Kartläggning av tjejers c6 vanor

Donkey

Ny medlem
Kön
Man
Gaah! Het tjej är precis den tjej jag letat efter länge. Alltså du förstår en tjej som är liksinnad, som vågar (drar jag för många slutsatser?..).:p

Hoppas verkligen att du adda mig! Ooo.. Synd att jag inte hittade sidan först nu.
Moi: piffelbuffel@hotmail.com
 

sep

Medlem
Kön
Man
amen för faaaan varför har denna tråd ballat ur till en "LÄGG TILL MEJ jag sitter och runkar"-tråd?

...
don't bust that nut just yet
 

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
Finns det någon tjej som skulle vilja visa upp sig i cam'en och veta att det sitter en hungrig kåt kille och tittar med uppspärrade ögon?

En anonym grabb som sitter och följer varje rörelse med lidelsefull blick och tjejen har ingen aning om vad som händer på andra sidan. Sitter han och och smeker lemen? Har killen redan kommit? Sitter han framåtlutad och försöker trycka skallen genom bildskärmen för att se bättre? Eller vänder han bort blicken av misstag precis som hon särar på det alldra heligaste och visar upp all sin prakt.

Jag menar, det skulle kanske vara någons "fantasi" att veta att folk tittar på en men man vet inte vem. Man kanske skulle våga göra en massa saker då..;)

Om det finns någon sådan tjej så ställer jag gärna upp i rollen som den hungriga killen..;)
 
Toppen