Kissa på sig själv, upphetsande ??

Kallskar

Ny medlem
Kön
Man
Hej, för ett tag upptäckte jag en sak som upphetsar mig mycket och undrar om jag är ensam om det. Tittatde på några porrsidor och hittade bilder på snygga tjejer som kissade på varandra. Var rätt så kåt redan då och skulle försöka med samma sak på mig själv. Drack flera glas vatten och till slut blev trycket i blåsan så stort att det gick inte att hålla ut. La mig i badkaret på ryggen, lyfte häcken något så att kuken hamnade högt uppe i luften och började trycka. Det ville inte gå från början, men så småning om fick jag ut en stråle. Den vaz varm och skön och så småningom nådde strålen ansiket, ögonen, tungan som jag stack ut. Tyckte det känndes underbart härligt med den varma strålen och tyckte även att smaken var OK.

Sen dess har testat flera gånger och oftast känns det bra. Det som är viktigt är att ukisset är fräscht, dvs dricker mycket ljummet vatten innan, så den blir klar och luktfritt.

Nu undrar jag. Är det någon mer som har försökt ? Vad tyckte Ni om det ?
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Även om man sitter och ölar (dricker 2-3 liter öl) blir pisset klart och fint! Jag gillar det och skulle vilja ha en pisskompis. Vi ölar och pissar på varandra.
 

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
Låter asskönt,bli lite småfull på öl, sen ha en liten kissorgie, pissa lite i jeansen sen på varandra, blir sugen
 
Kön
Man
Själv skulle jag bli hysterisk om jag hade fått en droppe på mig från mitt eget urin (nån annans oxå för den delen)

Men kul att du gillade det...då ska du klart fortsätta...


To heaven and back again
 

E-tuna24

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by subway_to_ecstasy

Själv skulle jag bli hysterisk om jag hade fått en droppe på mig från mitt eget urin (nån annans oxå för den delen)

Men kul att du gillade det...då ska du klart fortsätta...


To heaven and back again

Kunde inte sagt det bättre själv...
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
Visst det kanske var en fräck tanke när man var ny i ämnet... nej fan kommit över det nu... bara äckligt... tyvärr....
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
hmm ... wet-sex är helt klart kinky, borde hålla denna tråden där kanske...hur som inte min grej, inte för att jag blir hysterisk om man stänker på sig men det är ju förargligt när det händer (är väll på trycket om/när det händer och då kan det ju vara skit samma)
 
Toppen