Killar runkar. Tjejer gör vad?

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jaja, då hade jag säkert fel då! ;)
Men iaf, tycker ändån att det ordet låter som precis vad det handlar om...

:love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
onanera...pulla...smeka.

Pulla tycker jag låter så 80-tal... :)


[:0] Vad är det för fel på 80-tal nu då[:0]:)

Runka låter ju stenåldern...:D


Skämt åsido - jag tycker att du har helt rätt i din inledning: Det är lättare för killar att hitta olika uttryck för sin sexualitet utan att bli ifrågasatta;)

jag smeker mig - jag gnider mig fram och tillbaka på min hand - jag grottar i den våta, med ett finger - eller jag knullar min egen hand, är olika uttryck för när jag tillfredställer mig själv.

D.v.s. - jag kan inte hitta enbart ett ord, för att uttrycka vad jag gör när jag tillfredställer mig själv:unsure:

Även om "runka" i betydelsen "dra fram och tillbaka" skulle kunna beskriva det jag gör på ett alldeles utomordentligt sätt:p

Att "runka" för en kille, är väl inte heller något entydigt???
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag bryr mig inte så mycket om vad det heter... Jag bara gör det... Och skönt är det :)


Känner en tjej som brukar säga "ruska hönan", låter rätt gulligt tycker jag. oftast blir det bara "ruska"

Passar väl bra så här i påsktider :D
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag säger runka, fast det är väl lite fel. Runka är väl typ gammalsvenska för att utföra en skakande upp och ner rörelse. Men det kan man ju kompensera genom att gunga på höfterna lite samtidigt!:p:D:oops:
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag bryr mig inte så mycket om vad det heter... Jag bara gör det... Och skönt är det :)


Känner en tjej som brukar säga "ruska hönan", låter rätt gulligt tycker jag. oftast blir det bara "ruska"

Passar väl bra så här i påsktider :D

:D "ruska hönan" tycker jag va riktigt bra... mycket kackel och fjädrar som flyger:oops:
;) vi killar ruskar ju tuppen...
:cool: hörde en gång att tjejer "bläddrar snigeln"
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Ja för det heter väl snippa nuförtiden:D
Svårt att komma på nått riktigt bra ord, men fittra var ju ovanligt och riktigt bra
 

Chimmen

Ny medlem
Kön
Man
Horace och hans kompisar har tydligen fastställt att kvinnans könsorgan får kallas 'snippa'. Jag har en bekant som jobbar som förskolelärare och 'snippa' är numera det ord som de lär barnen. Om vi (vänner av ordning o.s.v.) drar igån en kampanj kanske vi så småningom kan få Svenska Akademien att också införa 'fittra' i ordboken. Jag tycker i alla fall att det är ett utmärkt bra ord.
 
Toppen