Killar, jag vill ha runktips!

donnan

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet att det är många killar som inte riktigt tycker att tjejer i allmänhet är speciellt bra på att runka deras kukar. Ge oss tips då! Jag vill bli bättre! vad ska vi tänka på? berätta allt! tex, när ni är på väg att komma, vad ska man tänka på? kanske låter helt banal denna fråga när man vid 28 års ålder och ett flertal älskare bakom sig fortfarande inte känner sig säker på hur fan det funkar egentligen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ja det va inte lätt.
det e inte många bra handjobb man fått.[}:)]
Håll 'hårt' i skaftet.

:pProva olja, tror ni tjej har lättare att relatera till
er mus på så sätt.
Smek sakta, krama hårt upp å ner på det väl inoljade skaftet....

fan får fjäder bara genom att tänka på det...:D



Doc: Frågan e fri
 

totte

Medlem
Kön
Man
Allvarligt talat funkar olika killar olika, på samma sätt som olika tjejer funkar olika... Visst har man ett övertag som homosexuell eftersom man vet hur ens egna kön funkar i allmänhet, men ändå: det är lite olika... Bäst är om man frågar den man är tillsammans med!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Alltså precis som totte skriver. olika saker stämmer för olika killar.. Personligen så tycker jag om när tjejen håller liksom precis där ollonets kant är.. lite över mitten alltså. ett stadtigt grepp med alla fingrarna runt kuken.. Sen får hon inte dra för hårt eller för långt... lagom upp o ned så huden räcker till så att säga. Ett ytterligare tips donna är att titta på hur han rör sig i övrigt när du gör detta. För jag vet personligen när ngn gör fel så drar jag liksom undan kuken eller ja, försöker rätta till det lite själv först med possition.. Det va allt jag hade att erbjuda.. Lycka till :p

___________
Stay hard!
 
G

Guest

Gäst
Jag har sett ett filmklipp där killen har töjt ut penishålet eller vad jag ska kalla det, och tjejen 'fingerpullar' hålet på penis medan hon runkar. Ska tydligen vara en höjdare :D
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Håll inte för långt ned och låt förhuden glida av och på ollonet. Var inte rädd för att hålla hårt, det enda du ska akta dig för är att rycka för hårt ned så ollonsträngen får aj aj.
Kan vara högst personligt men; om jag helt klart njuter så byt inte grepp/teknik, man ska inte försöka laga det som är helt. Vet inte hur många gånger jag varit så nära att komma och ska hon i all välmening försöka något annat och snuvar mig på kakan.
 

H-Boyie

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
teknik i alla ära, men viktigt är ju själva känslan, och den kan man hitta genom att visa tjejen uppmuntran, att låta henne utforska på egen hand
testa och se.....
det är skönt när någon annan rör vid en.... och man vet inte riktigt vad som kan hända här näst, handjob kan bil blowjob, vem vet..
 

kalle_23

Ny medlem
Kön
Man
när min tjej runkar mig så ena handen på kuken, å andra handen på pungen. kanse ett finger i rumpan

tuta å kör hål som hål
 
Toppen