kille utan hår?

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Så vad säger ni tjejer?

tycker ni killar ska ha hår på bröstet, ryggen, benen, pungen? Eller ska det vara bäbislent såsom många killar vill ha tjejerna? :)
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
bäbislent på hela kropen röstar jag på... skönare för tungan och inget som fastnar mellan tänderna ;)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Njä, lite hår ska de allt ha tycker jag. Det är sexigt med hår på benen och låren och lite raggarsträng men sedan kan det vara rakat. Själva könet vill jag helst att han rakar, och helst inget hår på bröstet heller.
 

Sirap

Ny medlem
Kön
Man
Men ser de inte konstigt ut om man rakar snoppen men låter benen vara håriga och raggarsträngen e kvar?? Har funderat lite på de o de måste ju se konstigt ut väl?
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Nej det tycker inte jag.. låter allt hår va kvar utan det på hakan o kuken :D tycker det ser prima ut.. fast det e juh ja jag :D

___________
Stay hard!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Sirap>> Nja, om man har en trimmer så är det en smal sak att göra en snygg "övergång". ;) Jag friserade alldeles nyss faktiskt, men det blev nästan lite väääl, hehe. 6 mm ovanför är lite kort om man som jag har ljust hår. Syns knappt att det är nåt där alls.
"Raggarsträngen" kan man ju trimma lite också, sådär lagom så att svärmor inte anar ugglor när man går baröverkroppad på sommaren. Blir rätt snyggt faktiskt.
Kör man helrakat på överkroppen så måste man ju nästan hålla det jämt, annars blir det konstigt.

För övrigt tycker jag att det är rätt fräscht att kapa under armarna som kille också. Kanske inte helt, men så att man bara har lite ull kvar. Riskigt med buskage.
 

Sirap

Ny medlem
Kön
Man
tycker de e ganska skönt att ha lite päls på kroppen, men om man som jag kör allt eller inget, dvs rakhyvel, eller helskägg haha så kanske de ser lite skumt ut med rakad balle o hår jämte? nån mer som har erfanrenheter av denna mystiska hårväxt vi män är begåvade med?:)
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Tror jag aldrig mer jag kommer att ha könshår, jo när jag e rikigt riktigt gammal

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

wetspot and hardon

Ny medlem
Kön
Man
Jag, den kvinnliga delen av oss tycker exakt & precist som Tuvalu. Fast raggarranden har försvunnit för tillfället. Men den kommer tillbaka har jag blivit lovad. :p
Den är skönt att kunna ligga på hans arm å smeka bröstet utan att fastna i en hårig matta, eller känna det som att man suger av en dammtuss! ;)
Fakto är att vi är "friserade" likadant, matchande i värsta "likadana-träningsoverall-stil" ;)
Tips till killarna är att erbjuda kvinnan i ert liv en rakning med efterföljande oralsex! Tänd massor med ljus, fin & lugn musik. Skönt, sexigt & sensuellt.

:)


cum together.. right now... over me!
 
Toppen