kan suga mig själv!

almost

Medlem
Kön
Man
jag kan suga mig själv lite granna (i nån sekund)... men jag undrar faktiskt om man kan suga sig mer efter att man bara når hela ollonet med hela munnen. kan man det? för i sånt fall, hur?
 

almost

Medlem
Kön
Man
nu när man får in HELA ollonet i munnen så gör det ont i huvudet men det är bara att träna bort det [^]
 

kurtgbg

Ny medlem
Kön
Man
Ja när jag var 40 - 45 år yngre kinde jag ta halva kuken i munnen och suga den . Nu tar magen imot, får börja träna upp mig igen kanske, det var skönt.:D
 
G

Guest

Gäst
Jag kan också suga av mig själv. Det är ganska påfrestande för nacken men jag har faktiskt lykats komma en gång bara med hjälp av att suga mig själv.
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Får in kanske halva ollonet i munnen. Ryggen och nacken mår inte så bra efter det, så det är inte direkt skönt eller värt besväret... tyvärr...
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm… tycker jag känner igen ämnet för jag tror att jag skrivit detta innan… I alla fall e're så att det är svårare att suga sin egen kuk från så där 25 års ålder p.g.a. att de nedersta kotorna i ryggen växer samman då. Därför e're inte en bra… men kanske skön övning. :D
 

Petter1978

Ny medlem
Kön
Man
har sugit av mig själv många ggr! kan få in ollonet i munnen så ibland låter jag det spruta direkt i munnen och sväljer direkt, ibland allt och ibland bara en del av satsen. Har kunnat suga mig själv sen 13års åldern, det är grymt skönt! känslan att pumpa varm spema i sin egen mun, mums...
 

fripplan

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar suga på mig själv minst en gång i veckan och jag får in lite mer än ollonet som bäst men det blir mer och mer ... Ibland är tjejen med och det är underbart att suga sig själv samtidigt som hon slickar pungen. Tyvärr blir jag ganska trött i ryggen och tappar lite av känseln i kuken men det brukar gå av bara upphetsningen:D
 

Fritidsonanist

Ny medlem
Kön
Man
Det är precis så porrigt som det verkar.
Fast jag praktiserat det ett par år nu och får in hela ollonet i munnen utan problem är det lika porrigt var gång man sluter läpparna om sin egen kuk. För att inte prata om när satsen kommer.
 

on

Medlem
Kön
Man
Hehe vilka stretchövningar kör ni för att bli tillräckligt viga för att nå? :D
Vill också!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har en hyfsat lång sak.
jag har en väldigt lång tunga
ingen mage att tala om...

men fattar fan inte hur ni gör...?
kommer inte en i närheten, hahaha
 

Freakshow

Ny medlem
Kön
Man
jag har en hyfsat lång sak.
jag har en väldigt lång tunga
ingen mage att tala om...

men fattar fan inte hur ni gör...?
kommer inte en i närheten, hahaha

Min är också hyffsat lång.
Jag har kulmage och normallång tunga...
jag är dock bara 173 cm lång...
kan det ha något med saken att göra?
 
Toppen