Killar i damunderkläder

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Personligen så älskar jag allt vad sexiga underkläder heter. Allt från trosor och behåar till både bikinis, stayups och liknande.
Jag gillar även sexigt tajta stretchjeans, leggings, jeggings och tights och i viss mån även en del skor, stövletter och dylikt.

jag klär mig dagligen i trosor, oftast ganska diskreta sådana såsom briefs och boxertrosor, men alltid trosor.. eller nästan alltid. Ibland går jag faktiskt omkring naken under också då jag gillar känslan av det.

Jag gillar det vackra, det sensuella och variationen som finns bland sexiga trosor både vad gäller färg, material och modeller och jag känner mig faktiskt sexig och ganska härligt slampig i alla mina trosor - eller de modeller som sitter bra i alla fall.

Jag vet att det inte faller inom ramen för vad de flesta kallar för det ’normala’ men jag trivs bättre i trosor så för mig är det mer bekvämt och jag gillar att få känna mig uppklädd även under.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Personligen så älskar jag allt vad sexiga underkläder heter. Allt från trosor och behåar till både bikinis, stayups och liknande.
Jag gillar även sexigt tajta stretchjeans, leggings, jeggings och tights och i viss mån även en del skor, stövletter och dylikt.

jag klär mig dagligen i trosor, oftast ganska diskreta sådana såsom briefs och boxertrosor, men alltid trosor.. eller nästan alltid. Ibland går jag faktiskt omkring naken under också då jag gillar känslan av det.

Jag gillar det vackra, det sensuella och variationen som finns bland sexiga trosor både vad gäller färg, material och modeller och jag känner mig faktiskt sexig och ganska härligt slampig i alla mina trosor - eller de modeller som sitter bra i alla fall.

Jag vet att det inte faller inom ramen för vad de flesta kallar för det ’normala’ men jag trivs bättre i trosor så för mig är det mer bekvämt och jag gillar att få känna mig uppklädd även under.

Bra skrivet!
Tur att ingen är normal då, alla är unika och alla får göra som de själva vill.

Jag tycker också bättre om trosor, helst sådana som är sydda för en kuk. Och helst string. Känner mig också sexigare i trosor och älskar känslan.

Tyvärr har jag ett jobb där jag byter om med andra män varje dag och har inte kommit så långt att jag är öppen med min sexualitet och mina fetisher, bara min livskamrat som känner till allt.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte testat. Är nyfiken på hur det skulle vara att ha trosor. Ja kanske tänder tanken lite. Om jag tar på mig en trosa och penis styvnar får jag svaret.
Ni som använder trosor..vad får ni ut av det?
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte testat. Är nyfiken på hur det skulle vara att ha trosor. Ja kanske tänder tanken lite. Om jag tar på mig en trosa och penis styvnar får jag svaret.
Ni som använder trosor..vad får ni ut av det?

Det blir en kick för onanistunden, lite förbjudet. Har akdrig köpt trosor, bara använt några jag har hittat i tvättstugan när jag bodde shälv. Samt en kompis frus, eller rättare sagt nästan alla hennes kläder.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det blir en kick för onanistunden, lite förbjudet. Har akdrig köpt trosor, bara använt några jag har hittat i tvättstugan när jag bodde shälv. Samt en kompis frus, eller rättare sagt nästan alla hennes kläder.
Tror också att det där lite förbjudna skulle fungera. Själva känslan av ett annat tyg. Trångt när man styvnar.
Pirrigt att köpa en modell i rätt tyg.
Skulle nog tycka det vore spännande att köpa av en snygg tjej. Som förstår..
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror också att det där lite förbjudna skulle fungera. Själva känslan av ett annat tyg. Trångt när man styvnar.
Pirrigt att köpa en modell i rätt tyg.
Skulle nog tycka det vore spännande att köpa v en snygg tjej. Som förstår..

Har en kompis som jobbar på underklädesbutik. Hon säger att var femte som köper är en man som köper till sig själv. Så för henne är det inget konstigt att hjälpa män hitta rätt modeller.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en kompis som jobbar på underklädesbutik. Hon säger att var femte som köper är en man som köper till sig själv. Så för henne är det inget konstigt att hjälpa män hitta rätt modeller.
Låter spännande. Att få hjälp med val av modell typ tyg osv. Själv skulle jag nog gilla lite elastiskt tyg ..tunt..typ microfiber..en tangaliknande modell i någon färg jag gillar. När man får stånd ska kuken inte riktigt få plats. Det ska kännas.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra skrivet!
Tur att ingen är normal då, alla är unika och alla får göra som de själva vill.

Jag tycker också bättre om trosor, helst sådana som är sydda för en kuk. Och helst string. Känner mig också sexigare i trosor och älskar känslan.

Tyvärr har jag ett jobb där jag byter om med andra män varje dag och har inte kommit så långt att jag är öppen med min sexualitet och mina fetisher, bara min livskamrat som känner till allt.
Förstår att du inte vill byta om på jobbet. Jag testade en gång att ha trosa på i badhuset när jag kom dit..
Det var mest för spänningen..
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har svårt att tänka mig att ta på tjejunderkläder. Inte min grej helt enkelt.
Antar att det därför krävs en psykolog för att förklara varför det ändå då och då i mina runkfantasier dyker upp ett scenario som återkommer.
I det scenariot kommer jag på något sätt i kontakt med en annan kille som "tvingar" mig att klä mig i hans tjejs underkläder och klädd så utföra olika handlingar...
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har svårt att tänka mig att ta på tjejunderkläder. Inte min grej helt enkelt.
Antar att det därför krävs en psykolog för att förklara varför det ändå då och då i mina runkfantasier dyker upp ett scenario som återkommer.
I det scenariot kommer jag på något sätt i kontakt med en annan kille som "tvingar" mig att klä mig i hans tjejs underkläder och klädd så utföra olika handlingar...

LOL det låter förfärligt. Att bli tvingad att ta på mig kvinnliga underkläder. :eek: Tror att jag aldrig hade hämtat mig efter en sån upplevelse, utan hade varit tvungen att döda alla som sett mig så fort jag blev fri. o_O **ryser**
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har svårt att tänka mig att ta på tjejunderkläder. Inte min grej helt enkelt.
Antar att det därför krävs en psykolog för att förklara varför det ändå då och då i mina runkfantasier dyker upp ett scenario som återkommer.
I det scenariot kommer jag på något sätt i kontakt med en annan kille som "tvingar" mig att klä mig i hans tjejs underkläder och klädd så utföra olika handlingar...
Spännande det där med att man i runkfantasierna tar ut svängarna mer än i praktiken. Hittar man rätt sexpartner kanske man kan våga sig på att praktisera fantasin tillsammans med denna
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Spännande det där med att man i runkfantasierna tar ut svängarna mer än i praktiken. Hittar man rätt sexpartner kanske man kan våga sig på att praktisera fantasin tillsammans med denna
Jag tror att du har helt rätt. Tänker ibland att man skulle ha en polare att testa alla galna idéer man får när kåtheten slår till.
En del saker är mest troligt bäst som fantasier, men en del andra kan nog vara till njutning för alla inblandade.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror att du har helt rätt. Tänker ibland att man skulle ha en polare att testa alla galna idéer man får när kåtheten slår till.
En del saker är mest troligt bäst som fantasier, men en del andra kan nog vara till njutning för alla inblandade.
Tror också att en del kan stanna på fantasistadiet. Intressant att hjärnan kan skapa såna "kåtkickar". Det är definitivt inte bara könen som behöver stimuleras.
 
T

Tophat

Gäst
Dagarna före midsommar så var jag på Blue Vision en torsdags kväll och var klädd i en fin kort sommarklänning och under hade jag en svart linguri med strumpeband och svarta mönstrade stockings inga trosor utan kuken hängde fritt inunder!!!!
Många män kände under min klänning och jag fick snart ett redigt stånd och ände mig kåt och sexig när jag promenerade runt mellan rummen i mina högklackade skor.
Jag stannande till i ett rum som sugarbänk och det var en man som trängde sig in bakom mig och började smeka min bakfitta som tur var hade jag tvättat ur min anal och smörjt in den med glidkräm och jag kände hur han stoppade upp två fingrar och pullade min bakfitta och det var härligt!
Sen frågade han om han fick knulla mig och jag sa att det var ok med kondom och glidmedel så efter en stund så var han klar att tränga in sin kuk i mig och denguefeber in lätt och tog ett stadigt tag om mina höfter och knullade mig hårt och länge sen hörde jag hur han stönade och sprutade i mig. Hans kuk gled ut ur mig och kondomen var full med sperma.
Det var en härlig kärleks stund och jag var kvar i en timme till och fick min kuk avsugen av en äldre man som tog hela sperman i sin mun och svalde den!
Det vart en härlig torsdags kväll mmmmm
 
Toppen