KinkyBinky, tabun och annat skoj

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Jag har fått en del frågor på hur det är att ha vuxit upp i en sexuellt frigjord familj. Vad innebär det och är det skadligt på nått vis?

En annan fråga är om man kan dela ett porr-intresse med med sina, eller med någon av, sina föräldrar? Var går i så fall gränsen mellan ett gemensamt porrintresse och incest, alltså gemensamt porrintresse, inte att ligga. Finns det?

Intressant att höra andras åsikt. Det är ju ett känsligt ämne som kan röra upp många känslor.

http://cdn.so.fantasti.cc/big/s/t/y/stylecss/stylecss_a9faa9.jpg
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har fått en del frågor på hur det är att ha vuxit upp i en sexuellt frigjord familj. Vad innebär det och är det skadligt på nått vis?

En annan fråga är om man kan dela ett porr-intresse med med sina, eller med någon av, sina föräldrar? Var går i så fall gränsen mellan ett gemensamt porrintresse och incest, alltså gemensamt porrintresse, inte att ligga. Finns det?

Intressant att höra andras åsikt. Det är ju ett känsligt ämne som kan röra upp många känslor.

http://cdn.so.fantasti.cc/big/s/t/y/stylecss/stylecss_a9faa9.jpg

Ja, det var ett knivigt ämne! Där är väl gränsen ganska luddig , egentligen. Men det är väl incest om man går till handling, tex onanerar ihop osv.
Nu har man nåt att fundera på..
 

LindaEP

Välbekant medlem
Svår fråga. Rent känslomässigt skulle jag säga att en absolut gräns går vid sexuella beröringar. Att titta på porr tillsammans inom familjen kan kanske till och med vara bra så att föräldrarna kan förklara skillnaden mellan porr och verkliga livet. Att onanera tillsammans men var och en för sig är i gråzonen.

Jag har tittat på porr tillsammans med mina bröder. Det anser jag inte vara incest.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Att göra något som inte är ren sexualupplysning med föräldrarna anser jag vara över alla gränser! Man kan vara frigjord på många sätt men, mellan barn och föräldrar går en skarp gräns. Ja, mellan alla vuxna och barn för att vara tydlig.

Att syskon på olika sätt undersöker sin sexualitet när de är någorlunda jämnåriga och jämspelta kan vara en annan sak.

Vänligen

Eder egen moralfarbror
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag var väl runt 10 år och föräldrarna hade hyrt ett par filmer, förmodligen vissa som alla skulle kolla på, och nån som bara de skulle kolla på. Dessvärre var jag vaken och pigg efter alla familjefilmer och kom ut ur mitt rum lagom efter att Caligula-filmen rullade i vardagsrummet. Föräldrarna var naturligtvis lite nervösa, men det förstod jag inte då utan frågade vad de tittade på. Insisterade nästan att få titta vidare för det såg ju spännande ut med romare, osv. De förklarade faktiskt då helt klart att det var en film för vuxna, men jag förstod inte förrän senare vad de menade. Tänkte mer att det kanske är skrämmande. Jag såg nog mer fitta och kuk den kvällen än vad föräldrarna hade tänkt, men jag somnade nog hyfsat snart ändå... Bör kanske tillägga att jag redan runkade gott vid den tiden, även om såsen uteblev.
 

casanovae

Medlem
Kön
Man
Jag har fått en del frågor på hur det är att ha vuxit upp i en sexuellt frigjord familj. Vad innebär det och är det skadligt på nått vis?

En annan fråga är om man kan dela ett porr-intresse med med sina, eller med någon av, sina föräldrar? Var går i så fall gränsen mellan ett gemensamt porrintresse och incest, alltså gemensamt porrintresse, inte att ligga. Finns det?

Intressant att höra andras åsikt. Det är ju ett känsligt ämne som kan röra upp många känslor.

http://cdn.so.fantasti.cc/big/s/t/y/stylecss/stylecss_a9faa9.jpg

Kan du berätta lite om dina erfarenheter och svara på dina egna frågor? Är supernyfiken!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har onanerat med min lillasyster ett antal gånger min vi smeker aldrig varandra dessutom är hon min styvsyster så vi är inte alls lika och har inga blodsband. Min kusin lika gammal som jag var med och onanerade med mig och min lillasyster.
Jag har fått lägga satsen på lillasyster bröst men inget mer.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det där med porrtidningar och porrfilm ifall föräldrarna tittar på det hur skall man få förbjuda barnen. Men det finns ju olika porrfilmer mjukporr är lite mer realistiska en hård porrfilmerna där kvinnorna skriker och männen sprutar mer än är normalt. Alla är olika har varit med en del kvinnor som är högljudda men ingen som kvinnorna i porrfilmer. Finns en del bra men att använda som sexual undervisning kan man lätt få fel uppfattning. Sen att ha analsex och att kvinnan vill ha satsen i munnen är helt fel några gillar det med fler gillar det inte enligt de kvinnor jag varit med. Jag har inte varit med så jättemånga eftersom det ofta varit längre förhållanden men en del kvinnor kan tala om sex med även om man inte har det. Där är det svårare med män mycket grövre språk och sex är ungefär som på filmerna.
 
Toppen