Killars syn på tjejer

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om det här ämnet hör hemma här, men jag skulle vilja veta hur ni killar ser på tjejer, framförallt yngre tjejer. Jag vill veta sanningen så snälla var helt ärliga.
 
Kön
Man
Vet inte om det här ämnet hör hemma här, men jag skulle vilja veta hur ni killar ser på tjejer, framförallt yngre tjejer. Jag vill veta sanningen så snälla var helt ärliga.

Inbjudande och jobbiga på en gång, haha. Förlåt kunde inte låta bli.
Men de representerar mycket man vill ha av livet självt, skönhet, nyfikenhet, kraft etc. Det finns en enorm tjusning och dragningskraft i unga kvinnor, jag jobbar tillsammans med unga kvinnor hela tiden. Men de är inte för mig, ont som det gör att säga det.

Jag gillar och är fascinerad av kvinnor överhuvudtaget. Speciellt äldre kvinnor. De vet mer, kan mer etc. Det utbyte jag vill ha och behöver.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
det beror såklart på hur individen i fråga beter sig.....vilket svar förväntar du dig egentligen!!??(inte för att jag tror att du förväntar dig nåt seriöst med tanke på vad du skrivit robinsson) eftersom du är en extremt oseriös person som alla väl har uppfattat vid detta laget hoppas jag.....
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Om vi nu bortser från att det är Mrs Robinson som har startat tråden och "hennes" totala ovilja att verifiera sig så svarar jag så här på ämnet:

Klart vi gillar unga tjejer, precis som vi gillar kvinnor och damer, vissa t.o.m. tanter :D. Unga tjejer kan vara söta, gulliga, vackra. t o m sexiga. Jag har själv haft sex med tonårstjejer, tre närmare bestämt, när jag själv var tonåring och det funkade hur bra som helst. Precis som jag var de nyfikna och trevande..! Det var ganska så gulligt när man ser tillbaka på det..! ;)

Men om du tänker på att jag som vuxen 30-åring skulle vilja ha sex med en 13, 14, 15åring så är svaret ett rungande NEJ! Inte bara för att det är perverst och olagligt i de två första fallen, utan för att jag inte fått något utbyte av det, eftersom man ligger för långt ifrån varandra på det "mogna stadiet". Ska jag ha sex med en tjej så ska man kunna hålla en dialog före och efter... :)

My two cents....;)
 
Toppen