killen ogillar iden

S

smuttan

Gäst
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?
Jag kan berätta av egen erfarenhet att det är ett bra komplement i ert sexliv:D
 
S

smuttan

Gäst
dildon kan ju aldrig ersätta honom, den skulle jag ju bara använda när han inte finns tillhands. Men han tror att jag skulle njuta så mycke av den att jag föredrar dildon före honom.
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
dildon kan ju aldrig ersätta honom, den skulle jag ju bara använda när han inte finns tillhands. Men han tror att jag skulle njuta så mycke av den att jag föredrar dildon före honom.
Det har jag aldrig varit med om!!! De kan bara du själv svara på men det är mysigt att använda tillsammans också;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?


Jag ger samma svar som jag gav om din pojkvän i den andra tråden.

Pssa dig noga för att binda dig vid den killen
 
S

smuttan

Gäst
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?


Jag ger samma svar som jag gav om din pojkvän i den andra tråden.

Pssa dig noga för att binda dig vid den killen

Jag förstår vad du tycker om honom, och i princip allt det hade stämt in på honom om d hade varit för tre fyra år sen, men idag ere annorlunda, han är inte lika beroende av mig, är d slut så är det slut och han går vidare.
Men han är väldigt svartsjuk fortfarande, men utan att göra allt d onda han gjorde förut. Nu vill ja bara förstå varför, hur andra ser på d...
Nåt jag har lagt märke till är att han är rädd för att itne kunna tillfredställa mig, han frågar ofta hur det kändes, om jag kom eller inte. Han är rädd för att han inte duger till i sängen. tror jag iaf... d e så det verkar som iaf..
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?


Jag ger samma svar som jag gav om din pojkvän i den andra tråden.

Pssa dig noga för att binda dig vid den killen

Jag förstår vad du tycker om honom, och i princip allt det hade stämt in på honom om d hade varit för tre fyra år sen, men idag ere annorlunda, han är inte lika beroende av mig, är d slut så är det slut och han går vidare.
Men han är väldigt svartsjuk fortfarande, men utan att göra allt d onda han gjorde förut. Nu vill ja bara förstå varför, hur andra ser på d...
Nåt jag har lagt märke till är att han är rädd för att itne kunna tillfredställa mig, han frågar ofta hur det kändes, om jag kom eller inte. Han är rädd för att han inte duger till i sängen. tror jag iaf... d e så det verkar som iaf..


Förlåt om jag verkar lite cynisk här, men han har säkert haft en taskig barndom också va? Det är annars standard kan jag berätta. Han vädjar till dina "modersinstinkter". Som jag sa i den andra tråden. Ta kontakt med närmaste kvinnojour för att prata och få stöd.
 
S

smuttan

Gäst
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?


Jag ger samma svar som jag gav om din pojkvän i den andra tråden.

Pssa dig noga för att binda dig vid den killen

Jag förstår vad du tycker om honom, och i princip allt det hade stämt in på honom om d hade varit för tre fyra år sen, men idag ere annorlunda, han är inte lika beroende av mig, är d slut så är det slut och han går vidare.
Men han är väldigt svartsjuk fortfarande, men utan att göra allt d onda han gjorde förut. Nu vill ja bara förstå varför, hur andra ser på d...
Nåt jag har lagt märke till är att han är rädd för att itne kunna tillfredställa mig, han frågar ofta hur det kändes, om jag kom eller inte. Han är rädd för att han inte duger till i sängen. tror jag iaf... d e så det verkar som iaf..


Förlåt om jag verkar lite cynisk här, men han har säkert haft en taskig barndom också va? Det är annars standard kan jag berätta. Han vädjar till dina "modersinstinkter". Som jag sa i den andra tråden. Ta kontakt med närmaste kvinnojour för att prata och få stöd.


Det känns bra att ändå kunna se hur andra ser på det här, om ja ska börja tänka på allt själv så snurrar det så mycke att ja ibland inte vet vad som är upp å ner men när ja hör vad andra anser så får man lite mer distans på saker.

Men nåt ja däremot vill påpeka är att ja är en starkare person än vad jag var förut, jag är försiktig me killen och skulle ahn göra minsta lilla som tyder på att han skulle börja använda våld så sticker jag, skulle ahn lägga en hand på mig så anmäler jag. Förut var jag feg och svag, vågade itne prata me nån om vårt problem, eller det är ju hans probem. Men idag skulle det sluta på ett helt annat sätt om han skulle börja ta till sånt.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Min pojkvän ogillar tanken på att jag skulle skaffa en dildo.

Han orkar ha sex hur mycke som helst, jag fixar inte lika mycke som han. och jag tror att om jag skulle skaffa en dildo så tror han att han aldrig komemr få nå mer av mig, eller mycke mindre än vad det är nu iaf... eller?
Tror ni det är därför som han ogillar den iden?


Jag ger samma svar som jag gav om din pojkvän i den andra tråden.

Pssa dig noga för att binda dig vid den killen

Jag förstår vad du tycker om honom, och i princip allt det hade stämt in på honom om d hade varit för tre fyra år sen, men idag ere annorlunda, han är inte lika beroende av mig, är d slut så är det slut och han går vidare.
Men han är väldigt svartsjuk fortfarande, men utan att göra allt d onda han gjorde förut. Nu vill ja bara förstå varför, hur andra ser på d...
Nåt jag har lagt märke till är att han är rädd för att itne kunna tillfredställa mig, han frågar ofta hur det kändes, om jag kom eller inte. Han är rädd för att han inte duger till i sängen. tror jag iaf... d e så det verkar som iaf..


Förlåt om jag verkar lite cynisk här, men han har säkert haft en taskig barndom också va? Det är annars standard kan jag berätta. Han vädjar till dina "modersinstinkter". Som jag sa i den andra tråden. Ta kontakt med närmaste kvinnojour för att prata och få stöd.


Det känns bra att ändå kunna se hur andra ser på det här, om ja ska börja tänka på allt själv så snurrar det så mycke att ja ibland inte vet vad som är upp å ner men när ja hör vad andra anser så får man lite mer distans på saker.

Men nåt ja däremot vill påpeka är att ja är en starkare person än vad jag var förut, jag är försiktig me killen och skulle ahn göra minsta lilla som tyder på att han skulle börja använda våld så sticker jag, skulle ahn lägga en hand på mig så anmäler jag. Förut var jag feg och svag, vågade itne prata me nån om vårt problem, eller det är ju hans probem. Men idag skulle det sluta på ett helt annat sätt om han skulle börja ta till sånt.


Snälla smuttan! Vad är det du vill egentligen????

Du behöver inte påpeka ett enda dugg här smuttan! Du behöver stöd för att få ordning på dina egna tankar.

Alla som befinner sig i en situation du, och inte kan hantera den - behöver stöd. Det behöver du - och din kille också, utan tvekan.
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Måste säga att jag hör ofta att killar inte är så förtjusta i kvinnor som gör det själva, allra minst med en dildo, och det beror ju på allt som redan tagits upp. (det är skönt att komma hit och se att det finns många killar som tycker raka motsatsen)
Men det är viktigt att göra få det själv ibland, alltså onanera. Det är inte samma sak som att ha sex, och jag tror inte att det ena ska utesluta det andra. Det är skönt att bara behöva ta ansvar för sin egen njutning ibland och vara en enda person i sexet. Jag måste säga att jag tycker att det är bra att du vill tillfredställa dig själv. Ett plus och en puss till dig för det!:love:
 
G

Guest

Gäst
Vissa resonerar så där. en kompis till mej satt och beklagade sig över att hans tjej hade köpt en rabbit till sig självt... ojoj vilka mindervärdeskomplex han fick. när han klagat i tjugo minter över att han skulle få mindre och mindre sex bad jag honom hålla käften.... min dåvarande flickvän hade flera dildos, en jelly butplugg, smart balls , fjärilar och you name it. inte sjutton hade vi mindre sex för det... [:(!]
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Vissa resonerar så där. en kompis till mej satt och beklagade sig över att hans tjej hade köpt en rabbit till sig självt... ojoj vilka mindervärdeskomplex han fick. när han klagat i tjugo minter över att han skulle få mindre och mindre sex bad jag honom hålla käften.... min dåvarande flickvän hade flera dildos, en jelly butplugg, smart balls , fjärilar och you name it. inte sjutton hade vi mindre sex för det... [:(!]

Nej jag tror inte att det är så. och om det är så kanske det har mer att göra med relationens ohälsa än själv dildon i sig. Plus att om killar bara vill kan de ha kul med dildon också - både med sig själva och på sin flickvän. Många av mina bekanta som lever i parförhållande tycker att det är konstigt att jag och min pojkvän onanerar.[:0] Men vi är ju inte ensamma om att göra det! Tack och lov... med eller utan rabbit... ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Måste säga att jag hör ofta att killar inte är så förtjusta i kvinnor som gör det själva, allra minst med en dildo, och det beror ju på allt som redan tagits upp. (det är skönt att komma hit och se att det finns många killar som tycker raka motsatsen)

Man hör det ibland, men jag undrar vilken ärlig kille som *egentligen*, innerst inne, *inte* skulle tycka om en kvinna som gör det själv?? Onanerande tjejer är döläckert, särskilt med en dildo, så antingen ljuger han eller så e det oro att inte ge henne tillräckligt själv... ;)

Att tro att han skulle få mindre sex är helt fel, det kan jag säga av egen erfarenhet -- tvärtom... SOm Athena säger så är det skillnad på att knulla och onanera, man behöver båda. Ibland är det skönt att slippa ta ansvar för mer än sig själv, och dessutom höjer onanerandet lusten rent allmänt. 1+1 = 3 :)

Särskilt tjejer behöver onanera, eftersom dom flesta (inte alla) har svårt att få orgasm av att knulla.. För att lära sig få orgasm(er). Och för att en del av oss killar inte är medvetna om att vi kan göra det riktigt riktigt skönt för tjejen genom att använda fingrar och tunga oxo - runt och på klittan tålmodigt, inte bara dicken..

Mera orgasmer o sprut [}:)]
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror, precis som superlasse säger, att de flesta killar gillar idén med en kvinna som smeker sig själv, men problemet uppstår när det är "deras" kvinna som smeker sig själv. Får mig att tänka på en dålig pojkvän jag hade en gång, han tyckte att det var helt ok att han tjejkompis var bi - men när jag nämnde mina tankar kring att jag eventuellt var bisexuell blev han inte glad. Det är förmodligen helt enkelt dålig självkänsla, men, tyvärr finns det ju ingen enkel lösning på detta problem...:eek:

Men... För att återgå lite till ämnet - det är inte upp till MIG om min partner lider av dålig självkänsla. Det är bara personen som mår dåligt som kan göra något åt det. Och det är inte så bra eller kul att bli medberoende i ett sådant förhållande.
 

Jim_med_stången

Ny medlem
Kön
Man
Jag lider av problemet också fast tvärsom. Min fru har fått tre dildosar av mig, senast en avgjutning av min egen kuk. Hon vägrar 100% och jag får inte häller leka med den i henne. Jag blir jättetänd av att se hennes kön (och andras också) med löskukar i....
 
Toppen