Kinky för dig själv

Kön
Man
Lär dig ta kuken i din egen mun. Lägg dig sedan på rygg och knulla dig själv i munnen samtidigt som du pressar in en överdimensionerad dildo i röven. Det är grymt upphetsande att se hur en jättegummikuk pumpar sin egen röv samtidigt som man både blir avsugen och får suga på en och samma gång. :p
 

Kåtpojke88

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Lär dig ta kuken i din egen mun. Lägg dig sedan på rygg och knulla dig själv i munnen samtidigt som du pressar in en överdimensionerad dildo i röven. Det är grymt upphetsande att se hur en jättegummikuk pumpar sin egen röv samtidigt som man både blir avsugen och får suga på en och samma gång. :p

Hur lyckas man med det då? Alltså att suga av sig själv... Jag har försökt ett antal gånger men bara kommit ca 5-10 cm ifrån munnen... Det är ju härligt men sprutar endel utanför munnen och det är inte riktigt samma sak säkert ^^ Har du några tips? :D
 
Kön
Man
Originally posted by Kåtpojke88

Originally posted by oversexualized

Lär dig ta kuken i din egen mun. Lägg dig sedan på rygg och knulla dig själv i munnen samtidigt som du pressar in en överdimensionerad dildo i röven. Det är grymt upphetsande att se hur en jättegummikuk pumpar sin egen röv samtidigt som man både blir avsugen och får suga på en och samma gång. :p

Hur lyckas man med det då? Alltså att suga av sig själv... Jag har försökt ett antal gånger men bara kommit ca 5-10 cm ifrån munnen... Det är ju härligt men sprutar endel utanför munnen och det är inte riktigt samma sak säkert ^^ Har du några tips? :D

Ja, det är ju inte helt lätt...

Man bör naturligtvis ha en flexibel ryggrad, det underlättar. Sedan måste man träna med stort tålamod, lite i taget.

Innan du börjar en session, bör du vara rejält uppvärmd. Ett hett bad eller dusch kan hjälpa. Kanske en träningsomgång kan mjuka upp dig. Många autofellatiopraktiserare rekommenderar yogaövningar, eftersom det finns positioner inom yogan som liknar de positioner som de använder för att suga sig själva. Jag vet inte exakt vilka dessa är, men det finns säkert sajter om detta.

Enklast är nog att lägga sig på rygg i sängen, slänga över benen över huvudet och ta spjärn mot väggen bakom och försöka "promenera" ner kuken i munnen. Men som sagt: Ta det jävligt försiktigt! Är du ovan får du räkna med minst en timmes uppvärmning och uttänjning av ryggens ligament. Finns det en tillstymmelse till smärta måste du sluta omedelbart. Skulle det råka säga "klick" i ryggen när du gör detta så dröjer det antagligen två veckor innan du är dig själv igen.

Men när du väl har blivit tillräckligt uppmjukad för att utföra AF, så är det ganska coolt... vem vet bäst hur du vill bli sugen? :cool:

Men som sagt: These things take time...
 

poiu46x

Medlem
Kön
Man
Kisslekar.
Kissa ner sig, slicka i sig det.
Kissa i glas o dricka det.
Ass to mouth med något föremål.
Slicka i sig försats.
 

MrNiceman

Medlem
Kön
Man
Man har prövat en hel del genom åren, några av favoriterna
1. Gå ut, till skogen, på en enskild väg eller bara ute i mörkret och runka med brallorna helt nere vid fotknölarna.
2. Runka på en snygg figurin (typ manga eller från ett spel)
3. Använda Dildo eller en Gurka, Antingen upp i rumpan men ibland så brukar jag suga den och fantisera/rollspela att jag suger någon.
4. Rollspela super-kinky saker online och hålla sig i timmar.
 

poiu46x

Medlem
Kön
Man
Få runka irl inför okända människor
som frivilligt tittar på (inte blottning).
Var hemna hos en man som jag fick kontakt med via en camchat.
Han ville titta på irl när jag runkade så jag satt naken i hans soffa.
Jag smekte mig och runkade medan han satt påklädd och tittade på.
Så upphetsande.
Sen slickade och sög han mig tills jag kom, tror inte jag har stönat så högt av upphetsning någon gång.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul att gammal tråd återupplivas.

Jag skulle gärna se att vi delar med oss av listor där en tärning ’bestämmer’ både vad, hur och var vi ska runka och spruta.

Tänk som faproulette tex fast på svenska och av likasinnade medlemmar
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
För mig så är det fram med hemliga lådan med kukringar, dildos, och glidmedel och sen hitta någon trevlig som vill camrunka, helt underbart, och gärna i många timmar :p
 
Toppen