? :D
Inte så egentligen, har slarvat med mitt hårklippande så gått som hela livet. Fast betydligt mer välvårdat i håret den senaste tiden, det ligger så praktiskt på vägen när jag ska ge plasma också, så det blir så enkelt att smita in.

Dessvärre har jag varit bortrest i jobbet nu, och kommer vara ganska så fullt upptagen ett tag till. Så det veta fan när jag ska ha tid att ta tag i nåt seriöst, ska det vara så ska det vara ordentligt.

Men jag håller er underrättade om/när det händer något.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jo ni just nu är jag väldigt oklippt, men mitt nästa besök kommer nog att vara på en annan salong. Jag har aldrig sett någon rodna så sött och förläget, men tvär nej var det i alla fall.

Borde väl talat om det tidigare, men det har varit mycket ett tag nu, så det mesta utan jobb och det viktigste har fått gå på sparlåga. Allt jag tar mig för verkar gå sönder just nu :unsure:...

...men nya tag, och upp på hästen igen.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
[...]Jag har aldrig sett någon rodna så sött och förläget, men tvär nej var det i alla fall.[...]

Tråkigt att hon sa nej, men stort grattis till dig för att du vågade!
 

attedal

Medlem
Kön
Man
instämmer med bellman, STRONGT att du tog steget och frågade.
Jag tror inte många andra killar skulle våga,
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Sådär, nu går inte saker sönder när jag tar i dem längre.

Underliga två senaste veckor... lägger ner företaget, fick jobb hos den bästa kunden. Klar med examen. Och när man slutat leta så damp det ner en annan tjej från det blå, lite av en "fjärilar i magen"-tjej. Iofs inget mer än hångel ett par gånger och gentlemannamässigt följa till dörren.

Men jag har alltid skyndat långsamt, och mina intentioner för stunden borde vara uppenbara...
 

okami

Medlem
Kön
Man
Flow

jag lider med dig för jag vet hur det är
har hänt mig flera ggr och då fick jag verkligen mitt hjärta krossat

menmen det är bara att kämpa på men ta det lugnt om du är med en tjej som verkar ha en mur runt sig

min sambo hade ett ex som misshandlade och våldtog henne konstant så när hon träffade mig var hon livrädd för att det skulle bli likadant

efter flera veckor och månader så lyckades jag rasera hennes murarså pass mycket att vi hade sex och nu är det som så att hon inte vill ha sex när lingonveckan är på g men när hon inte har lingonvecka vill hon ha sex konstant

och jag tackar ju inte nej precis

så med detta vill jag bara säga att du tjänar på att ta det lugnt men ändå pocka på uppmärksamhet kanske med sms ibland o nåt telsamtal ibland

ha det bra

/Okami
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Tror bestämt att jag gått och blivit lite småförtjust i min frisör, kanske inte så lite heller :oops:.

Det är ju hennes jobb att vara trevlig, så det är ju svårt att säga var hon står. Det känns ju knivigt, hur rättfram kan man vara mot folk man aldrig träffat utanför deras yrkesroll egentligen?

Personligen.... gillar du henne verkligen tycker jag absolut du ska bjuda ut på en fika vid nästa klippning!
Skulle hon vara upptagen eller ointresserad och tacka nej, så har du ju iallfall chansat!

Skulle du känna dig allför obekväm att gå dit igen kan du ju alltid byta salong...

Lycka till
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Brukar hon trycka sina bröst lite försiktig mot din nacke när hon klipper dig :cool: Jag minns det som det bästa med att gå till frisören. Numera rakar jag mig med egen trimmer och missar därmed denna chans till kvinnlig fägring :oops:
 
Toppen