Kissa samtidigt?

Maria 22

Ny medlem
Ålder
41
Kön
Man
Hej...

Nån som brukar göra det? Kissa samtidigt som man onanerar... .jag har gjort det ett par gånger...

Nån som har några tips hur man ska göra... Det blir ju "lite" blött och jobbigt efteråt...och typ i duschen eller i badkaret är ju inte lika kul...

Ligga på golvet på rygg med rumpan upp med stöd av händerna och kissa på sig själv är oxå ganska okej...men som sagt... blir ju blött efteråt..och jobbigt att tvätta massa badlakan hela tiden..

Tips? Idéer? Öppen för alla förslag!

Puss Maria!
 

L

Ny medlem
Kön
Man
badrums golvet deet är ju lätt att torka rent efter sig eller i ett tomt badkar
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hmmm låter sköööönt.
det finns inom sjukvården lakan som suger upp annars finns frottelakan i metervara
eller bara svart sopsäck...
lycka till å berätta gärna mer....





Smisk! känslan som sitter i
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Originally posted by Maria 22

Hej...

Nån som brukar göra det? Kissa samtidigt som man onanerar... .jag har gjort det ett par gånger...

Nån som har några tips hur man ska göra... Det blir ju "lite" blött och jobbigt efteråt...och typ i duschen eller i badkaret är ju inte lika kul...

Ligga på golvet på rygg med rumpan upp med stöd av händerna och kissa på sig själv är oxå ganska okej...men som sagt... blir ju blött efteråt..och jobbigt att tvätta massa badlakan hela tiden..

Tips? Idéer? Öppen för alla förslag!

Puss Maria!

Håller med om att det är lite bökigt...
Gör de tmest i duschen just bara därför, men har även gjort det på badrumsgolvet. Då har jag suttit med ryggen mot badkaret, på en frotté handduk med benen uppdragna, ganska okej faktiskt :)
Sen någon gång när jag haft hm..."bråttom" så att säga ;) har det blivit gränsle över toaletten.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Varför är det tråkigt i duschen eller badkaret? men du om du har när atill natur så varför inte där ute i det fria. Om du bor på landet alltså. Annars så kan det nog vara lite bökigt, men var lite fiffi och klura ut nått som gör det roligare o duschen och badkaret
 

Smiskare

Ny medlem
Kön
Man
låter ju som ett ett delikat problem.
kan bli ett bra rollspel där du får smisk på stjärten för att du kissat på dig.tycker du ska prova på att sätta dig utomhus nånstans där det inte gör nåt om du kissar.....
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Haha, jag kom på en genial men smått absurd idé! :D
Såhär: Köp (om du inte har) ett par galonbyxor, ta på dig dem (kanske med nåt annat under?), och sen tar du på dig ett par gummistövlar. Stoppa in byxbenen i stövlarna, och vips så har du värsta vattentäta dräkten! :D:D:D Man kan väl i och för sig inte sitta ner kanske, men däremot knalla omkring och pinka var man vill utan att behöva städa efteråt. Borde väl gå att pilla på sig själv med handen i brallan samtidigt kan jag tänka? :p
Fan vet hur trevliga stövlarna blir även om man sköljer ur dem sen, men det kan väl vara värt att testa... Brallorna är väl bara att spola av i duschen. Ännu enklare om man dessutom vänt dem ut-och-in när man höll på.

Yes, jag är knäpp! :D
 
Toppen