kan suga mig själv!

fripplan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte tränat på något speciellt sätt, det har bara gett sig med tiden för mig eftersom jag varit så envis;) Jag har idrottat på ganska hög nivå hela livet och det har kanske hjälpt till, annars tror jag bara att "folk är olika" när det gäller det här, precis som med allt annat här i livet.

Det vore ganska kul om vi som gillar att hålla på med det här kan bidra med några bilder på oss själva "while we're at it". Kolla tex bilderna på Tompa22 här bland medlemmarna. Jag ska i alla fall försöka rigga kameran ...
 

Freakshow

Ny medlem
Kön
Man
Min är också hyffsat lång.
Jag har kulmage och normallång tunga...
jag är dock bara 173 cm lång...
kan det ha något med saken att göra?

Vet ej... jag är också 173 cm lång faktiskt.
M. kulmage och normallång (dock kluven) tunga.
 
G

Guest

Gäst
Vilka härliga minnen......

För många år sedan kunde jag komma i närheten - typ slicka med tungspetsen.
Detta är nu ett minne blott.... Lite mage och stelare ryggrad....

Kuken har åtminstånde inte blivit kortare, det håller jag noggrann ordning på..


MEN JAG INTE ETT DUGG AVUNDSJUK PÅ ER ANDRA, BARA SÅ NI VET DET!! ;)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har tränat ett tag nu, och kommer ner ganska långt. skulle troligen ge det en eller två månader till innan jag är framme dock. Får också vila ryggen 2-3 dar emellan träningen.

Hur lång tid har det tagit för er som kan, innan ni nådde till den?
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Jag kan också suga mig själv men om magen råkar bli lite större så når jag inte ner. :) Ytterligare en anledning att försöka hålla sig slank och ballen är av normallängd
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jag kunde suga mig själv när jag var tonåring och upp till ca 30 år. Nu för tiden är det omöjligt. Jag antar att jag har blivit för stel i kroppen.
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre kunde jag komma åt och slicka på ollonet och kunde komma av det. Vi var några killar som brukade runka ihop och av oss fyra var det jag och en till som kunde nå ollonet med tungan.
 

Markus__90

Ny medlem
Kön
Man
kan suga av mig själv:) kan komma nån centimeter förbi ollonet. har snetak över sängen så man får jäkla bra spjärn med fötterna:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nu har jag tränat vighet
jag har kört yoga, blivit av med lite mer av den lilla gubbamagen jag hade

frågan undrade under ett yogapass när jag låg dubbelvikt över mig sj
om jag skulle klara av att suga mig sj
-låt oss prova när vi kommer hem & r ensama
det gick inte, hon fick göra det ensam;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ni som skriver att ni kan ta bara lite av ollonnet. Hur gör ni när ni suger i själva? Sitter ni eller ligger ni?
Om ni ligger. Lägger ni knäna vid sidorna av huvudet eller håller ni benen över huvudet? Med det sistnämnda menar jag att man ligger på rygg, håller ihopp benen och sätter ner fötterna lagom långt bakom huvudet så att kuken kommer över huvudet.
Jag kunde avverka 1 cm extra på det viset... SÅ TESTA
 

almost

Medlem
Kön
Man
det var ett tag sedan jag skrev i denna tråd, så jag kan passa på att säga att jag nu är så pass vig att jag kan stoppa in ungfär halva kuken så att ollonet nästan sitter i halsen [^]
och det är då man kan börja snacka skönt!
 

mr-nyfiken

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre kunde jag suga av mig själv... låg på rygg och pressade ner fötterna och ben mot en vägg. Var skönt så länge det pågick men hade förbannat ont i ryggen efteråt.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tränar och tränar. Spännande med ollonet så nära när man skjuter!:p
 

larsand

Ny medlem
Kön
Man
Jag har tränat som en galning sedan ett tag före jul i fjol. Då kunde jag precis slicka på ollonet. Nu sedan någon vecka kan jag suga HELA ollonet. Trägen vinner heter det ju! Har nog bara runkat så de senaste 2 veckorna. Kalas om man gillar säden!
 
Toppen