Kille 19 år i göteborg söker experimentera-kompis

Status
Stängd för vidare inlägg.

megapixel

Medlem
Kön
Man
Hej alla glada!

Patrik heter jag och är en kille på 19 år som bor i göteborg.

NU är det såhär, jag är (tror jag?) straight och söker inte någon form utav förhållande eller liknande!

har dock ALLTID varit nyfiken på hur det är att suga av en kille och kanske även ta den analt.

Ser helst att du:

(är runt i min ålder)
(kukstorlek spelar INGEN roll överhuvudtagt, det intresserar mig inte)
(inte är FÖR maskulint bygd utan kanske lite mindre kille........ om ni förstår)
(ser HELST att du är straigt, dock inget krav?)

skicka ett PM till min onanera-profil så kan jag skicka min PRIVATA email/MSN och så kan vi snacka, sen skicka lite bilder på oss, kanske t.om snoppen?
så det inte blir PINSAMT när vi träffas! och tjöta lite.

Vill bara pröva lite, försöka ta den i halsen, suga lite pilla, runka, få "slutsatsen" haha i munnen, KANSKE även analt, om du vill såklart...

hoppas på svar!

/Nyfiken kille


PS: jag vill bara passa på INNAN jag blir äldre, då man kanske skaffat fast förhållande, barn? etc
vill experimentera, ser fram emot det... DS&/

[B)]
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
KAN TÄNKAS ÅKA TILL DIG NÅGONSTANS I SVERIGE

Hej alla glada!

Patrik heter jag och är en kille på 19 år som bor i göteborg.

NU är det såhär, jag är (tror jag?) straight och söker inte någon form utav förhållande eller liknande!

har dock ALLTID varit nyfiken på hur det är att suga av en kille och kanske även ta den analt.

Ser helst att du:

(är runt i min ålder)
(kukstorlek spelar INGEN roll överhuvudtagt, det intresserar mig inte)
(inte är FÖR maskulint bygd utan kanske lite mindre kille........ om ni förstår)
(ser HELST att du är straigt, dock inget krav?)

skicka ett PM till min onanera-profil så kan jag skicka min PRIVATA email/MSN och så kan vi snacka, sen skicka lite bilder på oss, kanske t.om snoppen?
så det inte blir PINSAMT när vi träffas! och tjöta lite.

Vill bara pröva lite, försöka ta den i halsen, suga lite pilla, runka, få "slutsatsen" haha i munnen, KANSKE även analt, om du vill såklart...

hoppas på svar!

/Nyfiken kille


PS: jag vill bara passa på INNAN jag blir äldre, då man kanske skaffat fast förhållande, barn? etc
vill experimentera, ser fram emot det... DS&/

[B)]
 

swedick

Ny medlem
Ålder
32
Kön
Man
Tja!
Är 19år och bor i göteborg, skulle också vilja ha nån att testa lite med. Har lagt till din msn och skrivit ett meddelande till dig
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
bump, fortf intresserad....

Hade gärna hjälpt att stilla din nyfikenhet om jag vore singel. Är visserligen 36 (men folk tycker jag liknar 27-29), rätt lång, och well... jag e homo.

Nu ter det sig så att jag bor i USA... kan bli lite svårt då... [:eek:)]

Lycka till med experementerandet.
 

Slutsatsen

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla glada!

Patrik heter jag och är en kille på 19 år som bor i göteborg.

NU är det såhär, jag är (tror jag?) straight och söker inte någon form utav förhållande eller liknande!

har dock ALLTID varit nyfiken på hur det är att suga av en kille och kanske även ta den analt.

Ser helst att du:

(är runt i min ålder)
(kukstorlek spelar INGEN roll överhuvudtagt, det intresserar mig inte)
(inte är FÖR maskulint bygd utan kanske lite mindre kille........ om ni förstår)
(ser HELST att du är straigt, dock inget krav?)

skicka ett PM till min onanera-profil så kan jag skicka min PRIVATA email/MSN och så kan vi snacka, sen skicka lite bilder på oss, kanske t.om snoppen?
så det inte blir PINSAMT när vi träffas! och tjöta lite.

Vill bara pröva lite, försöka ta den i halsen, suga lite pilla, runka, få "slutsatsen" haha i munnen, KANSKE även analt, om du vill såklart...

hoppas på svar!

/Nyfiken kille


PS: jag vill bara passa på INNAN jag blir äldre, då man kanske skaffat fast förhållande, barn? etc
vill experimentera, ser fram emot det... DS&/

[B)]

Jag fattar inte hur man skriver PM men jag är intresserad, bor i Göteborgsområdet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen