Kille som suger sig själv

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Igår hittade jag en länk här till en kille som runkade o äv sög sig själv. Otroligt upphetsande! Kan inte hitta igen länken. Ngn som vet vad jag pratar om?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag hittat länken! Under Manl onani>Runksprut>Det som alla killar vill kunna (lr ngt liknande)! :) Titta ni oxå! Det är helt otroligt vad han kan suga sig själv...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag fick 3 orgasmer igår av att onanera till killen som suger/slickar sig själv! Så otroligt upphetsande att kunna ge sig själv oralsex! Suck! Blir så avundsjuk!!! :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Killen är som ett knark! Har onanerat till honom idag igen fastän jag eg inte har tid! :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det är rätt länk! :) Han verkar dock ha lite halvslak kuk o håller äv på att snurra på den o grejar - det gillar jag inte. MEN när han utan problem böjer sig ner o slickar/suger håller jag på att gå i taket! Asiatlänken tyckte jag inte var lika bra- såg bara en stund på den. Vad säger ni killar - blir inte ni kåta av att se på det där? :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, nog blir man avundsjuk! Jag har tappat räkningen på hur många ggr jag sett den där killen suga/slicka/runka sig själv o varje gång har jag fått en orgasm... Nu försöker jag att hålla mig borta fr honom! :) Rädd för att jag ska bli galen annars!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja, nog blir man avundsjuk! Jag har tappat räkningen på hur många ggr jag sett den där killen suga/slicka/runka sig själv o varje gång har jag fått en orgasm... Nu försöker jag att hålla mig borta fr honom! :) Rädd för att jag ska bli galen annars!

r du inte på avis & lite galen redan? hehe
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kunde det där också när jag var yngre,,,men inte längre. Nu är jag lika stel i ryggen som kuken ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag försökt låta henne vara i flera dgr för jag har upptäckt att ju mer jag håller på o leker m henne, ju kåtare blir jag! Men nu kunde jag bara inte hålla mig utan kollade in killen igen- ja, då var det kört! Var bara tvungen att onanera...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu har jag försökt låta henne vara i flera dgr för jag har upptäckt att ju mer jag håller på o leker m henne, ju kåtare blir jag! Men nu kunde jag bara inte hålla mig utan kollade in killen igen- ja, då var det kört! Var bara tvungen att onanera...

klart du ska låta henne ha det mysigt... inte hålla på det roliga:)
du r helt klart lite fixerad vid den filmen ;)
(jag r bara avis för att jag inte kan, då hade jag påpekat det för dig)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag är helt såld på den filmen! Får kämpa för att inte titta på den typ hela tiden! Hihii!
 
Toppen