Kiss/urin

ivanhoe

Välbekant medlem
Ålder
68
Så här är det, jag träffade en man för en tid sedan, vi kände varandra väl, så slumpade det sig att vi senare på natten hamnade i samma säng, efter en skön natt. Han grymtade lite som om han behövde. Jag tog hans kuk I min mun och plötsligen drack jag hans urin och det smakade inte sådär illa.

ivanhoe

Välbekant medlem
Ålder
68
En av de skönaste upplevelserna hade jag igår i duschen, otroligt kissnödig och kuken levererade, blev fullkomligt översköljd av urin från topp till tå. Ögonblicket gjorde mig så kåt att kuken styvnade och jag runkade fram en så underbar utlösning som nästan fick mina ben att vika sig, e underbar combo och cocktail.

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Det händer allt ibland att jag gör det på mig själv. Låter den varma strålen träffa mig i ansiktet och in i munnen. Håller med om smaken, helt okej
Jag brukar runka när jag är brutalt pissnödig, och låter kuken hänga över mitt ansikte, med öppen mun, när jag inte längre kan hålla mig, om ni förstår vad som då händer.

Leppy

Aktiv medlem
Har känt lite på smaken och tycker man känner urin om han precis innan kommer har kissat. Då tycker jag det är ok men gillar inte enbart urin. Dock är jag väldigt nyfiken på hur det känns när någon kissar på eller i mig bak

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har känt lite på smaken och tycker man känner urin om han precis innan kommer har kissat. Då tycker jag det är ok men gillar inte enbart urin. Dock är jag väldigt nyfiken på hur det känns när någon kissar på eller i mig bak
Drick mycket vatten så smakar det nästan inget tillslut. Gillar inte heller urinsmaken.

firestarter

Medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag gillar att kissa i munnen när jag har en lång onaneringssession. Jag upptäckte att det smakar bäst när jag dricker 2-3 öl, jag kissar första gången i toaletten, efter det blir det rent och genomskinligt och mitt kiss har ingen dålig smak. Och jag kan också kissa oftare på grund av ölen jag drack :sneaky:

Toppen