Kan tjejer komma utan att röra vid sig själv?

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
på diverse filmklipp och porrsajter ser man ju ofta killar som kan spruta utan att röra sig själva - så kallad "hands free" - men kan tjejer göra samma bedrift?

och hur då i så fall?


Kan nån här inne?
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
på diverse filmklipp och porrsajter ser man ju ofta killar som kan spruta utan att röra sig själva - så kallad "hands free" - men kan tjejer göra samma bedrift?

och hur då i så fall?


Kan nån här inne?

En tjejkompis till mig sa en gång att hon kunde få det bara genom att knipa, men hon berättade inte närmare.... :p
 
M

MissSecret

Gäst
Det har hänt mig ett par gånger. Jag har varit med om att jag har sovit i samma rum som en tjejkompis och hon har trott att jag sov och så låg hon och smekte sig själv, det var så upphetsande att höra hennes häftiga andning och de plaskande ljuden så jag kom utan att röra mig själv. Häftig känsla! :)
 

peti

Ny medlem
Kön
Man
Tja, i somras var vi på en musikfestival ("världsmusik" som den töntiga titeln heter) och jag stod som vanligt längst fram för att ta bra bilder och såg då till höger ett par flickor i långa kjolar som dansade, rörde sig på ett sätt som var svårt att ta fel på. Efter ett tag gick det för den ena och efter ytterligare den andra också. De såg så lyckiga och nöjda ut...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tja, i somras var vi på en musikfestival ("världsmusik" som den töntiga titeln heter) och jag stod som vanligt längst fram för att ta bra bilder och såg då till höger ett par flickor i långa kjolar som dansade, rörde sig på ett sätt som var svårt att ta fel på. Efter ett tag gick det för den ena och efter ytterligare den andra också. De såg så lyckiga och nöjda ut...

musik är trevligt :p
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Oj! Låter skönt att komma utan smek. Men jag har aldrig upplevt detta själv. Behöver mycket stimulans på olika sätt för att uppnå orgasm. Gärna till musik;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

willpower

Medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag har ätit middag med en kvinna som knep sig själv till orgasm två gånger under tiden. Och jo då, jag känner henne väl: inget fejk.
Och hon är inte min fru. :D:D
 

EA82

Ny medlem
Kön
Kvinna
Låter otroligt!
Ska jag definitivt öva på.

Dock tycker ju jag att känslan av beröring, om så av mig själv, är själva grejen med onani?
 
Toppen