Kan varken bli kåt eller onanera :(

_kiwi_

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 12 år fick vi sexualkunskapshäften i skolan. Jag tyckte de var spännande och lusläste häftet. min mamma är barnmorska så jag har alltid vetat ganska mycket i ämnet fast jag lärde mig massor nytt också. Som vad onani var. Jag började pilla på mej själv där nere, surfade runt på olika sidor och läste om onani. men inget funkade för mig. det kändes inget skönt, jag hittade inte klitorisen som skulle va som en hård knopp - för mig var de bara slätt på det stället den skulle sitta. Tog en spegel och kollade där nere men man så ingen klitoris. "Klitorisen både syns och känns.." stod det i boken och de orden ringer fortfarande i huvudet. Onani funkar inte för mig. Det närmsta jag kommit onanera är att rikta durchstrålen mot klittan - men skönt? det pirrar så man måste dra bort den.

Nu är jag 14 och känner mej ledsen och som jag saknar något.. Kan förövrigt inte bli kåt heller, vet inte hur det känns egentligen..

någon som hört om nått liknande?
 

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
ta det lugnt! det är ingen fara med dig. jag "hittade" inte heller min klitoris i din ålder, en del syns den inte lika bra på. vid upphetsning blir dendock större. kåthet är nåt som måste komma naturligt, det kan du inte tvinga fram, och alla blir intresserade vid olika åldrar. det finns hos dig med, du skrev ju att det var spännade att läsa "sexhäfterna" i skolan! stressa inte upp dig, det kommer! Och var inte rädd att tala med nån vuxen, tex på ungdomsmottagningen, de pratar om sånt varje dag med ungdommar.
 

flickan

Ny medlem
Kön
Man
jag håller med kajsa.. duschstrålen är inte ett dugg skön.. ska jag vara ärlig tycker jag inte alls att det är särskilt skönt att smeka klitoris i huvudtaget. För mig sitter kåtheten mycket mer i huvudet. Jag blir mycket kåtare av att fantisera än att röra vi mig själv.

Jag har en teori.. utan att ha några som helst bevis för den, men jag tror att om man tänker en massa på saker så funkar det inte. t.ex, kiwi, om du nu inte känner att du kan bli kåt och så blir du orolig över det och börjar tänka på det så blir det liksom ännu svårare.. som om kroppen hämnas för att man inte litar på den. eller när man har sånt där halvbra/rådåligt sex och man bönar och ber kroppen att få komma för att det hela ska vara över.. då kommer man aldrig! (jag e rådålig på att fejka.)

Kroppen är lustig
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
jag har aldrig heller känt att jag varken vill eller kan onanera... jag vet liksom inte hur jag ska göra...
men när jag har sex har jag hur lätt som helst (nästan) att få en eller flera orgasm/er, jag vet precis hur jag ska göra.
men jag känner att jag blir både kåtare och har lättare att komma om det är en kille som sticker in fingrarna än om jag gör det själv.
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Man sak helst vara riktigt avslappanad när man har sex. Så du kan ju prova med att ta en lång och varm dusch så du kommer ner i ett lagom lugn.När du är själv hemma. ALTERNATIV1: Lägg dig i sängen och tänk på någon som du är riktigt förälskad i och leta lite där nere. Ge inte upp direkt. Ligg där ett bra tag och låt tankarna flyga runt i skallen medans fingranra letar sig fram till klitoris. ALTERNATIV2: Om ni har någon P-rulle som du kan tänka dig titta på så kan du ju titta på den. Lägg dig i soffan. Gör det riktigt varm o sjönt för dig och då när det är klart ocg du ligger sjönt. Leta dig fram till en behaglig ställning. Börja kanske liggande på rygg och så kan du lte dig fram till klitoris.
Det finns många fler och bättre sätt att göra det på som jag inte kan komma på nu...
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
ett tips om du verkligen vill onanera för att du vill ha det skönt är att skaffa en dildo.
det har hjälpt mig enormt, och nu onanerar jag ofta! :)
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
min tjej hade aldrig onanerat själv innan hon träffade mig, då var hon 21 år. Det släppte när vi började onanera för varandra, hon tycker om att smeka sig själv till orgasm medans jag ser på. Nu har hon ett antal olika dildos som jag antar hon använder även när jag inte är med. Själva grejen är att det är lugnt det är ingen brådska. Har hört att vissa kvinnor aldrig får orgasm eller onanerar. Bara att fortsätta utforska dig själv. Lycka till
 

Mino

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har lite av samma problem som det du har. Jag har aldrig sett en kille som jag tyckt varit snygg eller sett bra ut. Det är inte så att jag inte tänder på killar i allmänhet, men att se en snygg kille på stan är inget jag lyckats med.

Oroa dig inte för att du inte hittar din klitoris. Jag hittade min först när jag var 18-19. Det kommer
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Den här instruktionsfilmen om onani kanske kan vara till hjälp.
Det är en kvinna på 62 år som aldrig haft orgasm, varken i äktenskpet eller ensam.
Sant eller inte ? Hon får i alla fall hjälp av Betty Dodson att onanera avlappnat med vibrator fram till orgasm.

Instruktion
 

Shineonyou

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag var 12 år fick vi sexualkunskapshäften i skolan. Jag tyckte de var spännande och lusläste häftet. min mamma är barnmorska så jag har alltid vetat ganska mycket i ämnet fast jag lärde mig massor nytt också. Som vad onani var. Jag började pilla på mej själv där nere, surfade runt på olika sidor och läste om onani. men inget funkade för mig. det kändes inget skönt, jag hittade inte klitorisen som skulle va som en hård knopp - för mig var de bara slätt på det stället den skulle sitta. Tog en spegel och kollade där nere men man så ingen klitoris. "Klitorisen både syns och känns.." stod det i boken och de orden ringer fortfarande i huvudet. Onani funkar inte för mig. Det närmsta jag kommit onanera är att rikta durchstrålen mot klittan - men skönt? det pirrar så man måste dra bort den.

Nu är jag 14 och känner mej ledsen och som jag saknar något.. Kan förövrigt inte bli kåt heller, vet inte hur det känns egentligen..

någon som hört om nått liknande?

Jag försökte också i många år att onanera utan att bli det minsta upphetsad. Inte förrän jag skaffade en rabbit och såg på porrfilm hände det något, och då inte ens med en gång, ibörjan blev jag inte ens upphetsad av det. Jag var 29 när jag skaffade rabbiten och efter ett tag började det gå för mig. När jag var yngre komjag ihåg att jag blev kåt av att läsa berättelsernai porrtidningar. Duschslangen fungerade aldrig för mig heller. Människor har väl olika lätt att bli kåta och att fantisera.

Klitoris är inte alls en hård knopp, bara när man är upphetsad kan den kännas lite som en knopp.

Det är oftast inte skönt att stimulera klitoris om man inte är kåt. Man kan prova lite då och då, kanske med lite hjälpmedel, erotisk litteratur eller film eller mjukare porr. Till slut hittar man rätt.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har väl egentligen inga problem med att onanera men jag har ändå hamnat i lite av en svacka.. Förut kunde jag bli kåt ganska lätt, av erotiska noveller, bilder och en del porr. Men nu är det som att inget av det tilltalar mig längre, känns inte speciellt upphetsande utan mest trist. Har gått så långt att jag istället för att tänka på att ha det skönt när jag kollar på porr istället tänker på att "det inte är skönt på riktigt för dem i filmen" att tejerna är utnyttjade osv. Inte det bästa för att bli uppeggad med andra ord... Funkar inte heller att bara lägga mig på sängen och smeka mig, varken med fingrar eller vibrator. Får istället ont och blir uttråkad vilket resulterar i att jag slutar. Det är fan jobbigt!
Med min kille är problemet som bortblåst och jag blir hur kåt somhelst.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Jag har väl egentligen inga problem med att onanera men jag har ändå hamnat i lite av en svacka.. Förut kunde jag bli kåt ganska lätt, av erotiska noveller, bilder och en del porr. Men nu är det som att inget av det tilltalar mig längre, känns inte speciellt upphetsande utan mest trist. Har gått så långt att jag istället för att tänka på att ha det skönt när jag kollar på porr istället tänker på att "det inte är skönt på riktigt för dem i filmen" att tejerna är utnyttjade osv. Inte det bästa för att bli uppeggad med andra ord... Funkar inte heller att bara lägga mig på sängen och smeka mig, varken med fingrar eller vibrator. Får istället ont och blir uttråkad vilket resulterar i att jag slutar. Det är fan jobbigt!
Med min kille är problemet som bortblåst och jag blir hur kåt somhelst.
Är han energisk nog att ta hand om dej så är det väl inget jätteproblem...eller??
 

Smultronet

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
hej!

jag lider emd dig kiwi, för jag har liknande problem. jag kan inte känna kåthet när jag är med en kille.

jag är väll lite sen av mig, började fantisera och gillla ämnet se xi vintras när jag fyllt 18, men nu har det gått snart 9 månader och jag har knappast njutogt en enda gång då jag haft sex. spelar ingen roll vad killar gör, jag blir inte kåt.

jag kan inte ens hjälpa mig själv, inget man gör spelar någon roll. vist, man kan vara kåt, och låta kåtheten gå över, men det är mer för att jag avtänder mig själv för att jag inte orkar vara kåt.

jag har inte läst alla inlägg, men som en del skrev, jag tror också det sitter i huvet. de få gånger jag känt något när jag haft sex har det varit med killar som jag tror gillar mig, som jag litar på... som jag är kär i. du kanske är likadan, vill att det ska vara något speciellt med själva onanin/sexet..? kanske därför det inte funkar..? :)

låt fantasierna bestämma så blir det enklare, tvinga inte fram något. det blir bara pannkaka. :)
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Det känns inte som om Kiwi är här längre hos oss. Hennes inlägg gjordes förra året... Men kul att se att någrar svarar till henne fortfarande :p
 

Ullis86

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag var 12 år fick vi sexualkunskapshäften i skolan. Jag tyckte de var spännande och lusläste häftet. min mamma är barnmorska så jag har alltid vetat ganska mycket i ämnet fast jag lärde mig massor nytt också. Som vad onani var. Jag började pilla på mej själv där nere, surfade runt på olika sidor och läste om onani. men inget funkade för mig. det kändes inget skönt, jag hittade inte klitorisen som skulle va som en hård knopp - för mig var de bara slätt på det stället den skulle sitta. Tog en spegel och kollade där nere men man så ingen klitoris. "Klitorisen både syns och känns.." stod det i boken och de orden ringer fortfarande i huvudet. Onani funkar inte för mig. Det närmsta jag kommit onanera är att rikta durchstrålen mot klittan - men skönt? det pirrar så man måste dra bort den.

Nu är jag 14 och känner mej ledsen och som jag saknar något.. Kan förövrigt inte bli kåt heller, vet inte hur det känns egentligen..

någon som hört om nått liknande?

Stackars dig, seriöst! :love:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Det har inte slagit er flickor att Kiwi antagligen är en finnig fjortis tycker det är skit kul att leka tjej på olika forum?! Språket och skrivsättet är typiskt för det...!

Förövrigt tycker jag att ni har varit hjälpsamma med svaren. Vi killar lider av samma problem. Är det t ex mycket på jobbet och dylikt så kan jag spy på allt vad sex och onani heter! Sen efter ett par dagar lossnar det igen.....!
 
Toppen