Killars kroppar och onani?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
En fråga till tjejerna:

Bortsett från allan i brallan - hur ser killarna ut i era onani-fantasier? När ni ligger där med fingrarna i era sköten och har det mysigt :p, vad fantiserar ni om då? Hur ser deras kroppar ut? Magra, muskler? Bleka, solbrända? Hår på bröstet eller kala? Stora skinkor, eller små? Rakad pung eller storskog? Vilken kroppsdel - bortsett från krigaren och ögonen - bryr ni er mest om, och hur ska den vara? Eller är det inte kroppen, utan vad han säger och gör?? Nyfiken...

Vore kul att höra vad ni berättar... ;)

Kram på er, söta kåtisar...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar oftast fantisera om någon jag träffat, behöver inte känna personen i fråga, men det är någon som jag på något sätt kommit i kontakt med. En gång va det en gatuartist som förekom flitigt i mina fantasier.

Funderar inte så mycket på exakt hur kroppen ser ut, det som är väldigt tydliga bilder av är VAD vi gör. Vad jag gör med honom, vad han gör med mig, hur det känns , vad jag säger osv osv.
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Precis som Rödluvan skriver så handlar det oftast någon man träffat på i verkligen livet. Men i fantasierna så är det män med hårig bringa, stora manliga händer och i övrigt en manlig kropp. Inte rakad någonstans.

Sedan är det klart att det handlar om vad han säger och gör, men det varierar mer än utseendet på fantasimannen...
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
För min del är det oftast väldigt anonyma män. Det är inte det som är det viktiga, det är vad vi gör, känslan som själva handlingarna frammanar. Man vet ju precis hur många saker känns, och så kommer känslan över en. Så min fanatasiman är ganska suddig...
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag tänder något enormt på skinheads, antagligen för att det känns lite förbjudet och "badboy" över det hela. Så det är vad jag oftast fantiserar om men självklart varierar det. Många gånger är det precis så som redheaded_girl skrev.
 
Toppen