kille som sprutar....

G

Guest

Gäst
Jo ... altrså inte trickfilmat eller så ..... han sprutar ju faktiskt ur sig skiten :)
 
G

Guest

Gäst
ehhh det är fejk..man sprutar inte ens så..hans e typ värsta fontänen...
om alla ni killar kolla på hur ni spruta så märker ni
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
hahah det var det sämsta jag har hört omskuren kille.. grabben har fel i generna så att han har fårtt större pung ärn normalt och i pungen tillvekas sperma.. och på såvis har han mera sperma än vi vanliga dödliga..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Denna skitäckliga film är en fejk. Man sprutar in nån form av saltlösning i pungen. Kommer inte riktigt ihåg hur det går till. Ni ser väl förresten att han inte har stånd och att pungen är uppumpad?

Det där med större pung och mer sperma är helt fel, ungdom. De som har större pung och större pungkulor sprutar inte alltid mer än andra. Själv har jag t.ex. stor pung men sprutar inte mer än dem som har mindre. ;)
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Den där jeppen hade en diskussionsgrupp på Yahoo en gång i världen. Han kallade sig "The Shot Guy" och han hade en hel radda filmer där han "sprutade" lika överjävligt. Men det är fusk från början till slut. Killen har via en kateter sprutat in något slags gegga i urinblåsan och seda kissar han ut det i lagom portioner. Verkar rena självplågeriet men somliga gör vad som helst för att få uppmärksamhet. Själv gäspar jag trött åt eländet. Lika uppkåtande som att se någon spy!
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Detta har varit uppe förr och det är patologiskt, sjukt alltså. Minns inte nu men något medicinskt tjosan typ hormoner som gör att det blir såhär groteskt. :eek:
 

Ghastly

Ny medlem
Kön
Man
asså han har sprutat in antingen en saltlösning eller salin.. salin e blandat me typ silicon å saltlösning om ja har fått de rätt..

man kan srputa in de i läppar å i typ förhudar å grejer oxå.. ser sjukt ut men aa vissa tänder på de..

här har ni mer skruvade grejer som folk gör me sina könsdelar å andra delar av kroppen..http://www.bmezine.com/title/2005/index2.html


sometimes it feels great to be stupid..
 
Toppen