Killar och porr

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Vad tycker du som har pojkvän om att han har porrbilder och porrfilmer på sin dator?

Jag vet inte men jag stör mig på det å vill inte att han ska ha det, jag är lite smårund, men är för övrigt väldigt nöjd med min kropp, men när jag såg dessa bilderna, började jag tänka till, jag kände/känner mej oduglig,värdelös,otillräcklig ja, fick helt enkelt en massa komplex.


Jag vet att detta säkert är jättelöjligt, men för mig är det ett problem.

Min kille hade absolut inte gillat att jag hade en massa bilder på nakna killar på min dator.


Vad ska jag göra?

Han vet inte om att jag sett bilderna, och jag vet inte om jag vågar säga nått, mår bara dåligt.

Hjälp!

Mvh Vicky
 

bajsan

Ny medlem
Kön
Man
Jag är inte bra på sånna här grejer, men jag tycker du borde prata med din pojkvän. Jag är säker på att han förstår och som dom säger: Om han älskar dig så tar han bort bilderna :)

vad är detta? o_O
 

Sillen

Ny medlem
Kön
Man
våga säg att du tycker det är jobbigt att han har bilderna..har han dig att tycka om så behöver han inte dem bilderna ..våga Vicky
 

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Pratade lite om det idag men han ville inte alls förstå vad jag menade så nu har jag köpt mig en almanacka med nakna brandmän som han lär se i morgon...

Mvh Vicky
 
G

Guest

Gäst
Helt rätt Vicky, skall bli kul att hör ahur det går.Skriv gärna och berätta hur han tar det.
 

bajsan

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker inte du ska göra samma sak tillbaka det blir oftast bara värre då. Men försök, ge tillbaka med samma kaka ;)

vad är detta? o_O
 

SOLO

Medlem
Håller inte med om att porrfilm kan klassa som ett sexhjälpmedel eftersom där visas alla möjliga konstellationer som kan påverka ens sexuella drift. Ser man t.ex en hejdundrans massa trekanter å grupporgier på tv medans man viftar med käppen så kan det ju bli så att man själv vill va med i en sån till slut. Dessutom kan ju ens skönhetsideal förändras i längden. En dildo kan man ju ha bara istället för fingrarna. Då kan man ju fantisera själv om sin partner.:p:p:p:p:p

Master Bate!
 

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Jag tittar på porr, men det betyder inte att jag inte älskar min fru eller uppskattar hennes utseende. Omväxling förnöjer som det brukar heta. Ta det inte personligt.
 

Pagge79

Ny medlem
Kön
Man
Tro mig, om du berättar varför du inte gillar dem och hur du känner så tar han säkert bort dem. Ingen vill ju såra sin älskade tjej med nåra billiga porrbilderbilder, du kommer nog garanterat före dem...:)

En ung man som är av den åsikten att sex är lika naturligt som att äta eller dricka!!!
 

Lightspeed

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte hur jag skulle göra om min flickvän skulle be mig ta bort min porr. Mina tidigare flickvänner har ofta delat mitt intresse... men jag förstår din ståndpunkt. Om nån skulle be mig ta bort den skulle jag nog göra det... hon borde ju vara viktigare än porr, tycker man...
 

Fippe

Ny medlem
Kön
Man
Min flickvän vet att jag har massa porr på min dator. Hon kallar mig tom. porrkungen :p Men jag förstår dig Vicky! Som samphilly sa: Ta dem inte personligt. Nästan alla killar ser på porr, varesig de har flickvän eller inte.. Jag tror inte att porr går före dig, jag kan lova att han hellre myser med dig än att se på porr! Be honom ta bort dem, gör så att han skäms. Du skall inte skämmas för att han har porr, var strikt!
 

Hardon

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror att det hela handlar om helt vanlig svartsjuka, kanske inte bara porren i sig. Kanske skulle du reagerat på liknande sätt om han ägnat en skitsnygg tjej på krogen för mycket uppmärksamhet? Visst, ett enkelt sätt är ju att ta bort porren, men frågan är om det löser grunden till problemet? Kanske borde ni försöka prata lite mer med varandra om svartsjuka och sånt, kommunikationen verkar ju inte fungera 100 med tanke på ditt senaste inlägg. Risken finns ju också att han börjar smyga med porren och det ökar ju bara avståndet mellan er! Jag kanske har fel, vad tror alla ni kloka människor?
 

eve

Medlem
Kön
Man
En fråga till er killar: Om ni verkligen ransakar er själva och svarar ärligt...hur känns det i magen när ni tänker er att er flickvän/ fru sitter framför datorn och kollar in bilder på den ena läckra, vältränade och välutrustade killen efter den andra och dessutom blir kåta och onanerar till dem? Det kanske rent av är nån av dem hon fantiserar om när ni sedan har sex tillsammans! Hur känns det?? Är det en ok känsla? Går det att låta bli att ta det personligt?
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Jag kan vara ärlig och säga att det inte berör mig speciellt mycket. Fantasi är fantasi. Om hon blir kåt av någon/något annat så går hon ju oftast till mig (alternativt onanera, som också är ok). Det är ju trots allt mig hon vill ha, annars skulle hon inte vara kvar...och detsamma gäller mig. Jag tittar på porr, men när det kommer till kritan så är det henne jag vill knulla. Men nu har vi en väldigt öppen kommunikation om just detta mellan oss...kan se att det blir problem om någon smyger, eller om någon av parterna inte tycker det är ok. Då måste man prata om det. Om min flickvän inte tyckte det var ok, så skulle jag givetvis sluta titta, hon betyder trots allt mer...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Kan bara hålla med shadow ovan. Såklart betyder ens partner mer - blir hon ledsen har man ingen porr. Annars är det helt OK (och hon får gärna kolla för mig)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag har läst vad alla har skrivit in här och det är många som tycker att du gör rätt i att be honom ta bort porren, det var till och med någon som skrev att han skulle skämmas.
Jag tycker att det är helt fel! Ingen ska behöva skämmas för att man tycker om porr! Jag tycker verkligen inte att du ska be honom ta bort porren! Porren har inget med dig att göra och skulle du fråga honom varför han har porr och förklara för honom vad du tycker om det. Då är jag också övertygad om att han kommer förklara för dig att porren är till för hans fantasier. Och alla har rätt till sina egna fantasier! Oavsett om du inte är med i dem eller inte, det är något som är privat och även i ett förhållande så måste man få ha saker som är privata. Så länge som det är till dig han kommer när han vill ha sex så ska du inte vara orolig!
Tror också att det kanske inte är så mycket personerna på bilderna eller i filmerna som gör det för honom utan själva situvationenerna och nakenheten.
Men vill du verkligen inte att han ska ha nakenbiler på andra tjejer så finns det en annan sak du eller ni kan göra!
Har ni en digitalkamera eller tillgång att låna en, ta några nakenbilder på dig då i lite utmanande ställningar och så i stället. Så kan han få ha dem i sin dator, tror att det skulle uppskattas mer än nakenbilder på främlingar.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Tror också att du kommer få förklaringen att porren inte har med dig att göra utan att det är som ett substitut, till de gånger du inte är med och lusten tränger sig på kanske. För han sitter väl inte och runkar framför datorn när du är med va? Substitut helt enkelt för äkta vara. Jag tror att det är en myt att killar har större sexlust än tjejer, men det jag tror är att den visar sig på olika sätt dock. Tjejer fantiserar på ett helt annat plan än killar, vi killar vi tittar på porr, fatiserar lite och runkar, lite är understryket.

Hoppas att du förstår hur jag menar!
Någon annan kanske kan hjälpa mig att förklara hur jag menar med killars fantasier, som inte är så komplicerade som tjejers, utan för det mesta sträcker sig till nakenheten på bilderna eller i filmerna.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Summan av allt tycker jag endå är att man måste prata om det. Prata om varför han tittar på porr, och varför du inte gillar att han gör det. Därifrån kanske man kan hitta en medelväg och lösning. Eller helt enkelt kanske en förståelse för den andra partnern....kommunikation mina kära vänner...

008

Skydancer
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by skydancer

Summan av allt tycker jag endå är att man måste prata om det. Prata om varför han tittar på porr, och varför du inte gillar att han gör det. Därifrån kanske man kan hitta en medelväg och lösning. Eller helt enkelt kanske en förståelse för den andra partnern....kommunikation mina kära vänner...

008

Skydancer

Vad du är duktig att få fram saker på ett kort och koncist sätt! :)
 
Toppen