Kissar ni i duschen grabbar?

Runko

Medlem
Kön
Man
såg att tjejerna hade ett forum om att kissa i duschen och då undrar då jag hur många av oss killar gör det egentligen? Jag gör det i alla fall,tycker att det är onödigt att blöta ner toaring och golvet bara för några droppar som ändå går ner i silen :)
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
jo men vist händer det. Särskilt om man duschar ensam. men det händer ju inte varje gång.
mer spännande att göra det i en mer offentlig dusch ... :)
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Om jag är riktigt kissenödig så gör jag det. Och då av praktiska skäl, inte för att jag tycker det är upphetsande...
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Har väl hänt... är man riktigt jäkla pissnödig så... men jag kan ju inte säga att det känns speciellt frächt att låta det rinna runt fötterna.
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Det har väl hänt nån gång när man varit riktigt nödig.
Känns inte som nån kul grej att göra direkt.
Men en del kanske gillar det, vad vet jag?
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Jo jag passar på att pissa om jag känner att jag behöver pissa men man kan ju rikta sin stråla så att det inte rinner på benen eller pissar på duschväggen.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Ja, det gör jag om jag blir pissnödig när jag duschar. Inte sjutton stiger jag ur duschen bara för att pissa i toastolen.
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Ja, det gör jag om jag blir pissnödig när jag duschar. Inte sjutton stiger jag ur duschen bara för att pissa i toastolen.


Og jeg går ikke i brusebad bare for at pisse.
Hvis jeg har tøj på kroppen bruger jeg simpelt hen toiletten.
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Ibland när man har bråttom är det väldigt opraktiskt att gå på både toa och badrum, så man får slå ihop dessa två. Men jag kan säga att jag inte tycker om att kissa på samma yta som jag duschar. Känns smutsigt.
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Visst kissar jag om jag behöver. Är det offentlig dusch så kan det vara lite trixigt att dölja men det är lite spännande också. Lite förbjudet.
 
Kön
Man
Pinkar man i golvbrunnen, vad är problemet, det går ju rätt ner i avloppet? :)

jag har läst att urin inte är farligt! tvärtom att det tillochmed är nyttigt att dricka och innehåller massa bra saker....... det var väl inte det frågan handlade om
men det är väl inte äckligt eller farligt att pinka i duschen iaf!!

klart att jag pinkar när det strilar vatten på mig:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
haha verkar inte få svara på detta för mina inkägg tas bara bort:(

Ditt inlägg togs bort eftersom du inte svarade på frågan som ställs i tråden.

Att du äcklas av dem som kissar i duschen är inget svar på frågan...
 

duschrunkarN

Ny medlem
Kön
Man
Jovisst kissar man i duschen, jag brukar duscha i mitt badkar, då brukar jag sätta mig i badkaret innan jag satt på vattnet å kissa lite på mig själv, ensam om att gilla det?
 
Toppen