Killens storlek?

Studs

Ny medlem
Kön
Man
Okej nu är jag trött på snacket, kan alla tjejer här ärligt säga hur stor betydelse en killes storlek har? :)

Jag upplever det lite som att det faktistk ligger något i "det är hur det används", själv har jag ingen bjässe. 16,5*?? Inte kollat omkrets men den är normal. ;)



Lev varje dag som om det vore din sista.
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det är klart att storleken inte har någon betydelse. Självklart är det "killen" man gillar och inte hur stor han har.
Fast och andra sidan så skall den ju in "någonstans", och då vill iallafall jag, känna den ordentligt. Så visst har storleken en viss betydelse, men "alla" normala är helt ok. För om den är för stor, så det gör ont, är inte det heller bra. Det räcker bra med att den är "normal". Om jag skall ha skönt, så hänger det inte på storleken, utan "det" andra. Jag tycker att allt prat om storleken är helt fel.
Samtidigt så kan jag ha en viss förståelse för killar som har "en" liten. Som kanske skulle vilja ha en större, men till er kan jag säga:
Jag har mycket hellre sex med en kille som har en "liten" en, men vet hur han tillfredställer mej för övrigt. Än att ha sex med en kille som "bara" pumpar på med sin "bamse", vilket förövrigt är min erfarenhet med killar som tycker att deras är så "himmla stor". Och en annan sak, det finns inget så avtändande som killar som skryter över sin "storlek".

Lina
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Killars storlek bekymrar nog killar mer än vad det är bekymer för tjejer.
En erigerad kuk är oftast mellan 12-18 cm.
En normal erigerd penis i europa är 15 cm.
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Om jag förstått en tjejkompis rätt så är en för stor kuk 19-20+ alldeles för stor, eftersom den stöter in för långt i tjejen (ska gälla mer eller mindre alla tjejer) däremot så kan en riktigt grov vara helt underbar eftersom den fyller mer (dom är ju trotsallt töjbara på den ledden). Så längden spelar ingen roll men omkretsen *suckar en normalkukad kille* :p

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Studs

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade ett tre år långt förhållande, är en mycket bättre "älskare" efter det. Och jo att det är grov kan vara en sak, men 20+ måste ju va lite drygt då en slida i genomslitt är 14cm djup :p

Finns ett ganska roligt skämt någonstans på internet, en snubbe om räknat ut att det finns etc 2000mil onkullad slida i sverige med hjälp av medeltalen ;)

Lev varje dag som om det vore din sista.
 

xpirella

Ny medlem
Kön
Man
Håller med om att det är grovleken snarare än längden som har betydelse. Själv kan jag tycka att det är jobbigt om den är för lång. Det gör ju bara ont.
Nä, alla killar har olika och alla är de fina på sitt sätt men någon gång ibland är det skönt med en riktigt grov...

There´s no more fun than sex... at least twice a day for the rest of my life...
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by MrJustinCase

Om jag förstått en tjejkompis rätt så är en för stor kuk 19-20+ alldeles för stor, eftersom den stöter in för långt i tjejen (ska gälla mer eller mindre alla tjejer) däremot så kan en riktigt grov vara helt underbar eftersom den fyller mer (dom är ju trotsallt töjbara på den ledden). Så längden spelar ingen roll men omkretsen *suckar en normalkukad kille* :p
Håller helt med din tjejkompis... hellre kort (13-15 cm) och grov än en lång (16+) och smal. Jag vill ha något att krama om, det bara är så!! :D

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

eve

Medlem
Kön
Man
Det är klart att storleken har betydelse! Tro inget annat! Och då är det framför allt grovleken vi talar om. Sen är ju vi tjejer liksom ni killar olika skapade så en del "klarar" av en längre men det gör ju ont om den är för lång och stöter emot livmodertappen. Då måste ju killen hålla igen och det är inte lika skönt. Men en riktigt grov.....

Jag fick en riktigt grov dildo av min kille i present och den är underbar om det är han som använder den på mig. Ensam har jag inte lika stor glädje av den.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med er alla här..
Storleken på kuken spelar ingen roll alls..!
tycker jag iallafall..
Ja e kille o ja e nöjd med min..
Visst..alla kanske ente tycker storleken spelar roll..men som en sa..så ska det ju kännas för tjejer när man stoppar in kuken i fittan..
Sålänge era kukar ente är längre än 18 cm tror jag nog dom flesta tjejer e nöjda..
för stor kuk gör ju ont..

aja..Hej svej..
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
26cm ojojoj..kan tänka mig att du haft problem med brudar som blivit avskräckta
Är du europe eller afrikan? Har du tränat kuken på nåt sätt?har din farsa lika stor kuk?

Har testat att ha 26-28cm med en specialtillverkad silikonatrapp och det gick inte, tjejen skrek av smärta, var helt omöjligt att bottna(o då var det ändå en äldre tjej som fött barn)efter flera tester så verkar ca 22cm vara det som de flesta max klarar om man ska kunna köra hårt utan att vara räddd för att skada nån. Maxomkretsen man kan få in är ca20-22(med MYCKET glidmedel och yngre brudar har större problem där ligger max omkrets på kanske 15-18cm) Det är ju inte så angenämt för bruden om det känns som att föda varje gång man har sex..

Har varit testpilot för ett företag som tillverkar sexleksaker därav allt mixtrande..

Min favoritleksak är en grej som gör kuken grövre(det är vad som ger störst effekt då gpunkten bara sitter ca 5cm in i slidan så längden har inte så stor betydelse) Har den oftast under det första knullet gör att man lätt kan pumpa i 20min, resten av knullen körs "naturellt"(den är ca 17-18cm omkrets med räfflor) som alla brudar älskar, har tex upplevt flera sprutorgasmer med denna leksak:)

Leksakerna kommer förmodligen att gå att köpa via nätet inom kort

hallå alla brudar
 

Njutare

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Kvinna
26cm ojojoj..kan tänka mig att du haft problem med brudar som blivit avskräckta
Är du europe eller afrikan? Har du tränat kuken på nåt sätt?har din farsa lika stor kuk?

Har testat att ha 26-28cm med en specialtillverkad silikonatrapp och det gick inte, tjejen skrek av smärta, var helt omöjligt att bottna(o då var det ändå en äldre tjej som fött barn)efter flera tester så verkar ca 22cm vara det som de flesta max klarar om man ska kunna köra hårt utan att vara räddd för att skada nån. Maxomkretsen man kan få in är ca20-22(med MYCKET glidmedel och yngre brudar har större problem där ligger max omkrets på kanske 15-18cm) Det är ju inte så angenämt för bruden om det känns som att föda varje gång man har sex..

Har varit testpilot för ett företag som tillverkar sexleksaker därav allt mixtrande..

Min favoritleksak är en grej som gör kuken grövre(det är vad som ger störst effekt då gpunkten bara sitter ca 5cm in i slidan så längden har inte så stor betydelse) Har den oftast under det första knullet gör att man lätt kan pumpa i 20min, resten av knullen körs "naturellt"(den är ca 17-18cm omkrets med räfflor) som alla brudar älskar, har tex upplevt flera sprutorgasmer med denna leksak:)

Leksakerna kommer förmodligen att gå att köpa via nätet inom kort

hallå alla brudar
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en kuk som är normal stor men min sambo skulle vilja träffa en man med en stor tjock kuk, så när vi var på ett nakenbad för ett år sen så fick hon syn på en man som hade ett rejält organism hon vart sugen på att prova.
Så vi låg kvar ganska länge på badet tills dom flesta hade gått hem och min sambo la sig med sitt sköte mot mannen så att han kunde se hennes böta kåta mus efter en stund så kom han fram och frågade om vi var intresserade av att ha sex, och jag svarade att min sambo var intresserad av att prova hans kuk!
Han läg bredvid henne och smekte hennes sköte tills hans kul var stor och hård o ådrig, sen bad han att min sambo skulle ställa sig på knä och han tryckte in halva sin kuk i henne och kickade kuken ut och in i några minuter. sen tog han ett stadigt tag om hennes höfter och tryckte in sin kuk till roten och hennes kommentar var ovh gud vad härligt och han fortsatte tills han la hela sin sperma i henne, hennes kommentar var sänt fast det gjorde lite ont i underlivet!!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min bästa vän har en rejäl ca22cm när den står min är ca14cm. Det han tycket är synd är att han kan aldrig få in hela i någon kvinna, där har jag inga problem. Den är även för stor för analsex det klara jag av även om det inte är riktigt min grej.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Okej nu är jag trött på snacket, kan alla tjejer här ärligt säga hur stor betydelse en killes storlek har? :)

Jag upplever det lite som att det faktistk ligger något i "det är hur det används", själv har jag ingen bjässe. 16,5*?? Inte kollat omkrets men den är normal. ;)



Lev varje dag som om det vore din sista.
Nu är ju jag inte tjej...men om jag skulle knulla med killar så skulle storleken absolut ha betydelse. "Normalstora" kukar skulle aldrig duga...:X3:.Ju större desto bättre:love:
 
Toppen