khanden på kompisen när mamman kom

K

killen_8922

Gäst
Hej alla kåta!
var hemma hos en kompis precis. Satt o tittade på porr på datorn... eftertag börjar man ju ta sig själv på kuken och tillslut satt båda med byxorna nere. min kompis kom då med förslaget om att vi skulle runka av varandra. glad som man blev gick man självklart med på det. jag satt där med slutna ögon och helt plötsligt slutar kompisen. även fat han slutat fortsätter jag blunda och kommer. när jag kommit öpnnar jag ögonen och ser att hans mamma står i dörröppningen!! pinsamt!!! drog uiåpp byxorna snabbt som o drog hem!
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Jösses, snacka om pinsamt, heh :)
Snackat med vännen efter händelsen? Vad sade modern? .. Hon måste verkligen fått endel om bakfoten, och funderar säkert på om hennes son är homosexuell. Usch vad jobbigt för honom. Extra pinsamt för honom.
 
K

killen_8922

Gäst
16 år. stack snabbt som fan! hans mamma har inte snackat med honom om det efteråt...
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Hej alla kåta!
var hemma hos en kompis precis. Satt o tittade på porr på datorn... eftertag börjar man ju ta sig själv på kuken och tillslut satt båda med byxorna nere. min kompis kom då med förslaget om att vi skulle runka av varandra. glad som man blev gick man självklart med på det. jag satt där med slutna ögon och helt plötsligt slutar kompisen. även fat han slutat fortsätter jag blunda och kommer. när jag kommit öpnnar jag ögonen och ser att hans mamma står i dörröppningen!! pinsamt!!! drog uiåpp byxorna snabbt som o drog hem!

OJ!!!!
 

Pest

Ny medlem
Kön
Man
Den var riktigt pinsam..har du träffat polarens morsa efter det som hände??
 

runkboy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej alla kåta!
var hemma hos en kompis precis. Satt o tittade på porr på datorn... eftertag börjar man ju ta sig själv på kuken och tillslut satt båda med byxorna nere. min kompis kom då med förslaget om att vi skulle runka av varandra. glad som man blev gick man självklart med på det. jag satt där med slutna ögon och helt plötsligt slutar kompisen. även fat han slutat fortsätter jag blunda och kommer. när jag kommit öpnnar jag ögonen och ser att hans mamma står i dörröppningen!! pinsamt!!! drog uiåpp byxorna snabbt som o drog hem!

coolt att du inte slutade
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
16 år sa du?
Hm det stämmer ju inte du skrev ju i början att du var hemma hos en kompis precis, det betyder ju nydligen eller hur. Vad har du gjort efter det i så fall? Under 2 års tid Här inne MÅSTE MAN JU VARA 18 år
 
Toppen