Killar som kollar

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Hej

Jag och Dexter hade en diskussion och undran. Vår fundering handlar om vad ni heterokillar tänker om när andra killar tittar på er i duschen.

Hur reagerar ni?
Märker ni att någon tittar?
Gillar ni det?


Skriv lite o berätta om era upplevelser.


[blue]Jag själv gillar o titta på andra killar i duschen, särskilt om de är vältränade, snygg o har stor kuk.
Dexter har inga som helst problem med att andra killar kollar in honom i duschen.[/blue]
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Funderar faktiskt inte så mycket på det.

Tror inte att jag råkat ut för en situation där någon spanat in mig en längre stund men vem vet...
Har inte haft möjlighet att reagera med tanke på förra svaret. Tror inte jag skulle bry mig särskilt.
Skulle nog inte gilla det men antagligen inte bry mig. Blir det för mycket skulle jag väl gå antar jag.

Personligen tycker jag inte att min kuk är speciellt sexig när den är slak men när jag är styv så blir den riktigt sexig, tur att man gillar sin egen lilla vän ;)

Det jag funderat i denna fråga är snarare att om man vore homosexuell så är det fantastiskt att kunna gå omkring i ett omklädningsrum och dusch och spana in alla kroppar. Tänk om jag kunde göra detsamma på damernas, jag lovar att jag skulle ha svårt att visa min uppskattning [}:)]

Hur gör ni homosexuella för att inte visa er uppskattning :sleep:
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Du menar hur vi gör för att inte få stånd i duschen?

tja, det har man fått träna på sedan man var liten o började inse att man tyckte om att kolla på klasskamraterna när man duschade ihop. Ibland händer det ju faktiskt att man får stånd, o då får man hantera det, hehe.

Men det är fantastiskt att kunna gå runt i duschen o se massa härliga nakna kroppar, det är en klar fördel med att vara bög.
Tyvärr är det bara så att ganska många nuförtiden skyler sig, eller duschar med shorts eller kallingar på ... det e inte kul.
 
M

mike19

Gäst
själv skulle jag känna mig lite stolt om någon kollade in.Det bjuder jag på, så länge de inte gör närmande så är det helt ok för mig.
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Jag har inte heller något emot att nån spanar på min kuk även om det inte är mycket att se när jag badar bastu och duschar. Den har en tendens att krympa då. Kikar gärna själv men låter bli om jag känner att den jag kikar på inte gillar det. Häromdagen var det en kille på gymmet där jag var som hade en härlig kuk och som gillade att visa upp den. Han stannade kvar i duschrummet ganska länge efter att ha duschat med handduken runt halsen och kuken skönt hängande fritt. När han såg att jag kikade visade han ganska demonstrativt upp både kuk och stjärt, Jag kände hur min kuk började bli intresserad. Tyvärr kom det inte lite fler personer i duschrummet annars hade jag nog visat mitt intresse lite mer handgripligt.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kollar mej gärna omkring i omklädningsrum och i bastun...... eftersom jag har lite exhibtionist i mej så kan jag ibland tvätta ollonet väldigt noggrant.... och ibland "glömma" handduken innan jag går in i bastun...

Å andra sidan respekterar jag dom som vänder sej bort och skyler sej med handduk.

Däremot att duscha och basta med badbyxor på är väl lite överdrivet!? Eller så vill dom inte visa hur dom har pyntat sina kukar...., 'åt annat kan det väl ändå inte vara??

Vad tror ni andra?

/ I
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kikar så mycket som möjligt. Hoppas andra tittar också...:D

Badbyxor i bastu - Nej Tack!
 

yahoi

Ny medlem
Kön
Man
Heh, tittar alltid :/ är så nyfiken.. vilket inte alltid är så bra då man själv får stånd :p

Faktiskt hett när lite äldre kollar in en i duschen ;) vilka sköna tankar de lär ha !
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Bryr mig inte alls om nån kille skulle stå o titta "in" min i tex duschen på gymet så länge det inte blir rent stirrande, då skulle det kännas enbart besvärande och jag skulle förmodligen fråga om det är nåt konstigt han ser.

Själv har jag inget intresse i att titta på en anan kille som tex duschar....men på en kvinna, MUMS:p
 
Toppen