kan va falit...

galen

Medlem
Kön
Man
jag höll på å dejta en tjej då detta hände och hon var å hällsa på över helgen.. naturlitvis blev vi kåta och hamnade i sängs under natten :) sen kring 11 12 tiden på natten så får vi för oss att vi ska fräsha upp oss lite så vi går till dushen å börjar dursha å smeker varandras kroppar, det sluta med att vi hade sex i dushen å det blev lite högljudat morgonen efteråt så säger syrran "var det trevligt i durshen igår?" (hon har sitt sovrum brevid durshen) självklart nekade ja till allt men något säger mig att hon inte tror mig :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Se detta är ett typexempel på en grej som inte alls är osannolik och mycket väl skulle kunna vara sant. Men det är bara ren bullshit, man ser på hur han skriver att det bara är påhitt.
 
G

Guest

Gäst
Den mänskliga lögndetektorn har anlänt för att rädda er allesammans,
den här pinsamheten är sann.
 

galen

Medlem
Kön
Man
grabb27 tnx :D ¨bra att nån kan skilja på sanning å osanning :)


Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahaha naaae d e ju sant :p e dy som e sämst på å veta om d ;)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
G

Guest

Gäst
SonPari du måste tänka på att jag felar i en procent av mina mätningar, det här kanske var ett av dom haha... pluttis :)
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Men skit i det! får väll vara på hans eget samvete om han sitter och ljuger. Fattar inte varför alla (läs son pari) måste bassunera ut om han/hon tror "författaren".
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
jag säger det enda riktiga svaret på folks -"Du ljuger! Det där har inte hänt!" inlägg:
du var inte där så du kan inget säga i frågan som har någon som helst vikt. (så strunta i det då, tror ni verkligen att ni åstadkommer något med era inlägg förutom att ni driver alla andra till vanvett. ni förstör forumet.)
 

galen

Medlem
Kön
Man
:) sonpari men i värsta fall för att övertyga dig om att d hänt så kom upp hit till mig då så får ja bevisa d :p

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by nebrub

jag säger det enda riktiga svaret på folks -"Du ljuger! Det där har inte hänt!" inlägg:
du var inte där så du kan inget säga i frågan som har någon som helst vikt. (så strunta i det då, tror ni verkligen att ni åstadkommer något med era inlägg förutom att ni driver alla andra till vanvett. ni förstör forumet.)

Nej mytomaner och kåtbockar är vad som förstör forumet inte vi. Det finns dessutom något som kallas logik vettu

Suger för pengar
 

mrrunkis

Ny medlem
Kön
Man
Då kan man börja fundera på man överhuvedtaget ska skriva i detta forumet.

Det klagas på att mytomaner bara förstör forumet men är det ämne som heter pinsamheter.

Och där ska väl bara stå pinsamheter? eller är det någon som kan säga vad som ska egentligen stå där?

Det verkar ju ingen veta!

Där ska man inte diskutera mytomaner och annat som inte hör dit.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Som så många andra har föreslagit så skulle det hellre bildas en ny kategori med rubrik: Fantasier och andra historier. Håller med SonPari och gänget om att det inte ska skrivas falska saker under några av de i dagsläget befintliga kategorierna.

Och JO, mytomaner och kåtbockar håller på att förstöra detta forum, som en gång hade sina glansdagar.

Jag vädjar om global skärpning!

Masturbation for Salvation
 
Toppen