Killar med hemlisar om runk ;)

Runkaralltid

Ny medlem
Kön
Man
Hej jag runkar näsran varje dag och kan nästan göra det var som hälst,, nu e ja lite nyfickem på vad era Runk hemlisar är? Var göt ni det? gör ni det med kompisar och hur i så fall började det? allt möjligt var öppna killar, det är inget att skämas över ut med allt nu :p


// like runk
 

ZtruL

Ny medlem
Kön
Man
när jag va "liten" gick i lågstadiet kommer jag ihåg, då hände det nån gång att man runka med polarna. hände mest när man kolla på en porrfilm eller läste nån tidning eller så..
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
jodå vi var en fyra killar som tittade på porrfilm och satt med varsitt täcke över men vist såg man täcket åka upp och ner (smask,smask,smask,sprut)
en gång när vi hade varit ute och tog taxin hem när vi hade blivit avsläppta vid en fyrvägskorsning så ställde vi oss i var sitt hörn och runkade häftigt fyra killar
ståendes i en korsning och runkar kl 4 på morgonen:D
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
glömde ,idag runkar jag ca3ggr per dag morgon middag kväll blir oftast mer på kvällen som mest 12ggr på en dag:p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, tre ggr per dag kan jag väl håll med om men 12ggr hur får du det till? du måste ha haft hjälp. kan du berätta hu du fick det till:):p:)
glömde ,idag runkar jag ca3ggr per dag morgon middag kväll blir oftast mer på kvällen som mest 12ggr på en dag:p
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
NI VET EN SÅN MORGON MAN VAKNAR RÄTT TIDIGT KL0630 OCH MAN HAR SETT EN GRYMT LÄKER PORRFILM PÅ NATTEN OCH DRÖMARNA ÅKER IVÄG NI VET MAN MÅSTE RUNKA .
MAN LIGGER OCH BLUNDAR OCH TÄNKER ATT DE TVÅ TJEJERNA I FILMEN LIGGER UNDER TÄKET DEN ENA SLICKAR PÅ PUNGEN DEN ANDRA SUGER PÅ SKAFTET.
BARA DÄR DRAR MAN TVÅ RUNK.SEN PAUS DRIKER KAFFE LÄSER NÅGOT SEN KRYPER FANTASIN TILLBAKA IGEN OCH MAN GÅR PÅ DASS LUTAR SIG ÖVER STOLEN ENA HANDEN PÅ VÄGGEN OCH DEN ANDRE DRAR SATAN I DEN NÄÄ DET DUGER INTE TÄNKER MAN GÅR OOCH LETA UPP NÅGON PORR FILM MAN INTE SETT PÅ LÄNGE LÄGGER SIG I SOFFAN LIGGER EN STUND SEN PÅ IGEN ETT NYTT RUNK SEN PAUS IGEN GÅR TILL KIOSKEN PÅ HÖRNET KÖPER EN PORRTIDNING HEM TITTA PÅ NÅGON BILD SERIE MED TVÅ KILLAR OCH EN TJEJ HON BLIR DUBBEL MACKAD SEN TAR SATSEN I MUNEN (LÄCKERT)ETT RUNK SEN KOMMER MAN TILL NOVELLERNA LÄSER OM NÅGON SOM SATT PÅ SIN SYRRAS KOMPIS OCH SIN SYRRA SEN SIN MORSA MORSANS KOMPIS ETT RUNK LÄGGER MAN DÄR.
SEN KÄKAR MAN LITE DRICKER KAFFE SÄTTER PÅ DATORN KOLLA SMSMOVIS OM NÅGON NY KOMMIT UT INTE DET SEXNOVELLER INTE DÄR HELLER IN PÅ ONANERA KOLLA LÄGET LITE TILLBAKA TILL SMSMOVIS OCH TITTAR PÅ NÅGRA LESBISKA GRUPPFREKVENSER DET BÖRJA RYCKA I DEN ETT RUNK TILL SEN PÅ NATTEN TITTAR MAN PÅ NÅGON NY EROTISK FILM MAN KAN DRÖMA SIG IN I.
MEN OM MAN SKA KOMMA UPP I 12 (SATTSER)PÅETT DYGN BEHÖVER MAN HJÄLP SVARET ÄR JA JAG FICK HJÄLP AV MIN NUVARANDE FRU HON ÄR GRYMT HÄRLIG JAG BLI KÅT BARA JAG TÄNKER PÅ HUR HON LIGGER PÅ MAGEN ISÄNGEN OCH PUTAR SIN HÄCK UPP EMOT MIG MMMMMMH SMASKENS :):D
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Ja, ja, SORRY
Ska ha bättre koll nästa gång.......
 

simon

Ny medlem
Kön
Man
"SEN KÄKAR MAN LITE DRICKER KAFFE SÄTTER PÅ DATORN"

Det har jag aldrig gjort, var knullar du datorn? i CD facket??

:D
 

Speif

Ny medlem
Kön
Man
Jag har runkat med polare två gånger. (tror jag)
En gång nykter (då hade alla täcken över vill jag minnas och en annan gång väldigt onykter, då visade vi allt.
Har även runkat i smyg på lan när jag var yngre.
 

stein

Ny medlem
Kön
Man
när jag var tolv så runkade jag med en kompis.
sen när jag blev 14 så fick v sperma så när vi kom så sög vi varandra.
den dan jag skulle fylla 15 så var jag med han på kvällen så gick vi till hans egena lilla stuga där tappade jag oskulden med han som en födelsedas present
 

nåintedå

Ny medlem
Kön
Man
när jag var tolv så runkade jag med en kompis.
sen när jag blev 14 så fick v sperma så när vi kom så sög vi varandra.
den dan jag skulle fylla 15 så var jag med han på kvällen så gick vi till hans egena lilla stuga där tappade jag oskulden med han som en födelsedas present


var du bög eller?
 
Toppen