Killar som låtsas vara tjejer...

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Har fått lite "fejkvibbar" här nyligen. Man kan ju inte vara helt säker men om det är så så är det jävligt boring. Man behöver inte låtsas vara tjej för att ha roligt på det här forumet. Tvärtom, om det leder till att de riktiga kvinnorna drar för att de tröttnar på patetiken (det skulle jag kunna göra) så är det tragiskt.
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Jag är en kille som i verkliga livet ofta låtsas vara tjej, men till mitt stora förtret så avslöjar mitt helskägg samt basrösten mig gång på gång.

Runka e livet!
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Ja, mina 192 cm och helskägg ställer också till problem. Men det funkar ibland, i cirkusmiljö.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Tror detta är vanligt på forum o chattar... frågan e vad killarna får ut av det att låssas vara tjej.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
heimat,

Jag tror att det är bögar som lekar att de är tjejer. Då får de ju chatta med män, och blir sexuellt upphetsade och sitter troligen och smårunkar. Jag har träffat på några sådan personer och här är mina erfarenheter hur man kan förstå att det är män bakom ett vackert tjejnick:
1) Ibland kan "nicket" var väldigt utmanande, t.ex. "bussugen Q", "lysten kvinna"
2) Snacket är i början blygt, men trappas ganska snabbt upp till sexuella ytterligheter
3) Det är omöjligt att få dom att slå en kort telefonsignal
4) Frågan "vad drar du för klädstorlek" kan ibland var svår att få svar på
5) Ofta påstår sig var gifta
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Fast de jag tänker på har snarare försökt få igång lite intimt "tjejsnack", så de är nog vanliga straightar. Återigen, jag kan förstås ha fel, det kanske inte är någon som fejkat.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
brukar kolla med lite detaljer, som jag vet att killar för det mesta inte har koll på
men ibland har man fel... trodde att tjejen var en kille som vissade sig va en go tjej..
då sitter man där vackert...*fniss* glatt överraskad..





Smisk! känslan som sitter i
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Alltså, jag vet faktiskt inte? Tror det är svårt att se och läsa sig till om könen verkligen stämmer. I dagens samhälle verkar det som om mycket bara flyter ihop. Själv så bryr jag mig itne så mycket. Är det en tjej, så är det en tjej..om inte...ja? Vad man itne vet mår man inte dåligt av. Har slutat spekulera i dessa frågor och njuter istället av vad som skrivs...
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Men jag skulle gjärna inte prata med en bög som låtsas vara en tjej.. Nej.
Förövrigt är jag inte tjej.. :p Se mitt namn, XY=Mannen (kromosomer) XX=Kvinnan..

Tidigare Dicken.. Sunkigt namn, jag vet..
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Nu är ju inte forum så som chattar...så ja, om det nu är bögar bakom tjejerna här..visst må så vara. Känns inte personligt nog för att jag skall bry mig, men det är ju bara jag också.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Hahaha fredrik ja e tjej i verkliga livet vare sig du vill tro det eller ej men fråga 3 och 4 e alltid lika stora problem för mig. 3 därför att ja är fruktansvärt blyg och hatar rent ut sagt att prata i telefon. 4 därför att ja i princip aldrig köper mina kläder själv vilket gör att min mamma har mer koll på mina storlekar än mig själv :p Hon köper så pass mycket kläder till mig att ja aldrig behöver köpa det och sen har hon bra smak så wtf :p

Suger för pengar
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
SonPari,
Det är inte varje enskild fråga som avgör om det är en kille bakom ett tjej-nick, det är alla frågorna tillsammans.
 
Toppen