Killar och tjejer, hör upp, en fråga om onani

spartan1

Medlem
Kön
Man
Det blir oftast hemma, av naturliga själ men under åren har jag runkat på många platser: jobbet, på tåget, stranden....the list goes on and on..
Men vad gäller skillnad tror jag inte att den är så stor, om man jämför personer som onanerar ofta dvs...
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Som många andra sagt ovan så blir det där jag befinner mig när andan faller på - inom rimliga gränser förstås ;).
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Onani och onani:oops:

Att öka lusten när jag sitter på bussen eller på kontorsstolen genom att gnida lite extra eller när jag sitter på torktumlaren i tvättstugan räknas det:sleep::sleep::sleep:

Eller genom att kolla här på forum utan att logga in;)

Jag smeker mig till orgasm uteslutande på ställen där jag vet att jag kan ta det lugnt - alltså oftast hemma.

Men - att onanera genom att smeka mig själv till ökad lust, det kan jag göra på många olika ställen.

Tur att man kan sitta och gnida utan att någon märker något:p
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Uteslutande alltid hemma, ett himla meck att hålla på med det på andra ställen.
Va lite mer sån i mina ynga dar iofs, dvs ett par år sedan.

Men sen har man ju läst om kåtgubbarna här på forumet som tänder på att göra det på så mänga ställen som möjligt.

My humble opinion.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Uteslutande alltid hemma, ett himla meck att hålla på med det på andra ställen.
Va lite mer sån i mina ynga dar iofs, dvs ett par år sedan.

Men sen har man ju läst om kåtgubbarna här på forumet som tänder på att göra det på så mänga ställen som möjligt.

My humble opinion.


And my humble opinion is that : Det är tur att "kåtgubbarna" finns, här på onanera, eftersom det är just deras hårda kukar, i tid och otid, som får mig att tända[}:)]
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
And my humble opinion is that : Det är tur att "kåtgubbarna" finns, här på onanera, eftersom det är just deras hårda kukar, i tid och otid, som får mig att tända[}:)]

Okej då har jag skrivit upp det!

Nää men seriöst när jag skrev "kåtgubbar" så menade jag ingen negativt i det.
Det jag menade i klartext: det finns många herrar och gossar här på forumet som gillar att dra en tarzan lite då och då oberoende av var de befinner sig.

Jag dömde inte dem utan bara konstaterade, så döm inte mig!

Frågor?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
And my humble opinion is that : Det är tur att "kåtgubbarna" finns, här på onanera, eftersom det är just deras hårda kukar, i tid och otid, som får mig att tända[}:)]

Okej då har jag skrivit upp det!

Nää men seriöst när jag skrev "kåtgubbar" så menade jag ingen negativt i det.
Det jag menade i klartext: det finns många herrar och gossar här på forumet som gillar att dra en tarzan lite då och då oberoende av var de befinner sig.

Jag dömde inte dem utan bara konstaterade, så döm inte mig!

Frågor?

Skulle aldrig falla mig in att döma någon utanför domstolen;)

Jag uttryckte bara min uppfattning - och du uttryckte din...
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Framför datorn, sängen och i duschen. Och på sommaren så blir det någon gång utomhus bakom huset :p Det är faktiskt riktigt spännande ay vara utomhus. Men det blir bara när jag är ensam hemma och vill hitta på något extra spännande och göra något busigt också :oops:
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Gör det bara hemma faktiskt. Känns ruskigt lockande att göra det någon halvoffentlig plats, skulle vara härligt upphetsande om någon främmande kvinna kom på en! Men jag törs inte riktigt :eek:
 

Midas

Ny medlem
Kön
Man
Numer blir det nästan uteslutande hemma. Men har gjort det på jobbet, på skoltoan(ganska många år sedan nu), på stranden (så härligt att ngn kan se på).
Har just nu en liten grön vibrerande ring som är alldeles underbar, passar här på o.se.:p[}:)]
 
Toppen